2025. je IMAX godina u Hrvatskoj!: Ovo su filmovi do kraja godine
Povodom 14. rođendana ekskluzivnog kino formata u Hrvatskoj, CineStar najavljuje impresivnu listu blockbustera do kraja godine i pogodnost za članove Stars Cluba
Prije 14 godina, točnije 14. travnja 2011. godine otvoren je CineStar Arena Zagreb, multipleks s najviše premium formata u Hrvatskoj – 4DX, Gold Class i IMAX®, a upravo je IMAX® i zvijezda ove godine jer u svojoj ponudi ima preko 23 filmska naslova koja će biti prikazana na najvećem platnu u regiji, dok posebnu pažnju privlače filmovi snimani IMAX® kamerama. CineStar je povodom toga pripremio i dodatnu pogodnost za članove svog Stars Cluba.
Možda niste znali da najambiciozniji svjetski filmaši biraju upravo IMAX® kako bi oživjeli svoju viziju na najbolji mogući način. Kroz program „Filmed For IMAX®”, predstavnici formata surađuju s redateljima i studijima kako bi iskoristili ovu tehnologiju, od pretprodukcije do objavljivanja. Zašto filmove koji su snimani za IMAX®, treba gledati isključivo u tom formatu? U zanimljivom procesu koji se sastoji od četiri faze, pretprodukcije, proizvodnje, postprodukcije i pojačane distribucije, svaka faza ima svoje specifičnosti. Prije produkcije, filmaši biraju IMAX® film ili digitalne kamere s IMAX® certifikatom, osiguravajući oštriji, svjetliji sadržaj više razlučivosti. To su kamere najbolje kvalitete. U drugoj fazi redatelji snimaju posebno imajući na umu IMAX®-ove omjere 1,90:1 ili 1,43:1, koristeći proširene scene koje se „otvaraju okomito” kako bi ispunile cijelo platno. U trećoj fazi, tim za postprodukciju surađuje s filmskim stvarateljima kako bi optimizirali filmove za IMAX, provodeći testove „ekrana” tijekom cijelog procesa. Finalna faza je pojačana distribucija, jer tako snimljeni filmovi dobivaju povlašenu distribuciju u IMAX® dvoranama.
Kako biste se pridružili mnogim fanovima formata, donosimo vam i brzi pregled svih nadolazećih IMAX® filmova u CineStaru tijekom 2025. godine. Tu su naslovi od DC-a, Marvela do najboljih animacija i filmova za cijelu obitelj, trilera, horora, akcije… Već sada su na programu „Amater“ studija 20th Century Studios s Oskarovcem Ramijem Malekom i Disneyjeva „Snjeguljica” te Minecraft film – naslov s najuspješnijim otvaranjem studija Warnes Bros. svih vremena u Hrvatskoj. U kategoriji filmova koji su ciljano snimani za IMAX®, u četvrtak 17. travnja stiže horor „Grešnici”, s Michaelom B. Jordanom u glavnoj ulozi.
Novi Marvelov superherojski hit „Thunderbolti*” dolazi pretpremijerno 30. travnja, a dugo očekivani nastavak kultne franšize „Nemoguća misija: Konačna odmazda” pretpremijerno već 17. svibnja. Tom Cruise je i privatno jedan od najvjernijih posjetitelja kina među glumcima te poznat obožavatelj IMAX® formata.
Kraj lipnja donosi „F1” (od 26.6.) – spektakularan film o Formuli 1 uz Brada Pitta, Javiera Bardema i poznatog vozača Formule 1, Lewisa Hamiltona.
Ljeto će biti u znaku filma „Superman” (od 10.7.), koji nudi jedinstveni spoj epske akcije, humora i emocija, te Marvel hita „Fantastična 4: Prvi koraci” (od 24.7.), u kojem je predstavljena Marvelova Prva obitelj. Oba filma snimana su IMAX® kamerama.
Rujan će obilježiti jedna od najpoznatijih horor franšiza – „Prizivanja 4: Posljednji obredi” (od 4.9.). Film predstavlja veliko finale i posljednji je film u popularnom serijalu. Također, na programu će od 25.9. biti i film „Jedna bitka za drugom”- subverzivna, duhovita i emocijama nabijena priča o revoluciji, obitelji i osobnom oslobođenju, s Leonardom DiCapriom u glavnoj ulozi.
U listopadu vas očekuje Disneyjeva akcija „Tron: Ares” (od 9.10.), a „Mortal Kombat II” na programu je od 23.10. Oba naslova snimana su IMAX® kamerama.
U studenom stiže „Trkač” (od 6.11.) s Glenom Powellom te „Zlica 2” (od 20.11.), nastavak filma „Zlica” iz 2024. godine.
Za sam kraj godine očekuju nas dva Disney naslova, obiteljski animirani hit „Zootropola 2” (od 27.11) te poznata frašiza, vladar kino blagajni diljem svijeta – filmski spektakl „Avatar: Vatra i pepeo” (od 18.12).
CineStar je svojim posjetiteljima pripremio i posebnu ponudu – za sve filmove snimane za IMAX® format od 12. travnja do 1. lipnja, za kupnju ulaznica poklanja duple zvjezdice u Stars Clubu, čime lakše i brže mogu ostvariti brojne pogodnosti i osvojiti nagrade.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.