‘Kralj nad kraljevima’: Krenula prodaja ulaznica za nadolazeći uskršnji kino hit
Film Kralj nad kraljevima (izvorno King of Kings) ostvarenje je kompanije Angel Studios, inovativne platforme posvećene stvaranju i promociji vrijednosno orijentiranih filmova i serija. Dok milijarde ljudi diljem svijeta obilježavaju Veliki tjedan, Kralj svih kraljeva u distribuciji Blitz filma, kreće s prikazivanjem u kinima.
U prodaju su puštene ulaznice za veliki spektakl u distribuciji Blitz filma, Kralj nad kraljevima, koji u kina stiže od 17. travnja. Film je nadahnut kratkom pričom Charlesa Dickensa, koju je on svake godine čitao svojoj obitelji. Djelo je, međutim, bilo uglavnom nepoznato sve do 1934. godine, kada je objavljeno, šest desetljeća nakon Dickensove smrti. Radnja prati Charlesa Dickensa, njegova sina Waltera te njihovu mačku Willu, koji se zajednički upuste u priču o Isusu Kristu te na taj način ostvaruju međusobno zbližavanje i dublje razumijevanje vjere, povijesti i obiteljskih odnosa.
Kralj nad kraljevima snažno ističe ključne poruke evanđeoskog navještaja – dobrotu, pravdu i milosrđe – pokazujući kako su one univerzalne i preobražavajuće za svakoga tko im otvori svoje srce. Istodobno, kroz obiteljsku priču Charlesa Dickensa, gledatelji svih naraštaja moći će se prisjetiti koliko su zajedništvo i iskreni razgovori važni u produbljivanju međusobnih odnosa te očuvanju zajedničkih vrijednosti.
Riječ je o dojmljivoj i vrhunskoj animaciji koja će privući pozornost široke publike, a posebno onih koji u danima Velikog tjedna i Uskrsa žele dublje proživjeti vjeru i otkriti nadahnjujuću priču o Kristu – Kralju svih kraljeva.
Originalnu glumačku postavu čine dobitnici i nominirani za nagradu Oscar: Kenneth Branagh, Uma Thurman, Pierce Brosnan, Oscar Isaac, Mark Hamill, Forest Whitaker, Ben Kingsley te Roman Griffin Davis.
U hrvatskoj sinkroniziranoj verziji glasove posuđuju vrsni domaći glumci: Goran Grgić (Charles Dickens), Jasna Palić Picukarić (Catherine Dickens), Adalbert Turner Juci (Kralj Herod), Slavko Juraga (Poncije Pilat), Neon Kovač Batir (Walter Dickens), Damir Poljičak (Petar), Pero Juričić (Veliki svećenik Kajfa) i Filip Juričić (Isus Krist), uz Ranka Zidarića, Marka Torjanca, Nikšu Butijera, Marka Cindrića i druge.
Posebnu notu filmu daju glazbenica Nina Badrić, Rafael Dropulić, Stijepo Gleđ Markos i Alan Hržica – glazbenici poznati i po izvođenju duhovne glazbe, kao i zagrebački studentski kapelan don David Leskovar, koji svojim glasovima i iskustvom vjere dodatno obogaćuju ovu povijesnu priču.
Ulaznice za Kralja nad kraljevima već su u prodaji. Osigurajte svoje mjesto i pridružite se slavlju otajstva Uskrsa kroz nevjerojatnu filmsku avanturu koja nadahnjuje i dotaknut će srca gledatelja svih generacija!
Kralj nad kraljevima – U CineStaru i ostalim kinima od 17. travnja!
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.