Nenad Sovilj otkrio svoju novu umjetničku riznicu – otvorena je Boutique galerija Sovilj
Kolekcija Trezor je posveta dvadesetogodišnjem kreativnom putu ovog izuzetnog autora, a u fokusu su po prvi put i kutije za nakit – objekti koji u Soviljevim rukama postaju skulpturalna čuda.
Jučer je u večernjim satima, na prestižnoj zagrebačkoj adresi Teslina 7, svoja vrata otvorila nova Boutique galerija Sovilj – autentičan prostor u kojem se susreću umjetnost, luksuz i bezvremenski dizajn. Iza ovog impresivnog projekta stoji Nenad Sovilj, cijenjeni hrvatski umjetnik i dizajner nakita, čiji se rad već godinama svrstava među sam vrh suvremene umjetničke i dizajnerske scene.
Povodom otvorenja, Nenad Sovilj premijerno je predstavio i svoju novu, jubilarnu 20. kolekciju nakita pod nazivom “Trezor“. Kao i u svakom njegovom dosadašnjem radu, i ovdje se osjeća duboka povezanost s konceptualnim promišljanjem i umjetničkim izražajem.
Kolekcija je posveta dvadesetogodišnjem kreativnom putu ovog izuzetnog autora, a u fokusu su po prvi put i kutije za nakit – objekti koji u Soviljevim rukama postaju skulpturalna čuda. Uz njih, kolekciju čine i ogrlice, naušnice, broševi i prstenje, svi prožeti simbolikom, ekspresijom i profinjenim vizualnim jezikom koji karakterizira Soviljev opus.
Dugo iščekivano otvorenje izazvalo je veliki interes javnosti i okupilo brojne ugledne goste iz svijeta kulture, umjetnosti, mode i društvenog života. Njegove unikatne ogrlice, prstenje i broševe, rado nose žene snažnog izraza, sofisticiranog ukusa i istančane estetike – među njima brojne glumice, pjevačice, dizajnerice i poslovne žene koje u Soviljevim djelima pronalaze ne samo ljepotu, već i osobnu simboliku.
“Trezor” nije samo zbirka nakita – to je emocionalna i estetska riznica, refleksija dvije dekade stvaranja jednog od najposebnijih umjetnika naše generacije. Sovilj svojim radom neprestano pomiče granice između primijenjene umjetnosti i visoke estetike, pridonoseći hrvatskom i regionalnom kulturnom prostoru nečim doista autentičnim, vrijednim i svjetski relevantnim.
Ništa manje impresivan nije ni sam prostor Boutique galerije Sovilj. Elegantno uređen, s izraženim osjećajem za proporciju, svijetlo i detalj, ovaj ambijent već sada mnogi nazivaju jednim od najljepših novih prostora u Zagrebu. Kombinacija arhitektonske profinjenosti i umjetničke energije koju donosi Soviljev potpis, čini ovu galeriju nezaobilaznim mjestom za sve one koji cijene jedinstvenu estetiku i vrhunsku izradu.
Nenad Sovilj ne samo da stvara, on oblikuje kulturnu scenu, inspirira i ostavlja trag. Njegov rad nije samo doprinos svijetu mode i dizajna, već i društvu u cjelini – kroz ljepotu, simboliku i vjeru u snagu osobnog izraza.
Fotografije otvorenja tek djelomično otkrivaju o kakvom je impresivnom kulturnom trezoru riječ, a posjetitelji i kupci u to će se od danas moći i sami uvjeriti te sasvim sigurno u Boutique galeriji Sovilj pronaći i/ili naručiti komad Soviljeva genijalnog ženskog i muškog nakita za svoju osobnu riznicu.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.