Od Pariza do Istanbula kroz Esplanadu uz novo limitirano izdanje popodnevnog čaja inspiriranog Orient Expressom
Zamislite ovo: zvuk porculanskih šalica, miris svježe pečenih štrukli, nota mentinog čaja u zraku i pogled na raskošnu terasu Oleander pod svjetlom kasnog popodneva. Zagreb možda živi užurbanim ritmom 21. stoljeća, ali postoji jedno mjesto gdje vrijeme usporava, gdje svaka sekunda miriše na nostalgiju, profinjenost i luksuz – to je Esplanade 1925 Lounge & Cocktail Bar.
U godini kada ova kultna dama zagrebačke elegancije obilježava svoju stotu obljetnicu, Esplanade nas poziva da zakoračimo u zlatno doba putovanja – ono doba kada su dame nosile svilene rukavice, a gospodinima je šešir bio obavezan modni dodatak. Sve to oživljava uz limitirano izdanje Popodnevnog čaja nadahnutog legendarnim Orient Expressom, putujućeg simbola luksuza i romantike.
Ovo nije samo čaj – ovo je gurmanska ekspedicija
Na etažeru koji izgleda poput male kulinarske pozornice, redaju se zalogaji koje je osmislila chefica Ana Grgić Tomić. Pariz miriše na guščju jetru i marmeladu od kruške, Venecija je začinjena pinjolima i burratom, a Zagreb vas dočekuje sa svojom vječnom kraljicom – mini zapečenom štruklom. Svaki zalogaj nosi priču, svaka tekstura evocira neko drugo desetljeće, neko drugo vrijeme, ali jedno zajedničko mjesto: Esplanade.
Putovanje se nastavlja prema Orijentu – Istanbul dolazi u obliku humusa, zatara i jogurta s mentom, a sve završava slatkim dodirima Italije i Francuske – tiramisu s jagodama i prosecco notom, macaron s limun kremom i čokoladni choux s rumom. A kada mislite da ste okusili sve, dolazi desert koji priča jezik Orijenta: kadaif, pistacije, ružina vodica, rahat lokum. San u zalogaju.
I ne brinite – nije zaboravljeno ni ono što je u čaju najvažnije: ritual. U čajniku poslužuje se odabrani čaj, uz med, limun i osmijeh osoblja koje zna da upravo gledate u trenutak koji će postati uspomena.
A uspomene? Esplanade se pobrinula i za njih. Svakom gostu poklanja stiliziranu knjižicu o povijesti hotela i razglednicu koju, ako želite, osoblje može poslati na bilo koju adresu. Jer neke uspomene treba dijeliti.
Za potpuni doživljaj tu je i čaša hrvatskog pjenušca, prosecco ili, ako ste raspoloženi za raskoš, Dom Pérignon. A ako ste više koktel-tip, pripremite se za pravo otkriće: deset autorskih koktela slavnog Vjenceslava Madića, svakim gutljajem otkrivate novo desetljeće povijesti hotela, sve do današnjih dana, gdje se okusi šafrana, Hennessyja i brazilske kave pretaču u tekuću eleganciju.
U Esplanadi ništa nije slučajno. Svaki detalj – od nota u zraku, tekstura na jeziku do dekora interijera – priča jednu veliku priču. Priču o stilu koji ne prolazi. O mjestu gdje se vrijeme ne mjeri satima, već trenucima koje želimo pamtiti.
Zato, ne čekajte savršen povod. Stvorite ga. Rezervirajte stol, povedite one koji znaju uživati u tišini porculanske šalice i hrskavosti savršenog zalogaja. I otkrijte što zaista znači živjeti s profinjenošću – u Esplanadi.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.