Toma osvaja ljeto pjesmom “5 minuta”: nova himna zaljubljenih koja se ne skida s repeata
Nakon što su pjesme “Kriva procjena” i “Tamo” pronašle svoje čvrsto mjesto među slušanijim regionalnim singlovima i najavile snažan povratak emotivne pop glazbe s potpisom, Toma zakoračuje u ljeto s glazbenom poslasticom koja ne samo da poziva na ples, nego otvara srce i vraća nas u ono poznato uzbuđenje – onu prvu, ranjivu, zanesenu zaljubljenost. Njegov novi singl “5 minuta” pjesma je koja dolazi poput toplog povjetarca u sparno predvečerje – osvježava, raznježuje i ostaje.
Pjesma “5 minuta” nije nastala kao dio plana, već kao iznenadni kreativni susret – onaj koji se dogodi kad se prava energija poklopi u pravom trenutku. Dečki iz Oryng World studija javili su se s idejom lepršave, lagane, ali emocionalno nabijene pjesme, koja je, kako Toma kaže, odmah “sjela”. U glazbenom smislu, to je bio klik koji se ne događa često – trenutak kad beat, vokal i priča postanu jedno.
“‘5 minuta’ je jedna ‘slučajna’ pjesma koja mi se dogodila prije nekoliko mjeseci. Zajedno s Frankom Štrbcem napisao sam tekst i glazbu, a produkciju smo prepustili Borni Lediću i Marinu Benji. Volim nenadane suradnje i ljude koji su nenametljivo, ali snažno ušli u moj kreativni svijet,” otkriva Toma.
I zaista, cijela pjesma odiše upravo tom spontanošću – zarazni refren, prozračni beat i pitka, ali duboko osjećajna melodija čine “5 minuta” pjesmom koju želite ponavljati u autu, na plaži, u slušalicama dok čekate poruku ili dogovor za kavu s osobom na koju mislite više nego što biste to možda priznali. I to je njezina moć – ona ne glumi ništa, već pjeva točno ono što osjećamo kad nas pogodi zaljubljenost: nesigurnost, iščekivanje, leptiriće i nestrpljenje koje mjeri vrijeme do idućeg susreta.
Glazbu i tekst potpisuju Tomislav Marić i Franko Štrbac, dok produkcijski potpis dolazi iz ruku provjerenog tandema – Borne Ledića i Marina Benje, koji je također zaslužan za miks i master. Rezultat je pjesma modernog pop groovea, s toplinom i iskrenošću koju Toma njeguje još od svojih ranih radova.
Loading ...
A ono što dodatno obogaćuje ovu glazbenu priču je i vizualni svijet koji je izgradio redatelj Dorian Domiter, uz asistenciju fotografa Dorijana Jurinjaka i model Tamare Čes u glavnoj ulozi. Spot je vizualno snažan, ali suptilan – baš poput same pjesme. Svjetlo, prostor, boje – sve je tu da dodatno izrazi ono što riječi i glazba već sugeriraju.
“Stvorili smo doslovnu i metaforičku granicu između dvoje ljudi koji su blizu, ali emocionalno udaljeni. Tirkizno i narančasto svjetlo, spotlight scena – sve su to elementi koji su pojačali introspektivni karakter pjesme, unatoč njezinoj lakoći,” objašnjava redatelj Domiter.
“5 minuta” nije samo pjesma – to je osjećaj. To je ona poruka koju ne dobiješ, ali stalno provjeravaš mobitel. To je pogled kroz prozor i brojanje minuta. To je tišina između dvoje ljudi koji još ne znaju gdje ih vodi ovo što osjećaju, ali žele otkriti.
S ovim singlom, Toma ne samo da potvrđuje svoj glazbeni identitet – iskren, emocionalan i moderan – nego i još jednom pokazuje kako pop može biti i lijep i dubok, i radiofoničan i osoban. “5 minuta” je treći službeni singl s njegovog nadolazećeg drugog studijskog albuma koji bi, prema najavama, trebao izaći krajem 2025. godine.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.