Ovog četvrtka, 10. travnja, u Zagrebu počinje četvrti po redu MUZZA Tjedan znanosti – popularno događanje koje već tradicionalno okuplja djecu i mlade te im kroz zabavne i interaktivne sadržaje približava svijet znanosti. Tjedan znanosti možete posjetiti sve do nedjelje, 13. travnja, u zgradi Rektorata Sveučilišta u Zagrebu (Radoslava Cimermana 88), svakog dana od 10 do 19 sati. Ulaz je besplatan.
Organizator događanja je Udruga za popularizaciju znanosti MUZZA, uz partnerstvo i podršku Sveučilišta u Zagrebu, čijih 23 fakulteta aktivno sudjeluje u programu. Potporu pružaju i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, Grad Zagreb te Turistička zajednica grada Zagreba.
Znanost za sve – od vrtića do srednje škole
U suradnji s brojnim partnerima, IV. MUZZA Tjedan znanosti donosi više od 120 interaktivnih eksperimenata i 180 radionica prilagođenih različitim dobnim skupinama – tako da će baš svatko pronaći nešto što ga zanima. Posjetitelji će moći zaviriti u svijet robotike, otkriti fascinantne činjenice o ljudskom tijelu, prirodi, Zemlji, Svemiru i raznim naprednim tehnologijama.
Sadržaj je prilagođen svim uzrastima, od vrtićke dobi do srednjoškolaca, ali i roditelja. Najmlađi i oni malo veći učit će osnove programiranja, istraživati zvukove i sudjelovati u raznim tjelesnim aktivnostima. Moći će istraživati teme poput: Roboti među nama, Digitalna zona, Mozak i emocije, Bolja, budućnost, Molekulandija, Gradovi budućnosti, Tajne Svemira i druge. Tu su i brojne zanimljive radionice koje obuhvaća sad već dobro znani MUZZA LAB te radionice fakulteta koje će se odvijati u zasebnim učionicama.
Dva tematska paviljona puna dodatnog sadržaja
Osim programa unutar zgrade Rektorata, u vanjskom prostoru bit će postavljena dva tematska paviljona.
Prvi paviljon, Planet u ravnoteži, bavi se životom na Zemlji i održivim razvojem s fokusom na klimatske promjene, biljni i životinjski svijet. Namijenjen je djeci vrtićkog uzrasta i učenicima nižih razreda osnovne škole. Posjetitelji će moći sudjelovati u radionicama poput Pčele – čuvari života, Izrada vjetroelektrana, Soba prirodoslovca i Kada se tlo pomakne: Zašto zgrade posrću.
Drugi paviljon nosi naziv Mali glazbenici, znanstvenici i sportaši. Ovaj je prostor obuhvatio raznolik sadržaj namijenjen baš svima! Naše male posjetitelje ovdje očekuju radionice poput Programiranje robota-miša (bez ekrana), Čarobni svijet brojki, Sviranje s bananama, Krug u glazbi-glazba u krugu, Slušam, osjećam, stvaram te Dirigiranje uz pomoć VR naočala. U sportskom dijelu pod nazivom Jesi li jak kao Superman?, posjetitelji će moći isprobati mjerenje jačine udarca poput Luke Modrića ili Domagoja Duvnjaka, analizirati sastav tijela i dobiti korisne savjete o tjelovježbi.
Maturanti u fokusu: Zvanje i znanje
Poseban program Zvanje i znanje namijenjen je maturantima koji razmišljaju o svojim budućim zanimanjima. Kroz predavanja profesora s Fakulteta elektrotehnike i računarstva, Medicinskog fakulteta, Fakulteta političkih znanosti i Vojnog učilišta moći će se upoznati s različitim strukama – od liječnika i komunikologa do IT stručnjaka i pilota vojnog zrakoplova te doznati više o obrazovnim putevima i svakodnevici tih zanimanja.
Nagradni izazov MUZZAzov
Za srednjoškolce i učenike viših razreda osnovne škole, MUZZA i Siemens Energy pripremili su kreativni izazov MUZZAzov. Sudionici trebaju osmisliti i snimiti vlastiti znanstveni eksperiment koji prikazuje odgovor na neko od nagradnih pitanja te ga objaviti na Instagramu ili TikToku uz popratne heštegove. Stručni žiri odabrat će tri najkreativnija rada, a pobjednici će biti proglašeni 11. travnja u sklopu IV. MUZZA Tjedna znanosti i nagrađeni vrijednim novčanim nagradama uz utješne nagrade Udruge MUZZA.
Za detaljan program i prijave posjetite www.muzzatjedanznanosti.hr, a više o projektima Udruge saznajte na www.muzza.hr. Udrugu MUZZA možete kontaktirati putem e-maila: contact@muzza.hr.
U zagrebačkoj CineStar Areni IMAX® održana je dugo očekivana ekskluzivna premijera najspektakularnijeg akcijskog filma godine – „Nemoguća misija: Konačna odmazda”.
Postoje mirisi koji ne nestaju lako. Oni koji se uvuku u vlakna, ostanu skrivani unutar slojeva omiljene majice, sportske odjeće, ručnika ili posteljine. Prividno nestanu, ali se uvijek iznova vraćaju. No sada postoji rješenje koje ne prikriva – nego djeluje dubinski i beskompromisno. Rješenje koje miris svježine pretvara u trajno iskustvo: Sanytol sredstvo za dezinfekciju rublja.
Živimo u vremenu nevjerojatnih tehnoloških pomaka u kojemu su usluge, za koje smo nekad morali satima čekati, sada dostupne jednim dodirom ekrana pametnog telefona. Uz razne streaming servise i društvene mreže mobiteli su postali centri zabave, ali i nezaobilazni alati za fotografiranje, navigaciju, video sastanke i uredske aplikacije. No, kvaliteta uređaja i dostupnih aplikacija nije dovoljna - pouzdana mobilna mreža temelj je koji zaokružuje priču i korisnicima omogućuje najbolji doživljaj.
Na ekskluzivnom događaju koji je organizirao HELLO! magazin u impresivnom prostoru Laube, gosti su imali priliku uživati u raznovrsnim tematskim kutcima koje su pripremili partneri večeri. Svaki kutak bio je pažljivo osmišljen kako bi pružio jedinstveno iskustvo, od luksuznih mirisa do najnovijih automobilskih inovacija.
Coca-Cola ponovno pokreće kampanju „Podijeli Coca-Colu“, ovaj put s još većim naglaskom na dijeljenje i personalizaciju, donoseći novoj generaciji svježa i inovativna iskustva brenda. Kampanja je prvi put predstavljena 2011. godine kao prvi primjer personalizacije te vrste u industriji, omogućivši vam da umjesto logotipa na boci Coca-Cole pronađete vlastito ime.
U elegantnom ambijentu hotela DoubleTree by Hilton održava se Lash & Brow Business Conference, događaj koji donosi više od trendova – donosi priču, zajednicu i snagu znanja. Uspjeh je uvijek rezultat ulaganja u vještina, znanja i networking, a beauty segment koji se neprestano razvija uvijek je atraktivan i zanimljiv!
Samo sedam žena na svijetu smije nositi bijelo u prisutnosti pape, prema tradiciji koja se na talijanskom zove "il privilegio del bianco", odnosno "privilegij bijele boje"