Ivica Max Krizmanić proglašen europskim hotelijerskim menadžerom godine!
Prestižna nagrada EHMA uručena generalnom direktoru zagrebačke Esplanade predstavlja krunu njegove impresivne karijere te veliku čast hotelu Esplanade. U godini kada Esplanade obilježava 100 godina postojanja, ova nagrada dodatno potvrđuje status kultne institucije i uspjeh u poslovanju.
Na svečanoj dodjeli održanoj u poljskoj prijestolnici Varšavi prestižno Europsko udruženje hotelijerskih menadžera (EHMA) proglasilo je Ivicu Maxa Krizmanića, generalnog direktora hotela Esplanade Zagreb, Europskim hotelijerskim menadžerom godine 2025. Ovakvo međunarodno priznanje potvrđuje izniman doprinos Ivice Maxa Krizmanića i hotela Esplanade razvoju luksuznog hotelijerstva te dodatno pozicionira Zagreb i Hrvatsku kao relevantne i poželjne destinacije na karti svjetskog premium turizma.
Riječ je o najprestižnijem individualnom priznanju koje EHMA dodjeljuje svojim članovima. U snažnoj konkurenciji vrhunskih hotelijera iz cijele Europe, među kojima su poznati hoteli kao što su Sacher u Beču, Plaza Athénée u Parizu, kultni Adlon u Berlinu, Danieli u Veneciji, Dorchester i Goring u Londonu, Krizmanić je osvojio ovu nagradu zahvaljujući dugogodišnjoj predanosti ovom poslu, iznimnim rezultatima u vođenju hotela, ostvarenju kontinuiranog rasta u jednom od najprestižnijih hrvatskih hotela, strateškom planiranju, razvoju zaposlenika te aktivnom doprinosu lokalnoj zajednici i hotelijerskoj struci.
Dodjela priznanja poklopila se i s velikom obljetnicom – 100 godina postojanja hotela Esplanade, koji je 1925. godine otvoren za putnike legendarnog Orient Expressa, a danas slovi kao ikona luksuznog turizma u regiji.
„Velika je čast primiti ovo priznanje, posebno kada dolazi od kolega i stručnjaka iz vrhunskih europskih hotela koji dijele moju strast prema luksuznom hotelijerstvu. Ova prestižna nagrada predstavlja priznanje predanosti cijelog tima hotela Esplanade koji svakodnevno podiže standarde izvrsnosti i gostoprimstva. U godini kada obilježavamo stoljeće Esplanade, ova nagrada dodatno potvrđuje njezinu neizmjernu vrijednost i utjecaj u europskom i svjetskom hotelijerstvu”, izjavio je Ivica Max Krizmanić.
Osnovano 1974. godine u Rimu, Europsko udruženje hotelijerskih menadžera (EHMA) danas okuplja gotovo 500 vrhunskih profesionalaca koji upravljaju s više od 1200 najluksuznijih hotela u 24 europske države. Kao neprofitna organizacija, EHMA potiče izvrsnost, održivost, profesionalni razvoj i međusobno povezivanje lidera iz industrije putem edukacija, istraživanja i stručnih skupova. EHMA danas predstavlja ključnu platformu za oblikovanje budućnosti europskog luksuznog hotelijerstva. EHMA ovu nagradu dodjeljuje svake godine na središnjem svečanom događanju koje okuplja brojne uzvanike hotelijere i partnere. Odbor EHMA-e odabire generalnog direktora koji demonstrira izvrsnost u operativnom vođenju, razvoju tima te je aktivan svojim angažmanom u zajednici i inovacijama u industriji. Predsjednik EHMA-e i direktor hotela Ella Resorts u Grčkoj, Panos Almyrantis, istaknuo je da Krizmanićeva karijera utjelovljuje vrijednosti udruženja – izvrsnost, liderstvo i inovaciju u hotelijerstvu: „Ivica svojim radom podiže hotelijerske standarde, ali i uspješno spaja suvremeno vodstvo s dubokim poštovanjem tradicije. Hotel Esplanade pod njegovim je upravljanjem postao simbol lokalne kulture i vrhunske usluge na europskoj razini.”
