Koliko nam je za svakodnevno korištenje ključna kvaliteta mobilne mreže?
Živimo u vremenu nevjerojatnih tehnoloških pomaka u kojemu su usluge, za koje smo nekad morali satima čekati, sada dostupne jednim dodirom ekrana pametnog telefona. Uz razne streaming servise i društvene mreže mobiteli su postali centri zabave, ali i nezaobilazni alati za fotografiranje, navigaciju, video sastanke i uredske aplikacije. No, kvaliteta uređaja i dostupnih aplikacija nije dovoljna - pouzdana mobilna mreža temelj je koji zaokružuje priču i korisnicima omogućuje najbolji doživljaj.
Hrvatska je zemlja prepuna prirodnih ljepota. Hodanje po Velebitu ili Učkoj, obilazak Plitvičkih jezera, Kopačkog rita, Dubrovnika ili bilo koje druge znamenitosti nevjerojatni su doživljaji koje želimo podijeliti s drugima. Bilo da to radimo putem video poziva, impresivnih fotografija na Instagramu ili pak kreativnih videa na TikToku, potrebna nam je pouzdana i široko dostupna mobilna mreža. Dok putujemo prostranstvima Like ili istražujemo neki od hrvatskih otoka, želimo nesmetano koristiti Google Maps navigaciju dok istovremeno slušamo omiljenu glazbu.
Kada na svom mobilnom uređaju imamo kvalitetnu i pouzdanu mrežu, gledanje omiljenog video sadržaja putem raznih glazbenih, streaming ili OTT servisa jednostavno je i u pokretu. Niska latencija i stabilnost ključni su preduvjeti za uživanje u napetim utakmicama rukometne reprezentacije, novoj sezoni Diplomatkinje ili Kladioničara, gledanju Bundeslige na EON TV-u ili analize Superbowla na YouTubeu, gdje god se nalazili.
Brzina i latencija mreže ključni su i za mobilni gaming, kategoriju koja raste nevjerojatnom brzinom. Fascinantan svijet Genshin Impacta ili battle royal megahit Fortnite zahtijeva visokokvalitetnu mrežu koja će igračima omogućiti nesmetani gameplay i vrhunsko iskustvo gaminga.
U vremenima kada su velike brzine i podatkovni paketi postali standard mobilnih ponuda, upravo su pouzdanost, dostupnost i stabilnost ono što, iz perspektive nas korisnika, određuje dojam o kvaliteti mreže.
Kako izmjeriti pouzdanost i kvalitetu?
Ipak, kod ocjenjivanja kvalitete mobilne mreže korisnici najčešće posežu za testom brzine. Iako on otkriva važnu stavku svake mreže, ne odaje potpunu sliku. Jednu od najopsežnijih analiza korisničkog iskustva korištenja u svakodnevnom životu donosi istraživanje Opensignala. U detaljnoj analizi koja, među ostalim, pokriva kvalitetu mreže, pouzdanost, 5G pokrivenost, brzine preuzimanja i prijenosa podataka te iskustvo gledanja video sadržaja pokazalo se da je Telemachova mobilna mreža najbolje kvalitete i najpouzdanija u Hrvatskoj.
Opensignal je globalni lider u neovisnoj analizi mrežnog iskustva, na čija se mjerenja oslanjaju najveće telekom kompanije. Umjesto pukog mjerenja brzine i pokrivenosti, kroz suradnju s drugim aplikacijama prikuplja i analizira stvarna korisnička iskustva pri komunikaciji, surfanju i gledanju video sadržaja.
Telemach mobilna mreža već je treći put dobitnik ovog priznanja, što nije slučajnost već rezultat višegodišnjih ulaganja zahvaljujući kojima je Telemach od 2020. godine povećao broj baznih stanica za 50 % i kapacitet mreže za šest puta, a svojim super brzim 5G internetom danas pokriva čak 98 % populacije Hrvatske.
Kvalitetu i pouzdanost Telemacha prepoznali su brojni mobilni korisnici – u 2024. godini njih najveći broj prešao je upravo na Telemach. O prednostima koje ovaj operator nudi saznajte na službenoj stranici www.telemach.hr, pošaljite upit na info@telemach.hr ili nazovite Službu za korisnike na 095 1000 444.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.