Terme Tuhelj uložile 27 milijuna eura: Nova era luksuza i obiteljskog odmora
Više od dvadeset godina kontinuiranih ulaganja sada doseže vrhunac najvećom investicijom u povijesti kompleksa. Odvažna strategija rasta: Terme Tuhelj nakon 20 godina ulaganja lansiraju novu eru wellness turizma
Hrvatski turistički sektor svjedoči još jednom impresivnom iskoraku u razvoju termalnog i wellness turizma. Terme Tuhelj, lider u segmentu termalnih resorta u regiji, dovršile su investicijski ciklus vrijedan 27 milijuna eura, čime potvrđuju svoju dugoročnu viziju održivog razvoja, inovacija i vrhunske usluge. 6,6 milijuna eura pokriveno je iz Mehanizma za oporavak i otpornost u okviru poziva „Jačanje održivosti te poticanje zelene i digitalne tranzicije poduzetnika u sektoru turizma“.
Dvadeset godina rasta i ulaganja u vrhunsku uslugu
U protekla dva desetljeća Terme Tuhelj prošle su transformaciju iz lokalnog kompleksa s bazenima i starim smještajnim jedinicama u jedan od najmodernijih termalnih resorta u regiji. Kontinuirana ulaganja u smještaj, wellness sadržaje i inovativna rješenja pridonijela su tome da je kompleks prošle godine, unatoč provedbi investicije, zabilježio preko 163.000noćenja, čime je dodatno potvrđena njegova pozicija na tržištu.
Ova nova investicija, najveća do sada, donosi potpuno novi doživljaj termalnog odmora, a ključni elementi projekta uključuju:
Modernizaciju unutarnjih bazena Vodenog planeta, uz dodatne wellness sadržaje i terapeutske bazene
Otvorenje Hotela Well Family, s 46 premium obiteljskih soba prilagođenih modernim potrebama gostiju
Uređenje novog trga sa zelenim krovovima, šetnicama i fontanom, čime se dodatno naglašava održiva arhitektura
Digitalizaciju poslovanja i primjenu ekološki prihvatljivih rješenja, čime Terme Tuhelj jačaju svoju predanost održivom turizmu
Održivost i ekološka odgovornost u središtu razvoja
Terme Tuhelj ne ulažu samo u infrastrukturu i sadržaje – održivost je temelj budućeg razvoja resorta. U sklopu novih investicija, posebna pažnja posvećena je povećanju energetske učinkovitosti kroz:
Zelene krovove i pametna energetska rješenja – novi trg i obnovljene zone resorta koristit će zeleni krovni sustav koji doprinosi smanjenju temperature i kvalitete zraka te boljoj toplinskoj izolaciji.
Korištenje termalne energije i solarnih panela – novi dio kompleksa bit će djelomično napajan iz obnovljivih izvora energije, uključujući termalnu vodu i solarnu energiju, čime se smanjuje ovisnost o fosilnim gorivima.
Optimizacija potrošnje vode – u sklopu obnove bazenskog kompleksa uvedeni su sustavi za reciklažu i filtraciju vode kako bi se smanjila persona i očuvali prirodni resursi.
Digitalizacija poslovanja – implementacijom pametnih sustava za upravljanje energijom i potrošnjom smanjuje se nepotrebna potrošnja električne energije, dok će novi digitalni alati gostima omogućiti beskontaktne prijave i personalizirane usluge.
Ekološki osviješten dizajn i građevinski materijali – novi prostori resorta građeni su s naglaskom na korištenje prirodnih, recikliranih i ekoloških materijala, čime se smanjuje ugljični otisak kompleksa.
Ovim ulaganjima Terme Tuhelj postavljaju nove standarde u održivom turizmu, kombinirajući inovacije, luksuz i odgovorno poslovanje u svrhu stvaranja vrhunskog iskustva za goste, ali i zaštite okoliša.
“Uspješno poslovanje u turizmu zahtijeva jasnu viziju, dugoročnu strategiju i stalno unapređenje kvalitete usluga. Upravo to nas vodi u svakom koraku razvoja u grupaciji Terme Olimia, pa tako i u Termama Tuhelj. Kroz inovacije, pažljivo osluškivanje potreba gostiju te ulaganje u vrhunski tim stručnjaka, nastavljamo graditi destinaciju koja se izdvaja na tržištu. U svemu što radimo nastojimo biti drugačiji od drugih, a na svim područjima razvoja vodi nas misao o konceptu razlikovanja. Sinergija s Termama Olimia dodatno nas osnažuje, omogućujući nam da postavljamo nove standarde u kontinentalnom turizmu i pružamo jedinstveno iskustvo odmora. Ovim projektom ne samo da potvrđujemo svoju konkurentsku prednost, već i dokazujemo da su kvaliteta, održivost i inovacija temelj našeg dugoročnog uspjeha” – izjavio je Florjan Vasle, direktor Terma Tuhelj.
Terme Tuhelj – novi standard luksuznog i obiteljskog odmora
Novi Hotel Well Family donosi posebno dizajnirane sadržaje u sobama koji omogućuju roditeljima i djeci bezbrižan boravak. Smještajni paviljon povezan je toplim hodnikom s ostatkom hotela, čime se osigurava maksimalna udobnost gostiju, a roditeljima s djecom na raspolaganju su i brojni postojeći obiteljski sadržaji poput igraonicama, visećih mreža i nezaobilazne animacije.
Uz novi smještajni kapacitet, Vodeni planet doživljava kompletnu rekonstrukciju i proširenje, čime će se dodatno poboljšati kvaliteta wellness i spa usluga, uključujući novu zonu za opuštanje i s hidromasažnim bazenom namijenjenog samo za hotelske goste.
Terme Tuhelj – budućnost wellness turizma u regiji
Zahvaljujući ovim investicijama, cijela grupacija Terme Olimia ne samo da podiže ljestvicu kvalitete unutar hrvatskog turizma, već i postavljaju nove standarde u industriji termalnog wellnessa. Fokus na održivost, digitalizaciju i vrhunsku uslugu osigurava da će ovaj resort i u nadolazećim godinama ostati vodeća destinacija za goste koji traže luksuz, zdravlje i inovativan odmor.
Svečano otvorenje novih sadržaja planirano je za početak travnja ove godine, a Terme Tuhelj spremne su dočekati još veći broj domaćih i inozemnih gostiju, nudeći im besprijekorno wellness iskustvo i termalni luksuz bez premca.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.