Nakon službenog predstavljanja na eventu u prekrasnom prostoru WESPA Lounge & Piano Bara, ispunjenim šećernom čarolijom, postalo je jasno: Bisou Bisou Pâtisserie pod vodstvom pastry chefice Marine Levak i suvlasnika Višeslava Prosolija i Kate Leutar Prosoli, nije samo nova slastičarska priča s domaćim potpisom – to je mali, slatki statement kreativnosti, vrhunske kvalitete i velike ljubavi prema izradi unikatnih slastica po pristupačnim cijenama.
Iza čarobnih zalogaja stoji Marina Levak, mlada i talentirana pastry chefica s diplomom prestižne francuske škole kulinarstva i slastičarstva École Ducasse. Marina je napravila ono o čemu mnogi sanjaju, a rijetki se usude – preselila se iz pitoresknog zagorskog gradića Lobora u Zagreb, dala otkaz, otišla u Lyon zahvaljujući prestižnoj stipendiji, te se vratila s diplomom i odlučnošću da počne graditi vlastito slatko carstvo.
– Slastičarstvo se odlučilo za mene. Nisam oduvijek znala čime se želim baviti, to mi je došlo tek krajem srednje škole, ali sam znala da što god radila, želim dati najbolje od sebe. Po povratku u Zagreb, shvatila sam da želim imati nešto svoje i stvarati slastice po svojim pravilima. Tako sam krajem 2023. godine, nakon dugog planiranja, pokrenula Bisou Bisou. Trenutačno još nemam fizičku slastičarnicu, već radim iz hladnog pogona. Moji kolači i torte zasad su dostupni isključivo putem online i telefonskih narudžbi, uz dostavu unutar Zagreba ili osobno preuzimanje. No i tako su već stekli vjerne obožavatelje, kojih je svakim danom sve više – otkriva Marina, koja posljednjih dana ima pune ruke posla s uskrsnim narudžbama, kao i onima za obiteljske proslave poput krstitki, krizmi i vjenčanja, te raznih poslovnih evenata, čija je sezona upravo počela.
– Ponuda je široka: od nježnih macaronsa s okusom čokolade, jagode i limuna u pastelnim bojama, do najfinijih torti i najslađih kremastih i prhkih kolačića. Za one koji žele još više, u uskrsnoj ponudi nudimo i dva prigodna boxa – Spring Box i uskrsno izdanje Unique Boxa. U njima vas čekaju Mille Feuille, profinjeni Choux s lješnjakom i karamelom, ekleri od borovnice te kolači u obliku mini torti s neodoljivim kombinacijama bijele čokolade, borovnice, vanilije, kokosa i maline. Narudžbe za Uskrs primamo do 14. travnja – kaže Marina koja u izradi svojih slatkih remek-djela najviše voli minimalizam.
– Moje slastice su ručno izrađene od najkvalitetnijih domaćih sastojaka. Svaka krema započinje kao skica u mojoj bilježnici, sve dok ne postane posebna i savršena. Posvećujem pažnju svakom detalju – čak i natpise na slasticama radim sama, zbog čega sam završila i tečaj kaligrafije. Važno je samo da narudžbe dođu na vrijeme, jer čaroliji treba vremena da se – ispeče, kroz smijeh zaključuje Marina.
Uz slastice su posluženi posebno osmišljeni kokteli na bazi vrhunskog domaćeg Artisan gina, koji je prepoznat i na svjetskoj sceni. Riječ je o hrvatskom craft ginu, poznatom po visokokvalitetnim sastojcima i preciznoj izradi, koji se izvrsno uklopio u ovu priču.
Bisou Bisou je dokaz da prava slatka priča ne treba izlog – samo ljude koji znaju prepoznati kvalitetu i trud u svakom zalogaju. Cijelu ponudu možete pogledati na web stranici bisou-bisou.com.hr, a svoju dnevnu dozu slatkog zadovoljstva potražite na Instagram profilu @bisoubisou.patisserie – jer jedan poljubac nikad nije dovoljan.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.