Hrvatski brend MINAMI novom je kampanjom predstavio ljetnu kolekciju, inspiriranu umjetnošću, prirodom i beskompromisnom elegancijom koja prožima svaki od pomno osmišljenih komada. Dizajnerica Željka Šafran u svoju viziju nove modne sezone uvela nas je harmoničnom paletom zemljanih tonova: crvene, smeđe i bež nijanse, među kojima svaka poklonica statement dizajna može pronaći nešto za sebe.
No boje u kolekciji nisu odabrane nasumično. Naime, Željka je inspiraciju za ljetnu kolekciju pronašla u umjetnosti Rachel Ruysch, nizozemske slikarice poznate po detaljnim, živopisnim prikazima cvijeća i boja. Slično kao na Ruyschinim platnima, i u MINAMI kolekciji posebna je pažnja posvećena svakom detalju, boji i teksturi. Tkanine poput lana i ramije (azijska biljka iz porodice koprive) odabrane su zbog svoje prirodne ljepote, mekoće i dugovječne kvalitete. Svi komadi izrađeni su od prirodnih materijala, dok je lan posebno nabavljen iz hrvatske proizvodnje, a iskorišteni su i viškovi tkanina modne industrije, što dodatno naglašava odgovoran pristup dizajnu, koji MINAMI njeguje pri izradi svake kolekcije.
Kolekcija je savršeno prilagođena suvremenoj ženi koja ne robuje trendovima – ona može biti poslovna žena, kreativka ili svaka osoba koja podjednaku važnost pridaje estetici, udobnosti i kvaliteti izrade. Svoje mjesto u ovoj je kolekciji tako našao i dizajneričin prepoznatljiv tailoring – smeđe odijelo s oversized sakoom otvorenih leđa i kratkim hlačama idealno je za tople dane. Posebno se ističe i ženstveni komplet u zagasitoj crvenoj nijansi, ali i smeđa haljina koja funkcionira day to night. Svoje mjesto pronašao je i komplet s prslukom otvorenih leđa i ravno krojenim hlačama. Ono što je važno istaknuti je da svi komadi dolaze s neobrađenim rubovima koji kolekciji daju dozu bunta te naizgled uniformirane outfite čine posebnima.
Kampanju koja prati kolekciju snimila je perspektivna mlada fotografkinja Lara Buljubašić, a u ulozi modela našla se Nikolina Budinski (Talia Model). Za makeup i kosu zaslužna je Nikolina Zaninović Kokotović, dok je styling povjeren Ivani Pavić.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.