Nakon što su mnoge dame, ali i poneki gospodin otkrili prednosti viralne metode Analiza bojakoju je nedavno predstavila modna stilistica Ivana Pavić, vrijeme je da se ta saznanja pretoče u praksu!
Na novoj edukativnoj radionici Stilska Jednadžba novostečena “znanja o bojama” primjenjivat će se praktično i na primjerima usklađivati s jedinstvenom građom. Sve polaznice dobit će priliku otkriti savršene krojeve za sebe, one koji ističu njihove najbolje strane, ali i kombinirati boje kako bi ih odjevne kombinacije dodatno osvježile i osnažile
Ova radionica je idealna prilika da oslobodite svoj stil i pronađete odjeću koja vas najbolje predstavlja. Naime, htjeli to mi priznati ili ne vizualna pojavnost je izuzetno važan segment neverbalne komunikacije, oblikujući naše interakcije i percepcije u različitim kontekstima. Razumijevanje i svjesnost o vlastitoj vizualnoj pojavnosti može poboljšati naše komunikacijske vještine i umanjiti mogućnost nesporazuma u međuljudskim odnosima.
Novo izdanje popularne radionice krije brojna iznenađenja i zanimljive goste koji će uz Ivanu oplemeniti cijeli sadržaj i dati vrijedne praktične savjete.
“Veseli me što je svaka radionica drugačija, ali se uvijek provlače sve važne teme koje oblikuju nečiji stil poput usklađivanja krojeva i kombiniranja odjevnih komada sukladno građi tijela. Zato me veseli najaviti 6. radionicu odijevanja Stilska Jednadžba koja će se održati 12. travnja u Zagrebu. Na ovoj radionici ići ćemo korak dalje pa ćemo se uz standardne teme radionice fokusirati i na izbor boja. Sudionice će uz ostali sadržaj imati priliku odrediti i svoju paletu boja te odabrati najbolju nijansu crvenoga ruža u suradnji s brendom Estée Lauder . Naime, u svakodnevnom radu s klijenticama znam koliko je savjetovanje oko dobrog izbora make – upa, a pogotovo adekvatnog crvenog ruža neophodno, a analiza boja nam u tome itekako pomaže.” – ističe Ivana
Na radionici će polaznice naučiti kako kreirati savršenu kapsula kolekciju koja nas ne lišava boja i kreativnosti te sve mogućnosti kombiniranja i balansiranje iste uz komade iz nove kolekcije za proljeće i ljeto brenda Comma koji je sinonim za suvremenu eleganciju, kvalitetne materijale i dobar kroj.
Modni detalji su često podcijenjeni u svakodnevnom odijevanju, no njihov dobar izbor može iz temelja transformirati postojeću kombinaciju te ju odvesti u posve novom stilskom pravcu. Polaznice radionice Stilska Jednadžba uvjerit će se u to oplemenjivanjem kombinacija divnim Freywille komadima nakita i maramama koji su prava mala umjetnička djela. “Marame su apsolutni hit ove tople sezone, a njihova mogućnost stiliziranja je nepresušna. Na radionici ćemo naučiti neke nove načine kreativnog vezivanja marama, ali i mogućnosti transformacije i vizualnog podizanja jednobojnih odjevnih komada koristeći upravo marame” naglašava stilistica.
Budući da je i parfem dio nečijeg stilskog potpisa na radionici će biti selekcija najprepoznatljivijihJo Malonemirisa, a sudionice će naučiti na koji način ih sljubljivati kako bi dobile personaliziranu mirisnu priču samo za njih. Šećer na kraju bit će i mini radionica vježbi za lice koju će voditi Jelena Atabeyki koja će pokazati kako potpuno prirodno u samo par minuta vježbanja na dan, možemo osvježiti tonus lica te povezati styling odjeće s njegovanošću.
Ivana na svojim radionicama uvijek naglašava koliko je važno znati zašto nešto želimo kupiti i samim time se oduprijeti impulzivnoj kupnji kojoj su mnogi skloni. U skladu s tim odgovorit će na mnoga pitanja; primjerice kako kombinirati boje, kako uskladiti obuću s donjim odjevnim dijelovima, kako savršeno uskladiti proporcije ili kakvi krojevi i materijali laskaju vašoj figuri.
Upravo personalizirani pristup, mnoštvo praktičnih, konkretnih i vizualno jasnih primjera u opuštenoj atmosferi, uz fine zalogaje i kapljicu, ono je zbog čega se za Ivaninu stilističku radionicu uvijek traži mjesto više.
Sve informacije o programu radionice kao i prijave za radionicu “Stilska Jednadžba” koja će se održati 12. travnja, u divnom prostoru na adresi Medulićeva 40 u centru Zagreba, pronađite na linku
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.