Zaronite u ljeto: Modni komadi iz kolekcije Sunset Nomad koji oživljavaju boje zalaska sunca
MOHITO je ponovno uspješno začarao svojim najnovijim modnim komadima iz linije Sunset Nomad, kolekcije koja slavi ženstvenost u punom spektru boja koje dočaravaju čaroliju izlaska sunca.
Svaka odjeća u ovoj kolekciji izaziva osjećaj lakoće i elegancije, a njezine boje poput nježno ružičastih, zlatnih tonova, boje lavande i toplih narandžastih nijansi podstiču nas na razmišljanje o svim onim savršenim trenucima uz zalazak sunca na nekoj tropskoj destinaciji.
Središnji fokus ove kolekcije su materijali. Prozračni, lagani i iznimno udobni, ovi komadi poput dašaka vjetra na koži podsjećaju na najljepše ljetne večeri. Tkanine nježno grguću uz tijelo, stvarajući osjećaj slobode koji je sinonim za dolazak toplih dana. Ovi komadi nisu samo modni, oni pričaju priču – priču o bezbrižnom ljetu, putovanjima, otkrivanju novih destinacija, duž obale i uživanju u svakom trenutku.
Petra Jagodić, influencerica koja je uspješno prepoznala duh ljetnih trendova, briljirao je u spajanju klasičnih komada sa suvremenim detaljima. Kombinirajući minimalističke siluete s elegantnim, ali nenametljivim dodacima, Petra je odjenula kolekciju koja omogućava ženama da se osjećaju moćno, a istovremeno opušteno. Tu su haljine koje padaju poput svile, kratke hlače koje otkrivaju noge uz lagane bluze, kao i moderni, elegantni kompleti idealni za dan na plaži ili večernje izlaske.
Fotografije ove kolekcije, snimljene u impresivnom D Resortu u Šibeniku, dodatno podvlače njezinu esenciju. Luksuzna lokacija s pogledom na obalu i miris mora stvorila je savršeno okruženje za prikazivanje svih tih divnih komada, koji mame da se maštamo o vlastitom ljetovanju na nekoj sunčanoj destinaciji. I ne, to nije samo kolekcija odjeće – to je modni poziv na život u trenutku, poziv na pakiranje kovčega i pobjeg s ulice na more, gdje sunce zalazi u tople nijanse naranče i crvenila, baš kao i komadi ove kolekcije.
Za sve one koje planiraju sljedeće putovanje prema obali, kolekcija Sunset Nomad bit će idealan pratitelj. S njenim komadima ne samo da ćete biti u trendu, već ćete se osjećati kao da ste ušli u najluksuzniji odmor – bez obzira na to gdje se nalazite. To je kolekcija koja se ne mora samo nositi, ona se mora živjeti.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.