Somersby – cider broj 1 u Hrvatskoj osvojio je vrijedno priznanje zahvaljujući ocjenama potrošača – u istraživanju Best Buy Award General, potrošači su ga proglasili Best Buy brendom u kategoriji “Cider”. Ova nagrada posebno je značajna jer vrednuje isključivo dojam ispitanika koji po osobnom iskustvu donose sud o kompletnoj usluzi i ponudi proizvoda na hrvatskom tržištu kada je riječ o omjeru cijene i kvalitete.
„Potrošači danas žele biti sigurni da će za svoj novac dobiti vrhunski proizvod, a mi smo ponosni što možemo reći da im Somersby upravo to i pruža – bez kompromisa u kvaliteti! Somersby nije samo cider – to je simbol dobrog raspoloženja, druženja i trenutaka koje pamtimo. S raznolikom ponudom okusa i savršenim spojem svježine i kvalitete, svatko može pronaći nešto za sebe. Ova nagrada nam je snažan poticaj da i dalje inoviramo i osiguravamo vrhunsku kvalitetu proizvoda“, izjavio je Josip Zekić, Marketing Manager u Carlsbergu.
Ove godine, Somersby je predstavio novi vizualni identiteta koji još snažnije odražava njegov karakter – moderan, razigran i optimističan. Novi izgled donosi dodatnu svježinu te komunicira ono što Somersby jest – cider koji slavi druženje, optimizam i uživanje u svakom trenutku.
Somersby – cider broj 1 u Hrvatskoj i sinonim za cijelu kategoriju
Somersby je u Hrvatskoj odavno postao sinonim za cijelu kategoriju cidera, a njegov uspjeh leži u stalnom inoviranju i pružanju proizvoda koji ujedinjuju kvalitetu i uživanje. Popularni okusi poput jabuke, kruške i borovnice redovito oduševljavaju ljubitelje cidera, a svake godine potrošači s nestrpljenjem iščekuju nove Somersby okuse.
Ove sezone stiže još više uzbuđenja s dva nova okusa koja će dodatno obogatiti ponudu i omogućiti da svatko uživa u Somersby iskustvu na svoj način.
Somersby Malina Limeta donosi kombinaciju sočnih malina i osvježavajuće limete, stvarajući savršenu ravnotežu između slatkoće i kiselkaste svježine. Uz bogate note crvenog voća i lagani citrusni završetak, ovaj cider idealan je za opuštanje i uživanje, osobito kada se posluži preko leda.
Somersby Bazga Limeta 0.0% osvaja svojom elegantnom kombinacijom mirisne bazge i nježnih voćnih nota, pretvarajući se u lagano i osvježavajuće piće koje zadržava prepoznatljiv Somersby karakter – ali u potpuno bezalkoholnoj varijanti. Ova verzija idealna je za one koji žele uživati u omiljenom cideru u svakoj prilici, bez kompromisa u okusu i kvaliteti. Potražite Somersby u obližnjim trgovinama i kafićima te uživajte u širokoj ponudi okusa prigodnih za svaki trenutak uživanja.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.