Svi Arena Sport kanali odsad su dostupni na Telemachovom EON TV-u, platformi s najbogatijim i najraznovrsnijim sportskim sadržajem u Hrvatskoj. Uz kanale SportKlub i Eurosport, EON TV ovime postaje jedina platforma koja na jednom mjestu nudi najatraktivnije prijenose iz svijeta nogometa, rukometa, košarke, tenisa, atletike, Formule 1 i drugih sportova. Uz najbolju ponudu sportskog sadržaja, Telemach korisnicima donosi i najbržu optičku mrežu u Hrvatskoj koja im osigurava besprijekornu kvalitetu prijenosa omiljenih sportova.
“Ovim potezom Telemach još jednom potvrđuje svoju posvećenost korisnicima kojima osigurava najbolje iskustvo ne samo po pitanju vrhunske tehnologije, već i televizijskog sadržaja. S ponosom možemo reći da EON TV, sa svojih više od 35 sportskih kanala, nudi najkvalitetnije i najatraktivnije od europskog i svjetskog sporta i da naši korisnici, bez obzira gdje se nalazili, mogu uživati u zaista najboljim sportskim trenucima. Mnogo smo puta svjedočili tome koliko kao nacija volimo i živimo sport, a upravo EON TV postaje središnje mjesto za sportske entuzijaste svih generacija i interesa”, izjavio je Adrian Ježina, predsjednik Uprave Telemacha.
EON TV korisnici odsad mogu pratiti sve najvažnije događaje u svijetu sporta
Sportska 2025. godina donosi brojna događanja, natjecanja i prvenstva koja se ne propuštaju. U sklopu obogaćene ponude, korisnici EON TV-a odsad mogu pratiti UEFA Ligu prvaka, Europsku ligu i Konferencijsku ligu te prijenose velikih nacionalnih nogometnih liga poput engleske Premier lige, španjolske La Lige, talijanske Serije A i francuske Lige 1. Ljubitelji rukometa mogu uživati u EHF Ligi prvaka i SEHA regionalnoj ligi, dok su za košarkaške entuzijaste tu prijenosi NBA lige, ABA lige i Hrvatske Premijer lige. Uz to, EON TV jedini je koji korisnicima nudi kanale NBA TV te Premiere League TV.
Tu je i otprije dostupan, atraktivan sadržaj SportKluba koji nastavlja pratiti zanimljivu sezonu Bundeslige te donosi UEFA kvalifikacijske utakmice za europska i svjetska prvenstva te sve uzbudljiviju UEFA Ligu nacija. Ljubitelji utrka uživat će u napetoj sezoni Formule 1 i MotoGP-a, a krajem svibnja očekuje nas EuroLeague Final Four, najprestižnije klupsko košarkaško natjecanje u Europi, kao i reprezentativno natjecanje Eurobasket 2025 koje je na rasporedu krajem kolovoza. Ljeto je rezervirano za teniske događaje uključujući Davis kup i Wimbledon, kao i sve Grand Slam turnire koje korisnici EON TV-a mogu pratiti na Eurosportu. Ovaj sportski kanal još donosi i biciklističke utrke poput Tour de Francea, prijenose atletskih natjecanja svjetskog ranga, sve zimske sportove te brojne druge sportske događaje.
EON TV jedinstven je i po funkcionalnosti Sports Mode koja omogućava detaljno praćenje statistike, poretke, analize te sve ostale ključne detalje natjecanja i to u realnom vremenu. Prednost je i što gledatelji tijekom utakmice sadržaj mogu vratiti unatrag i pogledati sve zanimljive detalje, akcije i golove.
Svih 12 kanala Arene Sport, kao i kanali NBA TV te Premiere League TV, dostupni su postojećim i novim korisnicima svih EON TRIO paketa, u sklopu promotivne ponude, bez dodatnih troškova mogu koristiti do kraja rujna 2025. godine.
Dodatno, u tijeku je i promotivna ponuda za sve nove EON TRIO korisnike u sklopu koje su im, uz ugovornu obvezu, fiksni paketi dostupni za 1 euro tijekom prvih 9 mjeseci.
Najbogatiji TV sadržaj na najbržoj optičkoj mreži
Najbolji sportski sadržaj korisnicima je dostupan na EON TV-a preko najbrže optičke mreže u Hrvatskoj, s isključivo gigabitnim brzinama, koju im osigurava Telemach. Naime, prema neovisnim mjerenjima tvrtke nPerf, korisnici Telemacha u 2024. godini uživali su u najboljim performansama i najvećoj brzini optičkog interneta.
Telemach optički internet trenutno je dostupan u 16 hrvatskih gradova te obuhvaća 270 tisuća kućanstava. Cilj kompanije je da do 2027. godine bude dostupan za 500 tisuća. Podsjećamo, Telemach je prvi operator na tržištu koji je isključivo gigabitne brzine učinio standardom u fiksnim paketima kojima je prošle godine snizio cijene kako bi najnapredniju tehnologiju učinio dostupnijom svima i tako pridonio ubrzanju digitalizacije u Hrvatskoj.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.