Danas je na Shellovom benzinskom servisu u Mokricama održano dugo iščekivano ostvarenje suradnje poznatog hrvatskog kuhara, Mate Jankovića, i tvrtke Coral Croatia, koje je kulminiralo predstavljanjem novih burgera, hot dogova i sendviča. Bez obzira na to jeste li na putovanju ili želite uživati u opuštenom obroku, svim ljubiteljima hrane od danas je dostupno najsvježije gastronomsko iskustvo s jelima poput sočnih burgera, ukusnih hot dogova i neodoljivog sendviča, pripremljenih prema recepturi jednog od najzvučnijih imena hrvatske kulinarske scene.
Mate Janković otkrio je svoje specijalitete u opuštenoj atmosferi
Osvježeni jelovnik uključuje dva burgera jedinstvene recepture. Burger luk sir napravljen je od dvije pljeskavice, sa senfom, kiselim krastavcima, karameliziranim lukom i cheddar sirom, dok se na Burgeru panceta sir može pronaći umak od rajčice, iceberg salata, kiseli krastavci, pržena panceta i cheddar sir. Hot dog kajmak sastoji se od gurmanske debrecinke s kajmakom i pečenim paprikama, a Hot dog cheddar krasi cheddar sir, krastavci i prženi luk. Sendvič šunka sir posljednji je od pet novopridošlih jela koji će vas iznenaditi sušenim rajčicama, majonezom s češnjakom i pesto namazom u hrskavom pecivu.
Otvorenje je bilo posebno obogaćeno ekskluzivnim eventom – Masterclassom na kojem su okupljeni imali priliku učiti od vlasnika restorana Sol tapas na hrvatski te nagrađivanog Instituta za burgere. U opuštenoj atmosferi, chef Janković otkrio je svoje specijalitete i pokazao kako se pripremaju jela koja će ubrzo postati pravi hit među posjetiteljima Shell benzinskih servisa. Kroz interaktivnu radionicu, prisutni su imali priliku vidjeti proces odabira sastojaka, tehnike pripreme, te tajnu kako iz svakog zalogaja izvući maksimalan okus.
“Ovo je zaista revolucionaran pristup brzoj hrani. Smatram kako uvijek moramo pronaći vrijeme i mjesto za pojesti nešto pripremljeno od vrhunskih sastojaka. Ovakve inovativne tehnike pripreme to će omogućiti svima, a nevjerojatni okusi će oduševiti i rijetke skeptike. Sretan sam kad mogu pretočiti svoje iskustvo u ovakav projekt i podijeliti svoje znanje s ljudima koji cijene kvalitetan zalogaj, a pogotovo mi je drago povezati se sa Shellom, brendom koji beskompromisno traži najviši stupanj kvalitete.”, izjavio je chef Janković.
Stergios Theodoridis, Coralov menadžer za Hrvatsku, vidi ovu suradnju kao novitet na hrvatskom tržištu i početak revolucije u ponudi hrane na benzinskim servisima. “Naša misija je spojiti visoku kvalitetu usluge i ponudu proizvoda na Shell benzinskim postajama s inovativnim i jedinstvenim gurmanskim iskustvom. Htjeli smo ponuditi vrhunsku hranu koja nije samo brzo pripremljena, već i ukusna, svježa i pripremljena od visokokvalitetnih namirnica. Stoga smo cijelu ideju odlučili prepustiti renomiranom hrvatskom chefu, poznatom po inovativnom i originalnom pristupu klasičnim jelima. Zahvalni smo što je Mate napravio izvrstan posao i nadamo se da će mnogi posjetitelji cijeniti njegovu kreativnost u razvijanju okusa.”
Nova ponuda, u kojoj će svi uživati, dostupna je na 19 Shell benzinskih servisa. Osim benzinskog servisa u Mokricama, ekskluzivna ponuda bit će dostupna na zadarskoj Tromilji, te u Medulinu, Rugvici, Varaždinu i Pazinu, dok će Zadar Žmirići, Sesvete, Koprivnica, Ivanja Reka, Rovinj, Zadar Crno, Kanfanar, Pula, Umag, Kaštel Štafilić, Varaždin 2, Markuševec i Buzin u svojoj ponudi imati Hot dog kajmak, Hot dog cheddar i Sendvič šunka sir.
Prvo izdanje Sjever media & design festa, koji se 24. i 25. travnja održava na Sveučilištu Sjever u Koprivnici, uspješno je započelo danas, okupivši gotovo tisuću gostiju, studenata i stručnjaka iz svijeta dizajna, medija i kreativnih industrija. Festival, koji se odvija pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija, Grada Koprivnice i Googlea, privukao je vodeće stručnjake, dizajnere, medijske profesionalce i kreatore, a program obuhvaća brojne panele, predavanja i radionice koji slave kreativnost i sadržaj s pečatom.
U utorak 29. travnja u terminu od 23:15 sati na Prvom programu Hrvatske televizije (HRT– HTV1) pogledajte posljednju epizodu ove sezone emisije „Razgovor s razlogom“ urednice i voditeljice Morane Kasapović.
David Peranić jedini je hrvatski stručnjak za digitalni marketing koji je dobio priliku gostovati na HeroConf & BrightonSEO - središnjem europskom događanju koje svake godine okuplja vodeće profesionalce iz svijeta digitalnog oglašavanja i SEO industrije.
Jedan od najuspješnijih filmova prošle godine „Konklava“ možete ekskluzivno ponovno pogledati od 24.4. do 7.5. u CineStaru i ostalim kinima u distribuciji Blitz filma.
Sa svojih 100 godina u 2025., Esplanade ostaje simbol zagrebačke elegancije, otpornosti i zajedništva. Od svojih veličanstvenih početaka do dinamične sadašnjosti, hotel Esplanade dokazuje da neke stvari s godinama doista postaju sve bolje.
L'Oréal Grupa objavila je da su sve njezine operativne lokacije u Europi, odnosno tvornice, distribucijski i istraživački centri te uredi, uključujući i ured u Hrvatskoj, prešle na 100% korištene energije iz obnovljivih izvora. Ovaj važan korak dio je L'Oréalove strategije održivosti i ambicioznih planova do 2030. godine. Europa ima važnu ulogu u globalnom poslovanju kompanije, s 19 od ukupno 38 tvornica, od kojih se 11 nalazi u Francuskoj.
Dan planeta Zemlje nosi snažnu poruku i podsjetnik je svima nama: naš odnos prema planeti oblikuje našu budućnost. Važno je da se ne zadržimo samo na riječima već donesemo male svakodnevne odluke koje stvaraju kolektivni efekt. Klimatske promjene, gubitak bioraznolikosti i prekomjerno korištenje resursa zahtijevaju naše djelovanje. Dan planeta Zemlje zato više nije samo datum – on je snažan podsjetnik da je promjena nužna.