Zvjezdanoj glumačkoj postavi filma ‘Svadba’ pridružili se Seka Sabalić i Žika Todorović
Filmskoj se ekipi kao suradnik priključio i glazbeni producent Nikola Batelić, koji je godinama dio yem-a, booking agencije i glazbene izdavačke kuće koja radi s nekim od najpoznatijih imena hrvatske rap i trap scene (Grše, Miach, Kukus).
Dugometražni igrani film „Svadba“, redatelja i scenarista Igora Šeregija čije je snimanje započelo početkom svibnja, već sada izaziva velik interes javnosti, što ne čudi s obzirom na činjenicu da je glumačka postava sastavljena od najvećih imena regionalne scene. Renu Bitorajacu, Draganu Bjelogrliću, Lindi Begonja, Vesni Trivalić, Anđelki Stević Žugić, Roku Sikavici, Niki Grbelja i Marku Grabežu na snimanju su se pridružile glumačke legende Seka Sablić i Snježana Sinovčić Šiškov, Srđan Žika Todorović i Dean Aćimović, te mladi glumci iz Srbije Denis Murić, Marko Miljković i Nevena Nerandžić kao i poznati hrvatski glumci Goran Grgić i Janko Popović Volarić. U sporednim ulogama su Josip Brakus, Andrija Tomić, Stipe Radoja, Sofija Rajović i Tea Harčević.
Radnja filma prati poznatog hrvatskog poduzetnika koji na svoj rođendan saznaje da je pred bankrotom. U njegov ured ulazi obitelj s tortom i tamburašima, dok ga u isto vrijeme zove kći koja studira u Londonu i čestita, pri čemu otkriva i da je trudna. Otac djeteta je sin srpskog ministra, što dodatno komplicira situaciju… U stilu punokrvnog balkanskog anti-rom-coma, isprepliću se humor, toplina i napetost, a film će kroz likove i njihove odnose ispričati priču o dvjema obiteljima čiji odnos stalno pleše između tople obiteljske priče i međunarodnog incidenta. S naglaskom na složenost identiteta, lojalnosti i ljubavi u suvremenom balkanskom prostoru „Svadba“ kroz satiru želi prikazati trenutnu političku i ekonomsku elitu, ali i ljubav i toleranciju koja dolazi kroz mlađe generacije.
Snimanje je već u punom jeku, a publika s nestrpljenjem iščekuje jedan od najzanimljivijih filmova ove godine, s potencijalom da postane klasik regionalne kinematografije.
Film nastaje u produkciji Eclectice, u suradnji s produkcijskom kućom Viktorija Film iz Srbije. Producent filma je Ivan Kelava, koproducent Marko Jocić. Fotografiju potpisuje Tomislav Sutlar, scenografiju Jana Piacun, kostime Paula Čule, a masku Snježana Gorup. Film su sufinancirali Hrvatski audiovizualni centar i HRT.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.