Ova glazbena priča vodi slušatelja kroz najdragocjenije kutke sjećanja, prizivajući slike ulica djetinjstva, mirise doma i lica starih prijatelja.
Riječ je o snažnoj pop-zabavnoj pjesmi, prožetoj osjećajem čežnje za rodnim krajem i trenucima koji se ne mogu vratiti, ali nikada ne blijede iz srca. “Gdje sam rođen ja” govori o svima nama – onima koji znaju što znači napustiti ono najdragocjenije, ali ga svakodnevno nositi u sebi. To je pjesma o povratku – stvarnom ili onom u mislima – u mjesto koje nas je oblikovalo.
Svatko tko je ikada osjetio nostalgiju za domom pronaći će dio sebe u ovoj pjesmi. Od stihova poput „Duša moja je najsretnija, tamo gdje me majka rodila“ do poziva na ponovno okupljanje prijatelja uz riječi „Pa da se staro društvo sastane, da čaša krene, pjesma započne“ – pjesma ne ostavlja nikoga ravnodušnim.
Mario Pavleković iz grupe PROFEEL otkrio je da su pjesmu odmah osjetili kao posebnu: „Čim smo je čuli, znali smo da je moramo snimiti. Nosila je iskrenost, emociju i priču koja dira svakoga tko nosi ljubav prema svom domu i korijenima.“
Autorski tim Hit Factory, poznat po brojnim domaćim hitovima, zaslužan je za ovu snažnu glazbenu priču, dok produkciju i aranžman potpisuje Ivan Zečić, producent čiji rad jamči prepoznatljiv i emotivan zvuk.
Pjesma „Gdje sam rođen ja” dostupna je na svim streaming servisima, a prateći video
spot sniman u pitoresknom zagorskom pejzažu dodatno pojačava emociju i poruku koju
pjesma prenosi.
Nakon što je ove godine osvojio publiku na Dori debitantskim nastupom i duetom “Baby Lasagna”, Matt Shaft donosi nešto potpuno drugačije – novu pjesmu jednostavno nazvanu “Ljeto”. No, nemoj da te ime zavara – ovo nije još jedan hit za tulume, zalaske i koktele. Ovo je pjesma za tišinu. Za reset. Za trenutak u kojem si napokon sam sa sobom.
Antonija Šola, kantautorica prepoznatljivog glasa i senzibiliteta, još jednom potvrđuje zašto je već godinama jedna od najvoljenijih glazbenih autorica u regiji. Ovaj je tjedan predstavila spot za pjesmu Čuvaj me, premijerno izvedenu na 17. CMC festivalu u Vodicama, gdje su je publika i kritika dočekali s oduševljenjem.
Ako ste ovih dana prošetali Gornjim gradom, znate o čemu pričamo – plato Gradec ponovno je epicentar dobre hrane, glazbe i ljetne zabave. Baš Naš festival vratio se jači nego ikad prije, a osim odlične atmosfere pod lampicama i DJ ritmova zbog kojih se ostaje do ponoći, ono što ove godine osvaja na prvu definitivno je – hrana.
Nakon što nas je osvojio introspektivnim „Scratch Our Itch“ i zarazno razigranim „Everybody“, kantautor i multiinstrumentalist Srđan Petric donosi treći singl s debitantskog EP-a You Never Know — emotivnu i osobnu pjesmu pod nazivom „Danielino“.
Ljeto je godišnje doba koje traži glazbu s dušom – onu koja te osvaja već na prvo slušanje, poziva na bijeg od svakodnevice i budi najnježnije emocije. Upravo takva je nova pjesma „Tebi pripadam“, kojom se Alen Đuras, jedan od najautentičnijih vokala domaće glazbene scene, vraća na radare glazbenih zaljubljenika.
Zagreb, početak ljeta. Na playlisti preslušavamo Dry Your Eyes, novu pjesmu Filipa Rudana koja nas već na prvo slušanje vodi u drugačiji svemir — mekši, introspektivniji, atmosferičan poput soundtracka za sumrak u velikom gradu. Onog trenutka kad se sve smiri, a emocije krenu govoriti.
Neki glasovi ne prestaju odjekivati – čak ni kada se oko njih sve promijeni. Takav je glas Pere Galića, kultnog frontmena Opće opasnosti, koji nakon emotivnog i glazbeno intenzivnog razdoblja odlučuje napraviti hrabar korak: započinje samostalnu karijeru i predstavlja svoj prvi solo singl Na kraju. I to na način koji je i moćan i ranjiv – točno onakav kakvog ga pamtimo.
U svijetu u kojem se glazba sve češće sklapa iz fragmenata, uz pomoć softverskih alata i naknadnih produkcijskih čuda, pojavio se netko tko nas nježno, ali odlučno podsjeća da srce glazbe i dalje kuca u živoj, neponovljivoj svirci. Janko Novoselić, cijenjeni hrvatski jazz bubnjar i istaknuto ime domaće instrumentalne scene, najavio je izlazak albuma Jazz Kvartet novim singlom Alone Together — pjesmom koja nije samo još jedna jazz obrada poznatog standarda, nego manifest jedne glazbene filozofije.
Zamislite: noć u Houstonu, 70 tisuća ljudi, nebo iznad stadiona vibrira od uzbuđenja. Beyoncé — božica glazbe, žena koja je redefinirala pop i soul, country i vizualni spektakl — lebdi iznad mase na crvenom kabrioletu, simbolu američkog sna i njezinog alter ega iz “Cowboy Carter” ere.
Kad Rihanna zakorači na crveni tepih, svijet stane. Kad to učini u Chanel couture kreaciji koja zahtijeva 840 sati ručnog rada, tada moda prestaje biti samo estetika i postaje – emocija.
Godina 2025. ostat će zapamćena kao trenutak u kojem se svijet mode naklonio dvjema ženama koje su je decenijama oblikovale. Anna Wintour i Donatella Versace – dva neponovljiva imena, dvije karijere koje su istovremeno započele, a sada zajedno izlaze iz epicentra modne moći. Nije slučajno što se i njihov profesionalni oproštaj događa istovremeno – jer koliko god bile različite, Anna i Donatella oduvijek su bile savršeni kontrapunkti, ravnoteža moći, ukusa i utjecaja.
U svijetu celebrityja često nas iznenade priče koje zvuče kao urbane legende, ali kada je riječ o Riti Ori, jedna od njih zaista je – istinita. I dok je danas prepoznajemo po upečatljivim nastupima, hrabrom modnom stilu i besprijekornom glasu, njezina karijera započela je daleko prije nego što je svijet naučio pjevati stihove "Anywhere" ili "Let You Love Me". Zapravo, Rita Ora jednom je – makar na trenutak – zakoračila u svijet koji je oblikovao djetinjstva milijuna: svijet Harryja Pottera.