Igor Todorović s novom kolekcijom: Modni manifest snage i elegancije
Igor Todorović predstavio je novu kolekciju L’OVeRsized, dizajniranu za žene koje žele nositi komade koji osnažuju njihov identitet i naglašavaju njihovu samosvijest. Ova kolekcija spaja luksuzne materijale poput vune, svile i inovativnih tkanina, stvarajući harmoniju volumena i elegancije. Kroz L’OVeRsized, Todorović ostaje vjeran svojoj modnoj filozofiji, nudeći komade koji utjelovljuju snagu, sofisticiranost i bezvremensku ljepotu.
Igor Todorović, dizajner čije su kolekcije sinonim za sofisticiranost i inovaciju, predstavio je najnoviju kolekciju pod nazivom L’OVeRsized. Ova kolekcija nije samo odraz njegove modne filozofije, već i duboko ukorijenjena u želji da osnaži i inspirira žene koje traže nešto više od obične odjeće – komade koji postaju dio njihovog identiteta i izraza osobnosti. L’OVeRsized nije samo kolekcija, to je odjeća koja priča priču, koja pomiče granice estetike i funkcionalnosti te izaziva osjećaj snage i sofisticiranosti kod svake žene koja je odjene.
Namijenjena je ljubiteljima brenda koji su kroz godine prepoznali Todorovićev specifičan rukopis i koji iz sezone u sezonu pronalaze svoje omiljene, autentične komade. Svaki od tih komada nije samo odraz trenutne mode, već dugoročnog ulaganja u kvalitetu, udobnost i bezvremensku eleganciju. Kolekcija L’OVeRsized donosi upravo to: precizno birane materijale, poput vune, svile, ali i inovativnih tehnoloških tkanina, koji zajedno stvaraju ravnotežu između luksuza i funkcionalnosti.
Ono što posebno izdvaja ovu kolekciju jest njezina sposobnost da zadrži prepoznatljiv volumen, koji je postao zaštitni znak Todorovićeve estetike, ali i da istovremeno unese novu dimenziju elegancije. Ovi komadi nisu samo odjeća; oni su izjava. Ova oversized silueta nije samo trend, ona je namijenjena ženi koja je snažna, samosvjesna i koja svoju unutarnju snagu projicira na vanjski svijet, kroz svaki od svojih odabira.
Todorović je, kao i uvijek, ostao vjeran svojoj potpisanoj modnoj filozofiji, koja slavi ženstvenost u svim njezinim oblicima, oslobođenu od okova pretjerane ornamentike. Svaka kreacija iz L’OVeRsized kolekcije je poziv na ponosno isticanje osobne snage, dok se istovremeno zadržava ona profinjena nota koja je odlikovala sve prethodne Todorovićeve radove. Kroz ovu kolekciju, dizajner je još jednom pokazao svoju sposobnost da poveže umjetnost, tehniku i emociju u jedinstvenu harmoniju koja će zasigurno pronaći put do srca svih onih koji cijene istinsku modu.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Tko kaže da su najljepši trenuci oni najglasniji? Ponekad su to upravo oni najtiši – zabilježeni bez pompe, bez filtera, bez režije. Upravo takav trenutak živi ovih dana poznata domaća glumica Tara Thaller, koja ljeto 2025. provodi na hrvatskoj obali, daleko od reflektora, ali jako blizu onome što zaista vrijedi.
Kada se spoje more, sunce, prijatelji i ljubav – rezultat ne može biti ništa drugo nego dan iz snova. Upravo tako bi se mogla opisati idilična morska avantura poznate glumice Nataše Janjić Medančić, koja je sa suprugom Nenadom Medančićem i bliskim prijateljima provela savršen dan istražujući skrivene ljepote Dalmacije.