Ivica Max Krizmanić dugogodišnji je član EHMA-e, kao i član je Vijeća Turističke zajednice grada Zagreba, član je skupštine Hrvatske turističke zajednice, počasni je član FIJET-a (Hrvatske udruge turističkih novinara i pisaca u turizmu), član je SKAL-a, kao i član međunarodnog gastronomskog društva Chaîne des Rôtisseurs te je mentor i član ocjenjivačkog odbora AmCham Talents programa za razvoj mladih poslovnih lidera. Redovito sudjeluje na konferencijama i forumima o luksuznom turizmu, održivosti i digitalizaciji, a poznat je i po humanitarnom angažmanu i potpori lokalnoj zajednici.
Njegov profesionalni put neraskidivo je povezan s hotelom Esplanade. Odrastao je uz priče o hotelu – njegov je otac tri desetljeća bio dio ove prestižne institucije. Iako je isprva planirao karijeru u strojarstvu, život mu je ponudio drukčiji put. Prilika da privremeno pomogne kao vratar otvorila mu je vrata svijeta luksuznog hotelijerstva koje ga je odmah osvojilo.
„Moj put u Esplanadi počeo je slučajno, ali je brzo postao moj životni poziv. Privukla me energija hotela, sofisticiranost, prilika da svaki gost osjeti posebnost i gostoprimstvo na najvišoj razini. Tijekom godina učio sam od najboljih, svjedočio susretima svjetskih lidera, doživio nezaboravna iskustva. Esplanade je živa priča, ona neprestano evoluira i prati svjetske trendove. Ovaj hotel je moj drugi dom.”
Tijekom više od 30 godina rada u hotelijerstvu Krizmanić je prošao sve razine – od recepcije, prodaje, do strateškog upravljanja prihodima do vođenja hotela. Pod njegovim vodstvom hotel Esplanade doživio je snažnu digitalnu transformaciju, unaprijeđena je ekološka održivost i dodatno je učvršćena pozicija hotela kao lidera luksuznog hotelijerstva u regiji. Pod vodstvom Ivice Maxa Krizmanića hotel Esplanade osvojio je brojne prestižne nagrade, uključujući priznanje Condé Nast Traveller’s Readers’ Choice Awards i višestruka priznanja na World Luxury Hotel Awards. Prestižna titula Generalnog direktora godine na području južne Europe na World Luxury Hotel Awardsstigla je 2022., 2018. primio je prestižnu međunarodnu nagradu Five Star Diamond Award za izvrsnost u hotelskoj industriji, a 2021. godine nagradu Fest – Antonio Conte Charter koja mu je dodijeljena za profesionalnu izvrsnost, kreativnost, postignute rezultate, izniman doprinos promociji hrvatskog turizma i unaprjeđenje turističke suradnje. Nagradom EHMA-e dodatno je potvrđen njegov izniman doprinos industriji luksuznog hotelijerstva.
„Današnji gosti traže autentičnost, emociju, nešto što ne mogu pronaći nigdje drugdje. Naš je izazov ostati vjeran nasljeđu, a istodobno inovirati, osluškivati nove generacije putnika i nadmašiti njihova očekivanja personaliziranim pristupom. Ključan je izazov okupiti tim koji dijeli vrijednosti hotela, s instinktom za detalje i istinskom strašću za izvrsnošću”, istaknuo je Krizmanić.
Posljednjih je godina hotel Esplanade ugostio brojne svjetske lidere, predsjednike, zvijezde i kraljevske obitelji, od francuskog predsjednika Emmanuela Macrona do švedske kraljice Silvije. Ipak, Krizmanić i njegov tim jednaku pažnju pridaju svakom gostu, bez obzira na status, jer, kako često ističe, „besprijekorna usluga ogleda se u detaljima koji stvaraju nezaboravne trenutke za svakoga gosta”. U vremenu kada autentičnost, održivost i vrhunska usluga postaju ključni kriteriji putnika, hotel Esplanade i njegov generalni direktor još jednom dokazuju da se vrhunski rezultati postižu perdanošću, vizijom, strašću i timskim radom.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.