U svijetu ljepote, obrve su već godinama na tronu – definiraju lice, izražavaju emocije i naglašavaju prirodnu ljepotu svake žene. Današnje suvremene žene sve više traže proizvode koji će im pomoći u postizanju besprijekornog izgleda obrva, a uz to žele praktična, učinkovita i estetski privlačna rješenja. Upravo zato, Kallos – poznati hrvatski beauty brend iza kojeg stoji vrhunska edukatorica Martina Kallos – predstavlja novu, poboljšanu ambalažu svojeg najprodavanijeg proizvoda: Fix Plump & Boost gel. Ovaj inovativni gel za obrve već je osvojio srca tisuća žena zbog svoje trostruke funkcije: fiksira, popunjava i potiče rast obrva.
„Svaka žena zaslužuje obrve koje naglašavaju njezinu osobnost, a uz to su zdrave, njegovane i uredne. Htjela sam stvoriti proizvod koji kombinira funkcionalnost s njegom, a sada je Fix Plump & Boost gel dobio i novo, elegantnije lice koje još bolje reflektira našu filozofiju kvalitete i estetike“, ističe Martina Kallos, poznata edukatorica kojoj vjeruju brojne profesionalke u industriji ljepote.
Nova ambalaža donosi moderan dizajn, veću praktičnost i luksuzan dojam, ali formulacija proizvoda ostaje jednako moćna: sadrži aktivne sastojke koji potiču rast dlačica, dok gusti gel trenutno podiže i oblikuje obrve za cjelodnevnu postojanost. Obogaćen vitaminom E, peptidima i hijaluronom, Fix Plump & Boost gel ne samo da stilizira, već i njeguje obrve, potičući njihov rast i jačanje. Formula je dugotrajna, neljepljiva i idealna za cjelodnevno nošenje – bez preslikavanja i grudica.
Nova verzija pruža još veću kontrolu, preciznost i prilagodbu svakoj vrsti obrva – od prirodno punih do tanjih i zahtjevnijih.
Tri aplikatora – jedan savršen rezultat:
1. Precizna četkica za nanošenje uz minimalnu potrošnju proizvoda
2. Češljić za podizanje i “lifting” efekt
3. Gusta četkica za detaljno popunjavanje i fiksaciju
Osim Fix Plump & Boost gela, Kallos potpisuje i niz drugih beauty proizvoda koji su postali nezaobilazan dio kozmetičkih torbica mnogih žena. Nagrađivani i nevjerojatno precizani Eyeliner i Browliner, ulje za trepavice Addicted, HomeBox Brow Lift te brojni drugi.
Nova verzija Fix Plump & Boost gela, trenutno je dostupna isključivo putem Kallos webshopa. Ovime Kallos ponovno potvrđuje svoju poziciju lidera u svijetu njege obrva, kombinirajući stručnost, inovaciju i estetski izričaj. S Fix Plump & Boost gelom u novom ruhu, savršene obrve više nisu stvar sreće – već izbor svake žene koja zna što želi.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.