Ove subote Zagreb će postati središte inspiracije i edukacije u beauty industriji
U elegantnom ambijentu hotela DoubleTree by Hilton održava se Lash & Brow Business Conference, događaj koji donosi više od trendova – donosi priču, zajednicu i snagu znanja. Uspjeh je uvijek rezultat ulaganja u vještina, znanja i networking, a beauty segment koji se neprestano razvija uvijek je atraktivan i zanimljiv!
Iza cijele ideje stoji Riječanka Tea Kundić – majka, poduzetnica i Kallos edukatorica, žena zarazne energije i jasne vizije. Ideja za konferenciju rodila se spontano – u povratku s uspješne edukacije u Münchenu. “Shvatila sam da postoji praznina”, kaže Tea. “Imamo edukacije za vještine, ali rijetko gdje se uči kako se tim vještinama i dobro prodati, kako izgraditi brend, komunicirati s klijentima, biti prisutna online i održati se na tržištu. Ovaj segment je jednako bitan i često se upravo o tome priča kad edukacije završe, kad se svjetla ugase.”
Ono što je započelo kao skromna vizija za 20-ak prijava, preraslo je u rasprodani događaj sa 100 sudionika – što je dokaz koliko je ovakva inicijativa bila potrebna i koliko je edukacija pogođena.
Edukacije i Live demonstracije iz svijeta ekstenzija trepavica, brow lifta, lash lifta, threadinga obrva i kane – sve najnovije tehnike iz prve ruke.
Predavanja o social media strategijama, osobnom brendiranju, poslovanju, balansu privatnog i poslovnog vremena, lifestyleu koji podržava dugoročni uspjeh.
Posebni gosti i govornici: među njima su i poznate osobe poput Maje Šuput i Hane Hadžiavdagić Tabaković, koje će otvoreno govoriti o tajnama brendiranja, kao i stručnjakinje Martina Kallos i Anesa Avdić, koje će podijeliti svoje bogato znanje i iskustvo.
No, ono što Lash & Brow Business Conference čini jedinstvenom nije samo program – već osjećaj. Osjećaj zajedništva, podrške i rasta. Jer ovdje se ne dolazi samo učiti – već i povezati, nadahnuti se i napraviti iskorak. Ovo je tek početak.
Tea Kundić ne organizira samo još jedan event u nizu koji je sam sebi svrha – ona gradi platformu za sve one koji žele više. Više od tretmana. Više od pratitelja na Instagramu. Više za sebe.
I dok svi oni koji su uspjeli ugrabiti kotizaciju jedva čekaju subotu i prvo izdanje Lash & Brow Business Conference, javnost jednako zanimaju i idući koraci Riječanke koje je svoj biznis put okrenula u još jednom smjeru. Sigurni smo da najbolje tek dolazi, bitno je imati hrabrosti slijediti svoj san i činiti sve s ispravnim razlozima, baš kao što to radi ambiciozna riječka poduzetnica.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.