Otvoren je SUITBOX – vaše mjesto za svečano odijelo iz snova
Nekoliko je važnih prilika u životu kada muškarci žele ostaviti bez teksta sve prisutne, a prva među njima je vjenčanje. Vrijednost savršeno krojenog odijela prepoznata je u novootvorenoj trgovini i showroomu SUITBOX, na popularnoj adresi Gundulićeva 11. U samom centru grada, SUITBOX je sofisticirana oaza za ljubitelje personaliziranog pristupa u kupnji odijela. Ideja je da odijela možete pogledati, ali za pravo iskustvo kupnje preporuka je naručiti se na probu, mjerenje uz krojačke prepravke te finalni odabir i kupnju.
Vlasnik Mario Petek SUITBOX je zamislio kao mjesto u kojem se muškarci i kupci osjećaju važno, a posvećenost svakom detalju je ključna. Odijelo nije samo odijelo. „Cilj ove priče je stvoriti svečano odijelo ili odijelo za vjenčanje u kojem će vas zaustaviti, pogledati i pitati gdje ste ga kupili. SUITBOX odijela moraju prezentirati osobu koja ih nosi, a ne da budu odijela koja preuzimaju osobnost i karakter. Ovo nije trgovina u koju ćete ušetati, kupiti odijelo i otići. Ovo je personalizirani prodajni prostor i mjesto za konzultacije, krojačke preinake i na kraju, tvornica vašeg idealno krojenog odijela.“
Višegodišnje iskustvo koje je Mario Petek stekao u industriji muških svečanih odijela bilo je preduvjet za stvaranje SUITBOX priče. U radu s klijentima vlasnik SUITBOX-a susretao se različitim osobnostima, tipovima kupaca, njihovim željama, ali i fizičkim oblicima osoba. Savršena građa je mit, ali savršeno krojeno odijelo nije. Od samog otvorenja kupci su u SUITBOX dolazili na preporuku i prvi val kupaca iznenadio je samog vlasnika. Mario Petek ističe da je to ipak na kraju najveća pohvala njegovom radu i izboru odijela koje nudi. Osim profesionalnog i iskrenog pristupa kupcima, u SUITBOX-u se ističu brzinom. Ako kupci zahtijevaju, moguće je odijela prekrojiti te finiširati kroz svega nekoliko radnih dana.
Što se tiče želja klijenta, muškarci bi najradije odmah iz prve probe kupili odijelo i riješili se te „brige“. Najčešće dolaze u pratnji dama koje ih na kraju uvjere da je cilj kupnje isprobati i prekrojiti odijelo jer rezultat će ih na kraju oduševiti. „Rijetki su muškarci koji se naruče na probu i onda isprobaju 5 odijela odjednom, no postoje. Jedna želja je ipak svima zajednička i čuo sam je tijekom godina rada – u personalizirano krojenom odijelu žele izgledati poput Jamesa Bonda. Mislim da je to dobra usporedba, a ja bih dodao osobnog favorita, savršeno krojena odijela i estetika Toma Forda“.
Kako je zamišljena kupnja odijela u SUITBOX – u? Preporuka je kontaktirati trgovinu i dogovoriti termin, koji u prosjeku traje sat vremena. SUITBOX je hibrid showrooma i trgovine pa možete nesmetano ušetati u trgovinu ako želite, no termin je poželjno dogovoriti u trenutku kada pronađete odijelo ili više njih koja vam se sviđaju i želite ih isprobati. U trgovini je dostupna serija konfekcijskih veličina, no s prvim vizualnim preinakama uz pomoć krojačkog asesoara stvara se priča o savršenom odijelu.
Kada ste odabrali odijelo, slijedi prethodno pripremljena krojačka obrada i uključuje, po potrebi, proširivanje, sužavanje, skraćivanje ili produživanje. Odijelo mora savršeno stajati na ramenima, omjer dužine rukava i sakoa je ključan, nogavice hlača i cipela moraju biti u željenoj liniji, a hlače imati idealan pad. Tek nakon krojačke obrade kada pokupite odijelo koje ste prvotno probali, osvijestit ćete važnost preinaka i obrade koja se u SUITBOXU događa. Custom – made odijelo je u vašim rukama i spremni ste zablistati na važan dan. U zadnjem času SUITBOX nudi mogućnost zamjene druge kravate, leptir mašne ili nekog drugog detalja koji stavlja točku na i.
Sve informacije i pitanja o SUITBOX radnom vremenu, narudžbama, odijelima i novostima možete saznati putem maila, kontakt telefona +385 99 862 3327 ili putem društvenih mreža Instagram i Facebook koje obavezno zapratite jer novi pratitelji uživaju posebne pogodnosti. Vidimo se u Gundulićevoj 11!
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.