Stefany očarala Zagreb pjesmom “Otrov i med”: novi glazbeni iskorak s potpisom emocije
U prepoznatljivo elegantnom ambijentu zagrebačkog restorana Botanist, sinoć se odvila večer u znaku glazbe, emocije i sofisticiranog urbanog šarma. Pjevačica Stefany, čije se ime sve češće spominje među najperspektivnijim mladim umjetnicama domaće scene, predstavila je svoj novi singl “Otrov i med” – pjesmu koja već na prvo slušanje osvaja svojom dubinom, interpretacijom i estetskim skladom.
U prisustvu brojnih uzvanika iz svijeta glazbe, medija i javnog života, Stefany je svoj glazbeni trenutak pretočila u intimnu i iskrenu izvedbu, praćenu samo akustičnom gitarom. U tom minimalističkom okruženju njezin glas je došao do punog izražaja – sirov, ranjiv i snažan u isto vrijeme, baš poput emocije koju pjesma prenosi. “Otrov i med” nije tek još jedan ljubavni singl – to je sofisticirana glazbena priča o kontrastima koje svi poznajemo: slatkoći i boli, privlačnosti i ranjivosti, ljubavi koja liječi i istovremeno ranjava.
Premijerno prikazan i istoimeni glazbeni spot, već dostupan na YouTube kanalu Croatia Recordsa, vizualno prati kontraste pjesme kroz upečatljive kadrove, simboliku i atmosferu koja podsjeća na europsku art-kino estetiku. Redateljski tim uspješno je zabilježio ono što je srž Stefanine glazbe – emociju, autentičnost i vizualnu prepoznatljivost.
Na promociji, Stefany je najavila da je “Otrov i med” tek prva stanica na putu prema njezinom nadolazećem EP-ju, koji bi svjetlo dana trebao ugledati do kraja godine. Riječ je o konceptualnom projektu koji, prema njezinim riječima, nosi osobni pečat i glazbenu zrelost, a publiku će provesti kroz cijeli spektar osjećaja.
Za kulinarski i enološki dio večeri pobrinula se renomirana vinarija Deklić iz Istre, čija su vina uzvanici imali priliku kušati u savršenom spoju s ambijentom, čineći cijelo događanje pravim malim lifestyle užitkom.
S “Otrovom i medom”, Stefany je još jednom potvrdila da pripada onim rijetkim izvođačicama koje znaju kako spojiti emociju, estetiku i suvremenu glazbenu produkciju. I dok publika već pjevuši refren, jasno je jedno – ovo je tek početak.
Kada se dva eurovizijska hita spoje u jedan, rezultat je prava glazbena bomba — i to doslovno! Viralni mashup “Cha Cha Cha / Rim Tim Tagi Dim (Battle Mashup)” koji su nam donijeli finski senzacionalni Käärijä i fenomenalni Baby Lasagna već je postao hit na svim streaming servisima i u srcima milijuna fanova diljem Europe.
Ljeto na Jadranu ove godine otvara svoja vrata uz glazbenu čaroliju koja se ne propušta! Najbolji ljetni provod očekuje nas 6. i 7. lipnja u Vodicama, a 7. lipnja na pozornici CMC festivala zasjat će dvije glazbene zvijezde – Max Hozić i riječki duo Matíja Woo.
Ako tražiš glazbu koja će te odvesti na putovanje kroz najdublje emocije i uzbudljive žanrovske preokrete, novi album Među zvijezdama makedonskog benda CODE 369 prava je eksplozija zvuka koju ne smiješ propustiti. Ovaj bend iz Bitole, poznat po neustrašivom spajanju funka, jazza, rocka i popa, svojom drugom studijskom pločom potvrđuje status jedne od najuzbudljivijih glazbenih pojava u regiji.
Mlada glazbena nada iz Istre, Natali Radovčić, ponovno osvaja domaću scenu novim singlom pod nazivom „Jedna briga manje“. Ova pjesma nosi snažnu, ali pozitivnu poruku o životu bez nepotrebnih opterećenja, pozivajući slušatelje da pronađu mir i sreću u malim stvarima.
Miris mora, zalazak sunca, stihovi koji griju srce – sve to stane u četiri minute najnovije balade The Frajli pod naslovom Ja se moram molim. Ova pjesma nije tek ljetni hit, ona je glazbeni zagrljaj, tiha molitva za ljubav, snagu i nadu, baš onakva kakvu ljeto zna izvući iz nas.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je proteklog vikenda ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Jedan od pjevača s najljepšim glasom na domaćoj glazbenoj sceni trenutno se odmara u prekrasnoj Švicarskoj i s obožavateljima dijeli fotografije predivne prirode.