Fran Uccellini u novoj pjesmi “Vatromet” slavi intenzitet prolaznih, ali nezaboravnih odnosa
Ponekad je dovoljno samo nekoliko minuta da se u nekome zrcale godine - emocija, sjećanja, nade. Upravo o toj vrsti trenutaka pjeva Fran Uccellini u svojoj novoj pjesmi "Vatromet", drugom autorskom singlu kojim odlučno korača kroz vlastitu glazbenu priču, nakon što smo ga upoznali kao jednog od upečatljivijih natjecatelja u showu The Voice.
“Vatromet” nije samo pjesma — to je osjećaj. Trenutak kad sve eksplodira, zasja, i onda nestane, ostavljajući te s više pitanja nego odgovora, kaže Fran, koji je i autor glazbe i teksta. Njegov glas, nježno hrapav i ranjiv, u ovoj baladi nosi neizrečene riječi svih onih susreta koji su nas oblikovali, iako su trajali možda samo koliko jedan pogled ili jedno ljeto.
Ali u tom je pogledu bila vatra. I to ne bilo kakva – ona koja gori bez plana, bez povratka. Baš kao vatromet.
U vremenu kada smo bombardirani površnim pjesmama, Vatromet donosi dah nečega drugačijeg. Intimna, introspektivna i snažno univerzalna, ova pjesma govori o onim odnosima koji ostave otisak – ne zato što traju, već zato što nas promijene. I upravo zato što su prolazni, možda i najviše znače.
Produkcijski potpisuje Srđan Sekulović Skansi, koji ovom fragilnom materijalu daje snagu i prostor. Sve diše, sve je suptilno, ali moćno. Kao da slušamo unutarnji monolog nekoga tko se usudio voljeti bez zadrške.
Vizualna priča dolazi kroz spot mladog redatelja Karla Gagulića, snimljen u jednom kadru u studiju VERN’. Bez montaže, bez ponavljanja. Samo sirov trenutak. Baš kao i emocije o kojima pjesma govori.
“Htio sam da spot bude kao i pjesma – iskren, bez filtera. Sve što se dogodi pred kamerom, ostaje tu. Nema ponavljanja, kao ni u stvarnom životu,” kaže Fran, dok iz kadra u kadar tiho pulsira ona poznata napetost između onog što osjećamo i onog što ne znamo izreći.
U vremenu kada se traži brzina, Fran bira tišinu. I pjesmu. I trnce. One koji nas podsjete da nismo sami, čak ni u najintimnijim, najneizvjesnijim trenucima.
Ako ste ikada voljeli nekoga tko vam nije ostao, ali vas je nepovratno dotaknuo – “Vatromet” je pjesma koju ćete osjećati kao vlastitu.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.