Hrvatski brend MINAMI novom je kampanjom predstavio ljetnu kolekciju, inspiriranu umjetnošću, prirodom i beskompromisnom elegancijom koja prožima svaki od pomno osmišljenih komada. Dizajnerica Željka Šafran u svoju viziju nove modne sezone uvela nas je harmoničnom paletom zemljanih tonova: crvene, smeđe i bež nijanse, među kojima svaka poklonica statement dizajna može pronaći nešto za sebe.
No boje u kolekciji nisu odabrane nasumično. Naime, Željka je inspiraciju za ljetnu kolekciju pronašla u umjetnosti Rachel Ruysch, nizozemske slikarice poznate po detaljnim, živopisnim prikazima cvijeća i boja. Slično kao na Ruyschinim platnima, i u MINAMI kolekciji posebna je pažnja posvećena svakom detalju, boji i teksturi. Tkanine poput lana i ramije (azijska biljka iz porodice koprive) odabrane su zbog svoje prirodne ljepote, mekoće i dugovječne kvalitete. Svi komadi izrađeni su od prirodnih materijala, dok je lan posebno nabavljen iz hrvatske proizvodnje, a iskorišteni su i viškovi tkanina modne industrije, što dodatno naglašava odgovoran pristup dizajnu, koji MINAMI njeguje pri izradi svake kolekcije.
Kolekcija je savršeno prilagođena suvremenoj ženi koja ne robuje trendovima – ona može biti poslovna žena, kreativka ili svaka osoba koja podjednaku važnost pridaje estetici, udobnosti i kvaliteti izrade. Svoje mjesto u ovoj je kolekciji tako našao i dizajneričin prepoznatljiv tailoring – smeđe odijelo s oversized sakoom otvorenih leđa i kratkim hlačama idealno je za tople dane. Posebno se ističe i ženstveni komplet u zagasitoj crvenoj nijansi, ali i smeđa haljina koja funkcionira day to night. Svoje mjesto pronašao je i komplet s prslukom otvorenih leđa i ravno krojenim hlačama. Ono što je važno istaknuti je da svi komadi dolaze s neobrađenim rubovima koji kolekciji daju dozu bunta te naizgled uniformirane outfite čine posebnima.
Kampanju koja prati kolekciju snimila je perspektivna mlada fotografkinja Lara Buljubašić, a u ulozi modela našla se Nikolina Budinski (Talia Model). Za makeup i kosu zaslužna je Nikolina Zaninović Kokotović, dok je styling povjeren Ivani Pavić.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Neke žene ne trebaju scenografiju — one su scenografija. Iva Radić, u svom posljednjem ljetnom izdanju, utjelovljuje eleganciju stare škole mediteranskog glamura, nalik Sophiji Loren koja se spušta niz kamene uličice Positana. Samo što Iva to radi s dozom suvremenog minimalizma, u nekom istarskom selu koje, pod zlatnim svjetlom predvečerja, djeluje kao kulisa talijanskog art filma.
Zamišljeno prolazimo pored šarenih baroknih pročelja, u rukama nosimo ledenu kavu, a sunce u zlatnim valovima ljubi obalu. U zraku se osjeća sol, ali i nešto puno profinjenije — miris stila. Upravo u tom spoju urbanog i mediteranskog nastaje nova modna priča brenda ELFS, snimljena na šarmantnim lokacijama Rijeke i Voloskog.
U svijetu u kojem se moda sve češće svodi na minimalizam i monokromiju, nova kolekcija brenda Cataleya by Martina Ješe dolazi kao pravo modno osvježenje – raskošna, smjela i duboko ženstvena. Ova kolekcija ne pristaje na kompromise. Ona govori jasno, hrabro i samouvjereno – baš poput žene kojoj je namijenjena.
U svijetu u kojem se modni statementi ne govore – nego žive – Marko Grubnić ponovno je dokazao zašto s pravom nosi titulu jednog od najstiliziranijih muškaraca domaće scene. Na nedavnom večernjem izlasku u ambijentu okupanom neonskim svjetlima, Marko je zablistao u besprijekornom bijelom odijelu koje je, iako minimalističko, bilo sve samo ne dosadno. No, prava zvijezda ovog looka bila je – ogrlica. Ali ne bilo kakva. Riječ je o ekskluzivnoj long necklace - Metal & lambskin, gold & black ogrlici modne kuće Chanel, modnom trofeju za kojim uzdišu sve fashionistice – i to s dobrim razlogom.