Sunčani dani sve su češći, a to znači da je vrijeme za naš omiljeni modni dodatak – sunčane naočale. Ne samo da štite oči, već u trenu podižu svaki outfit. U nastavku donosimo pregled najaktualnijih trendova za 2025. godinu i nekoliko komada koji su već dostupni u trgovinama i optikama.
1. Manji okviri u stilu 90-ih
Retro modeli i dalje su u fokusu. Tanki okviri i uski modeli, koje obožavaju Hailey Bieber i Bella Hadid, sjajno funkcioniraju u minimalističkom looku.
2. Chrome leće u boji
Zrcalne leće u plavoj, ružičastoj ili ljubičastoj boji ponovno su popularne. Idealne su za sve koji žele unijeti dašak futurizma u dnevne kombinacije.
3. Sportski chic
Naočale inspirirane biciklističkim i sportskim modelima bit će nezaobilazne ove sezone. Kombiniraju se s trenirkama, oversized majicama i urbanim komadima.
4. Kornjača uzorak
Tortoise uzorak nikad ne izlazi iz mode – nosi se u raznim nijansama smeđe, sive i zelene. Ovi okviri unose toplinu u svaki outfit i pristaju gotovo svima.
5. Što veće, to bolje
Oversized modeli su se vratili! Ovakve naočale štite oči i lice od sunca, a izgledaju glamurozno i praktično. Totalni throwback na početak 2000-tih.
6. Suptilan cat-eye
Mačkasti modeli ostaju klasik, no ove sezone dolaze u moderniziranim varijantama. Riječ je o suptilnijim verzijama s blagim podizanjem ruba.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.