Inspirativna kampanja ‘Rock solid for inclusion’ predstavljena u čast svjetskog dana osoba s Down sindromom
S prvim danom proljeća obilježava se i svjetski dan osoba s Down sindromom s ciljem podizanja svijesti o njihovim pravima, integraciji i doprinosu društvu. Ovaj poseban datum simbolično predstavlja trisomiju na 21. kromosomu, što je genetska karakteristika osoba s Down sindromom.
Obilježavanje ovog dana prepoznato je diljem svijeta kroz različite inicijative i kampanje koje promoviraju uključenost, jednakost i ljubav. Jedan od inspirativnih primjera dolazi iz Splita, a riječ je o splitskom fotografu Ivanu Gudiću koji već tradicionalno posvećuje svoju mini kampanju upravo ovom danu pod nazivom ‘Rock solid for inclusion’.
Kampanja Rock solid for inclusion snimana je u nesvakidašnjem ambijentu
Svake godine, Ivan Gudić kroz svoj objektiv donosi emotivne priče djece i mladih s Down sindromom, naglašavajući njihovu jedinstvenost i ljepotu. Ove godine, kampanja nosi poseban vizualni koncept, a fotografije su snimane na neobičnoj lokaciji – u kamenolomu. Nesvakidašnji ambijent, koji simbolizira snagu i postojanost, pruža savršen kontrast nježnosti i veselja mališana koji su sudjelovali u kampanji.
Uz Gudićevu umjetničku viziju, ovogodišnju kampanju podržali su i partneri koji su omogućili da mali modeli zablistaju u punom sjaju. Trgovački centar Mall of Split osigurao je odjeću za djecu, nakit je iz popularne Prahir zlatarnice, dok je za frizuru zadužen Glamour beauty house Split. Spoj mode, umjetnosti i društvene osviještenosti stvorio je vizuale koji nadilaze granice klasične kampanje i šalju snažnu poruku zajedništva.
Cilj ove kampanje je širenje poruke o važnosti prihvaćanja i jednakih mogućnosti za sve. Svaka fotografija nosi priču, svaka emocija prikazana na licima djece podsjeća nas koliko je uključenost važna u svakodnevnom životu.
Kampanja Ivana Gudića još jednom pokazuje kako umjetnost može biti moćan alat za društvene promjene. Zato obilježimo zajedno ovaj dan: obucimo šarene čarape, slavimo raznolikost jer upravo u njoj leži snaga društva.
U gradu gdje povijest šapuće s pročelja zgrada, a elegancija ima svoju stalnu adresu, sinoć je svečano ispisano novo poglavlje – ono koje slavi sto godina bezvremenske ljepote, luksuza i gostoljubivosti. Zagrebačka Esplanade, simbol profinjenosti i svjetskog šarma, obilježila je svoj veličanstveni jubilej onako kako i priliči instituciji njezina kalibra – spektakularno, senzualno i s neodoljivom dozom nostalgije.
Jučer je u Klovićevim dvorima održan prvi Marie Claire party, a ako vas zanima što su sve naši uzvanici, uz uživanje u glasu Natali Dizdar i listanju prvog hrvatskog broja, imali prilike iskusiti, čitajte dalje.
U Klovićevim dvorima, pod zvjezdanim nebom tvrtka Mediatop International d.o.o. sinoć je proslavila dolazak kultne ženske publikacije s francuskom licencom, Marie Claire, u Hrvatsku.
Na samom vrhu Rovinja, uz poglede koji oduzimaju dah, smjestio se restoran koji je doslovno promijenio način na koji razmišljamo o povrću – Cap Aureo. Umjesto da služi kao prilog ili ukras na tanjuru, povrće ovdje ima glavnu ulogu. I ne samo da sjaji – ono vodi priču.
Ako ste ikad maštali o tome da ljeta provodite na otoku, uz slani povjetarac u kosi, miris borova i prijateljstva koja mijenjaju sve – nova filmska avantura redatelja Daniela Kušana mogla bi vam biti najljepši bijeg ovog ljeta.
Fashion&Friends i Fashion Company trgovine pokrenuli su najatraktivniji sezonski shopping val – popusti do nevjerojatnih -50% čekaju vas upravo sada u trgovinama diljem Hrvatske i na fashionandfriends.com!
Započela je produkcija The Devil Wears Prada 2, a svi pogledi usmjereni su prema legendarnim crvenim štiklama koje su zakoračile natrag u modni svijet – no jedna stopa ovaj put nije tu.
Ljubavna subota 5. srpnja pod neobičnim nebeskim kutovima donosi neočekivana priznanja, slučajne poglede koji mijenjaju sve i emotivne prijelome za one koji predugo šute. Mjesec u strijelcu aktivira potrebu za iskrenošću, dok Venera u raku traži dubinu, pripadnost i dom.