HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Danas vas Coca-Cola ponovno poziva da podijelite užitak u omiljenom piću s najbližima, poklonite prijatelju bočicu s njegovim imenom, slavite prijateljstvo i stvarate uspomene koje se pamte cijeli život.

Čak 72 % pripadnika generacije Z traži autentičnost i želi istinsku povezanost s drugima u svemu što radi. U vremenu kada su online susreti često površni i kratkotrajni, dijeljenje Coca-Cole pruža stvaran i iskren način da nekome pokažete da vam je stalo. S još više imena na raspolaganju i mogućnošću da dodate osobnu poruku, možete stvoriti jedinstvenu bočicu ili limenku kojom ćete iskazati zahvalnost prijateljima, obitelji ili dragim osobama. To je jednostavna gesta koja može učvrstiti i produbiti odnose.

U današnjem digitalnom svijetu važno je slaviti stvarna prijateljstva i podsjetiti se važnosti ljudske povezanosti. Kampanja „Share a Coke“ podsjeća nas da se uspomene stvaraju kada smo zajedno i kada osjetimo pravu čaroliju istinskih veza, uz smijeh, razgovor i Coca-Colu“, izjavio je Vinko Kovačić, Coca-Colin direktor javnih poslova, komunikacija i održivog poslovanja za Rumunjsku, Bugarsku, Adriu i Srbiju.

U drugoj polovici svibnja kampanja donosi i nagradnu igru koja utjelovljuje pravo značenje dijeljenja. Naime, svi koji podijele dvije Coca-Cole imat će priliku osvojiti ne jedan, već dva automobila MINI Cooper John Cooper Works. Jedan automobil osvaja osoba koja se prijavi, a drugi ide osobi s kojom je podijelio Coca-Colu. Osim toga, sudionici nagradne igre imat će priliku osvojiti i druge nagrade, poput iPhone uređaja – sve do kraja lipnja. Ovo je prva nagradna igra u Hrvatskoj u kojoj glavna nagrada uključuje dva automobila i upravo zato savršeno odražava duh dijeljenja. Zamislite, ne dijelite samo bocu Coca-Cole, već i automobil s nekim koga volite. Nagradna igra uključivat će Coca-Cola proizvode (Original & Zero) u staklenim bocama od 250 ml, dostupnim u kafićima i restoranima. Osim toga, kampanja uključuje i niz evenata diljem Hrvatske, na kojima će posjetitelji moći preuzeti svoje limenke Coca-Cole s personaliziranom etiketom. Ukupno će biti podijeljeno 40.000 personaliziranih limenki, a uz izbor od 140 imena i nadimaka, sigurno će svatko pronaći ono što mu treba. Ekstra dozu zabave donosi i Hiljson Mandela, koji će se posjetiteljima pridružiti na odabranim lokacijama, a detalje o datumima i lokacijama evenata pratite na https://www.coca-cola.com/hr/hr/offerings/share-a-coke/experiential.


druge vijesti

jana nails

Želiš trenutačni glam efekt? Ovo su proizvodi koji će te osvojiti na prvi pogled

Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.

Beauty News

05 prosinca 2025

dario vitale

Zašto je Dario Vitale napustio Versace? Sve što trebate znati o najkraćem mandatu u povijesti modnog brenda

U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.

Modne vijesti

05 prosinca 2025