U svijet domaće mode stigao je AlphaTauri, jedinstveni brend koji mijenja pravila modne igre. Odnedavno dostupan u prestižnom XYZ konceptu u Zagrebu i Splitu, AlphaTauri donosi spoj visokotehnološke inovacije i suvremenog dizajna, potvrđujući kako odjeća može biti istovremeno funkcionalna, inteligentna i nevjerojatno estetska.
AlphaTauri nije samo novi brend na hrvatskom tržištu – riječ je o viziji budućnosti mode iza koje stoji Red Bull, svjetski poznat sinonim za vrhunsku izvedbu, inovacije i lifestyle koji pomiče granice. Kao što Red Bull dominira sportskim i adrenalinskim arenama, tako AlphaTauri stupa na modnu scenu s jednako snažnim identitetom – ovaj put kroz nosivu tehnologiju i inteligentni dizajn. AlphaTauri pored modnog svijeta stvara i filozofiju koja povezuje dizajn, znanost i performans. Inspiriran dinamikom i preciznošću iz svijeta sporta i Formule 1, brend u svaki komad ugrađuje ideju napretka i izvrsnosti – vrijednosti koje dijeli s Red Bull obitelji.
Od tehnički naprednih materijala koji reguliraju temperaturu i vlagu, do ergonomskog kroja koji se prilagođava pokretima tijela – AlphaTauri kolekcije stvarane su za suvremenog pojedinca koji zahtijeva više od svoje odjeće.
U XYZ-u vas od sada očekuju najnoviji komadi koji odišu minimalističkom sofisticiranošću i besprijekornom izradom. Savršeni za urbani stil života, putovanja ili jednostavno svakodnevni luksuz, AlphaTauri donosi modu budućnosti – modu koja radi za vas.
Ovaj brend nije samo odjeća – to je lifestyle filozofija za one koji žele više: više udobnosti, više inovacije i više stila.
Kolekcije koje ruše granice između stila i inovacije možete istražiti u XYZ multibrend trgovini u Zagrebu i Splitu ili online na: xyzfashionstore.com.
U zagrebačkoj CineStar Areni IMAX® održana je dugo očekivana ekskluzivna premijera najspektakularnijeg akcijskog filma godine – „Nemoguća misija: Konačna odmazda”.
Postoje mirisi koji ne nestaju lako. Oni koji se uvuku u vlakna, ostanu skrivani unutar slojeva omiljene majice, sportske odjeće, ručnika ili posteljine. Prividno nestanu, ali se uvijek iznova vraćaju. No sada postoji rješenje koje ne prikriva – nego djeluje dubinski i beskompromisno. Rješenje koje miris svježine pretvara u trajno iskustvo: Sanytol sredstvo za dezinfekciju rublja.
Živimo u vremenu nevjerojatnih tehnoloških pomaka u kojemu su usluge, za koje smo nekad morali satima čekati, sada dostupne jednim dodirom ekrana pametnog telefona. Uz razne streaming servise i društvene mreže mobiteli su postali centri zabave, ali i nezaobilazni alati za fotografiranje, navigaciju, video sastanke i uredske aplikacije. No, kvaliteta uređaja i dostupnih aplikacija nije dovoljna - pouzdana mobilna mreža temelj je koji zaokružuje priču i korisnicima omogućuje najbolji doživljaj.
Na ekskluzivnom događaju koji je organizirao HELLO! magazin u impresivnom prostoru Laube, gosti su imali priliku uživati u raznovrsnim tematskim kutcima koje su pripremili partneri večeri. Svaki kutak bio je pažljivo osmišljen kako bi pružio jedinstveno iskustvo, od luksuznih mirisa do najnovijih automobilskih inovacija.
Coca-Cola ponovno pokreće kampanju „Podijeli Coca-Colu“, ovaj put s još većim naglaskom na dijeljenje i personalizaciju, donoseći novoj generaciji svježa i inovativna iskustva brenda. Kampanja je prvi put predstavljena 2011. godine kao prvi primjer personalizacije te vrste u industriji, omogućivši vam da umjesto logotipa na boci Coca-Cole pronađete vlastito ime.
U elegantnom ambijentu hotela DoubleTree by Hilton održava se Lash & Brow Business Conference, događaj koji donosi više od trendova – donosi priču, zajednicu i snagu znanja. Uspjeh je uvijek rezultat ulaganja u vještina, znanja i networking, a beauty segment koji se neprestano razvija uvijek je atraktivan i zanimljiv!