Arileo: Moda koja slavi snagu, ženstvenost i autentičnost
Arileo je predstavio novu kolekciju koja slavi ženstvenost, snagu i autentičnost, spajajući oversize krojeve s naglašenim oblinama tijela. U paleti crne, bijele i ljubičaste, svaki komad odražava ravnotežu između jednostavnosti i sofisticirane moći, pozivajući žene da se osjećaju prepoznatljivo i snažno.
Arileo je s novom kolekcijom ponovo oduševio, donoseći modnu revoluciju koja slavi ženu u svim njezinim oblicima, snagama i tajnama. Inspiriran vlastitom filozofijom o ženi koja je senzualna, ženstvena i samosvjesna, ovaj brend uspješno spaja oversize siluete s pažljivo oblikovanim krojevima koji ističu obline tijela, stvarajući savršen balans između udobnosti i moćne ženstvenosti.
Arileo ne stvara samo odjeću – on oblikuje izričaj za žene koje ne žele biti samo dio mase. Ova kolekcija je namijenjena onima koje se ne boje biti viđene, koje žele zračiti snagom, elegancijom i posebnostima koje se ne mogu ignorirati. Svaka odjevna kombinacija poziva na izražavanje autentičnosti, a paleta boja koja dominira – crna, bijela i ljubičasta – savršeno odražava balans između jednostavnosti i sofisticirane razrađenosti. Materijali su odabrani s ljubavlju i pažnjom, a svaki komad nosi priču, šutnju koja govori glasno – kroz oblik, boje i stav.
Arileo je više od mode; to je izjava. Zbirka koja poziva žene da se osjećaju snažno, prepoznatljivo i uistinu autentično.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Neke žene ne trebaju scenografiju — one su scenografija. Iva Radić, u svom posljednjem ljetnom izdanju, utjelovljuje eleganciju stare škole mediteranskog glamura, nalik Sophiji Loren koja se spušta niz kamene uličice Positana. Samo što Iva to radi s dozom suvremenog minimalizma, u nekom istarskom selu koje, pod zlatnim svjetlom predvečerja, djeluje kao kulisa talijanskog art filma.
Zamišljeno prolazimo pored šarenih baroknih pročelja, u rukama nosimo ledenu kavu, a sunce u zlatnim valovima ljubi obalu. U zraku se osjeća sol, ali i nešto puno profinjenije — miris stila. Upravo u tom spoju urbanog i mediteranskog nastaje nova modna priča brenda ELFS, snimljena na šarmantnim lokacijama Rijeke i Voloskog.
U svijetu u kojem se moda sve češće svodi na minimalizam i monokromiju, nova kolekcija brenda Cataleya by Martina Ješe dolazi kao pravo modno osvježenje – raskošna, smjela i duboko ženstvena. Ova kolekcija ne pristaje na kompromise. Ona govori jasno, hrabro i samouvjereno – baš poput žene kojoj je namijenjena.
U svijetu u kojem se modni statementi ne govore – nego žive – Marko Grubnić ponovno je dokazao zašto s pravom nosi titulu jednog od najstiliziranijih muškaraca domaće scene. Na nedavnom večernjem izlasku u ambijentu okupanom neonskim svjetlima, Marko je zablistao u besprijekornom bijelom odijelu koje je, iako minimalističko, bilo sve samo ne dosadno. No, prava zvijezda ovog looka bila je – ogrlica. Ali ne bilo kakva. Riječ je o ekskluzivnoj long necklace - Metal & lambskin, gold & black ogrlici modne kuće Chanel, modnom trofeju za kojim uzdišu sve fashionistice – i to s dobrim razlogom.