Rođendanski party za pamćenje! Poznati chefovi, neodoljivi okusi i mjesec velikih popusta
Poznati chefovi Ivana Bekavac i Mario Mandarićem udružili su se s Xiaomijem, koji je u povodu svog 15. rođendana u travnju pripremio nezaboravnu proslavu za sve svoje obožavatelje.
U sklopu Xiaomi Fan Festivala, koji se svake godine organizira diljem svijeta za obožavatelje brenda, ovog je četvrtka u City Centeru one West održana cjelodnevna kulinarska radionica. Radionicu su vodili renomirani chefovi Ivana Bekavac i Mario Mandarić, a posebnost ovog događaja bila je u tome što su ova poznata imena domaće gastro scene pripremala ukusne specijalitete koristeći Xiaomi pametne kuhinjske uređaje – Xiaomi Smart Multifunctional Rice Cooker, Xiaomi Smart Air Fryer i Xiaomi Smart Blender.
Chefovi su posjetiteljima centra podijelili svoje slasne zalogaje, ali i zdrave smoothieje, a 20-ak najvjernijih fanova imalo je priliku i isprobati Xiaomi AIoT proizvode i, pod mentorstvom chefova, samostalno pripremiti jela. Sva jela na radionici nastala su na temelju jednostavnih i praktičnih recepata koji su dostupni u Mi Home aplikaciji kojom se povezuju svi Xiaomi AiOT pametni uređaji, a koji kuhanje čine još lakšim i zabavnijim.
„U današnje vrijeme u kojem nam svima nedostaje vremena, svakodnevna priprema zdravih, domaćih obroka, nezamisliva je bez kvalitetnih pametnih kuhinjskih aparata. Uređaji poput Xiaomijevih, jednostavni su za korištenje, a značajno olakšavaju i ubrzavaju pripremu obroka, bez kompromisa u okusu i kvaliteti, što je od velike pomoći svima koji žele uštedjeti vrijeme i istovremeno uživati u domaćim jelima“, poručili su chefovi Bekavac i Mandarić.
Budući da u travnju Xiaomi slavi 15. rođendan, za sve kupce su tijekom cijelog mjeseca osigurani veliki popusti i pokloni uz kupnju uređaja iz nove Xiaomi 15 serije, kao i nove Redmi Note 14 serije, a više o ovoj promo ponudi može se pronaći na mi.hr stranici.
Tradicija Xiaomi Fan Festivala
Xiaomi Fan Festival (XFF) prvi put je održan 6. travnja 2012. u povodu druge godišnjice tvrtke, kada je u nešto više od šest minuta prodano 100 000 Xiaomi pametnih telefona. Od tada, XFF je postao godišnja tradicija, kojom Xiaomi izražava zahvalnost svojim vjernim korisnicima u više od 50 zemalja diljem svijeta. Za vrijeme festivala, fanovi imaju priliku kupiti Xiaomi uređaje po ekskluzivnim promo cijenama, kao i družiti se na pomnom osmišljenim aktivnostima, poput održane kulinarske radionice.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.