Restoran Alfred Keller dobio još jedno ugledno priznanje!
Alfred Keller, ugledni restoran u Boutique Hotelu Alhambra koji je ranije nagrađen Michelinovom zvjezdicom, ponovno je učvrstio svoju poziciju lidera u hrvatskoj gastronomiji, osvojivši prestižnu plaketu Gault&Millau i četiri kuharske kapice s ukupno 17 bodova. Povećanje je to u odnosu na prošlogodišnjih 16,5 bodova, što dodatno potvrđuje predanost restorana kulinarskoj izvrsnosti. Laureate za 2025. proglasilo je hrvatsko izdanje gastronomskog vodiča Gault&Millau.
Priznanje je objavljeno na svečanom događaju Gault&Millau Croatia 2025 „Culinary Oscars Night“, održanom u zagrebačkom hotelu Esplanade. Ova prestižna gala svečanost okupila je 101 vrhunskog chefa i kulinarskog profesionalca, a Tonči Glavina, hrvatski ministar turizma i sporta, osobno je uručio plakete najboljim restoranima u Hrvatskoj. Među najbolje ocijenjenim restoranima ponosno se našao i Alfred Keller iz Malog Lošinja, koji je tu čast podijelio s renomiranim restoranima kao što su 360 u Dubrovniku, Monte u Rovinju i Pelegrini u Šibeniku.
Skriven u čarobnoj uvali Čikat, Alfred Keller nudi profinjeno gastronomsko iskustvo, nadahnuto vizijom svog imenjaka – austrijskog arhitekta 20. stoljeća koji je projektirao vilu Alhambra. Pod vizionarskim vodstvom izvršnog chefa Michaela Gollenza, restoran priprema vrhunska mediteranska jela ukorijenjena u francuskoj kulinarskoj tradiciji, istovremeno prihvaćajući globalne utjecaje i lokalne hrvatske sastojke. Otkako je preuzeo kormilo 2021. godine, chef Gollenz je ovaj prestižni restoran doveo do novih visina, osiguravši mu Michelinovu zvjezdicu i cijenjenu plaketu Gault&Millau Croatia za „Great Chef of Tomorrow“ 2022. godine.
U Alfred Kelleru gosti mogu uživati u à la carte delicijama ili krenuti na osjetilno putovanje kroz degustacijske jelovnike Signature and Innovation. Svako jelo pedantno je upareno s vinima iz impresivne kolekcije od 600 etiketa, koja obuhvaća neka od najprestižnijih svjetskih berbi.
„Izuzetno smo počašćeni što nas je Gault&Millau ponovno prepoznao. Ovo priznanje potvrda je naše posvećenosti kvaliteti i kreativnosti u isticanju hrvatskih prirodnih bogatstava i tradicije. Nastavljamo s predanošću pružanju vrhunskog gastronomskog iskustva na otoku Lošinju“, izjavio je chef Michael Gollenz.
S ovim najnovijim priznanjem, Alfred Keller nastavlja podizati ljestvicu hrvatske gastronomije, privlačeći ljubitelje vrhunske kuhinje i gastronomske znalce iz cijelog svijeta na očaravajuće obale Lošinja.
O Lošinj Hotels & Villas
Lošinj Hotels & Villas istaknuti je brend vrhunskih luksuznih hotela i povijesnih vila na slikovitom otoku Lošinju. Brend nastoji gostima pružiti jedinstvena iskustva, spajajući lokalne tradicije s modernim luksuzom u očaravajućem, prirodnom okruženju. Otok Lošinj ima bogatu lječilišnu baštinu koja datira još od kraja 19. stoljeća te je posvećen očuvanju i promicanju ostavštine luksuza i wellnessa.
Lošinj Hotels & Villas u svom portfelju ima luksuznu kolekciju, koja sadrži boutique i ultra luksuzne objekte, kao i klasičnu kolekciju s objektima s četiri zvjezdice, a svi su smješteni u srcu lošinjske ljekovite klime te nude prekrasan pogled na more, restorane svjetske klase, više puta nagrađene wellness programe te niz sadržaja idealnih za intimni bijeg, aktivni odmor ili obiteljski odmor.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.