HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Novi hit Nives Celzijus i Prima benda, “Je, bo’me, je“, brzo je osvojio publiku i zaslužio svoje mjesto na prvom mjestu YouTube trendinga. Samo 48 sati nakon objave videospota, pjesma je s trona skinula Thompsona i njegovu pjesmu “Nepročitano pismo“. Nives nije mogla sakriti svoje oduševljenje, pa je proslavila uspjeh s pratiteljima na društvenim mrežama. U simpatičnom videu, snimljenom u pidžami i bez šminke, pjeva svoju novu pjesmu s osmijehom na licu.

Pjesma koju je napisao Jacques Houdek

Je, bo’me, je! Kad se ujutro probudim i shvatim da smo skinuli ikonu Thompsona (barem na kratko) s prvog mjesta YouTube trendinga! Ekipa, Prima Band, Jacques Houdek, čestitam“, napisala je uz video.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nives Celsius (@nivescelsius)


Pjesma “Je, bo’me, je!” za Nives je napisao Jacques Houdek. Nives se prisjetila trenutka kada ju je Houdek kontaktirao s idejom da napiše pjesmu baš za nju.

PROČITAJTE: Nives Celzijus najavljuje novu pjesmu: Zove se ‘Je, bo’me, je’

Kad me je Jacques Houdek kontaktirao i rekao da ima hit za mene skoro sam opala sa stolca i trljajući oči provjeravala nekoliko puta nije li možda 1. april.  Ali kad ti Houdek kaže da je samoinicijativno napisao pjesmu, imajući u glavi jedino tebe kao izvođača koji to može iznijeti onako kako je on to zamislio, onda pojuriš u studio da ju poslušaš. Pjesma je pomalo sjetna, nostalgična, seriozna, a opet tako prpošna, šaljiva i vesela. I je, bo’me je, shvatiš da imaš hit u najavi“, rekla je Nives.


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025