U zlatnim nijansama splitskog zalaska sunca, brend Anovi predstavio je svoju najnoviju kolekciju – prozračnu simfoniju svijetlih tonova, gdje bijela i bež stvaraju priču o eleganciji, lakoći i ljetnoj sofisticiranosti. Kulisa ovoga modnog trenutka prepunog ljepote je kameniti šarm stare jezgre i more, koje, u savršenoj harmoniji, nježno reflektira posljednje zrake sunca, oblikujući scenu koja savršeno oslikava viziju dizajnerice Ivone Glavaš.
Kolekcija je suštinski spoj funkcionalnosti i estetike. Odijela, s majstorski krojenim linijama, te ženstvene haljine koje odišu slobodom kretanja, suptilnim luksuzom i savršenom ravnotežom između stila i udobnosti. Nježni, prirodni materijali grguću uz kožu, dopuštajući tijelu da diše, dok istovremeno odaju sofisticiranost i suvremenu lakoću.
Kada dani postanu topliji, a kalendar popunjen svečanim trenucima – od obiteljskih proslava, preko vjenčanja, krštenja i okupljanja – Anovi kolekcija pruža idealne komade za svaki takav trenutak. Bilo da se nalazite u ulozi gošće, kume ili slavljenice, ovi modeli svojom elegancijom ističu vašu prisutnost na suptilan, profinjen način – upravo onako kako ljeto voli.
Za Ivonu Glavaš, ova kolekcija nosi poseban značaj, jer označava suptilan, ali svjestan pomak u izrazu: „Oduvijek sam vjerovala u snagu ženstvenosti i jednostavne elegancije, no sada sam željela zakoračiti korak dalje – ponuditi više strukture, čistih linija i suvremenog minimalizma. Zadržala sam dušu Anovija, ali uvela novu lakoću i slobodu kroz odijela i siluete koje možda nisu bile očekivane. I baš u toj tišini tonova, pronašla sam novu glasnoću izraza.“
Ova kolekcija nije samo odraz trenutne mode, već i osjećaj ljeta uhvaćen u pokretu, svjetlu, i atmosferi koja prožima svaki komad. Zaokružena modna priča sada ima još jedan dimenziju – atelje Ivone Glavaš, prostor u kojem Anovi svijet postaje iskustvo izbliza. Ovdje, posjetitelji mogu uživati u personaliziranim savjetima, prilagodbi komada i izložbi svega onoga što tek dolazi.
Nova kolekcija Anovija nije samo odjeća, ona je manifestacija stila, slobode i snage koju žena nosi – ona je pokret, ona je trenutak, ona je ljeto.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.