HELLO
HELLO! #HelloItsMe

U sklopu dvanaestog izdanja najvećeg turističkog sajma u Hrvatskoj, PLACE2GO, koji će se ove godine održati od 28. do 30. ožujka na Zagrebačkom velesajmu, posjetiteljima će se predstaviti preko 200 izlagača iz brojnih zemalja, uključujući Alžir, Sierra Leone, Burundi, Madagaskar, Indiju, Indoneziju, Šri Lanku, Finsku, Litvu, Italiju, Mađarsku, Sjedinjene Američke Države, Njemačku, Kosovo, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Sloveniju, Crnu Goru i Hrvatsku. Sajam je i ove godine raspoređen u dva segmenta – B2B (koji će se odvijati u petak) i B2C, koji će trajati sva tri dana sajma. Tijekom proteklih godina sajam je privukao više od 137.000 posjetitelja i ugostio više od 720 izlagača iz 39 zemalja, što ga čini glavnim događajem kako za poslovne, tako i za sve ostale posjetitelje.

„Ovogodišnji sajam predstavit će nevjerojatnu raznolikost destinacija i putničkih iskustava, s izlagačima iz svih krajeva svijeta, a po prvi put u B2B dijelu sudjeluju predstavnici iz Finske, Njemačke i Sierra Leonea. Osim toga, posebno smo uzbuđeni što predstavljamo nove segmente programa kao što je Dječji kutak (Kids Corner), čiji je cilj nadahnuti najmlađe o važnosti održivosti i očuvanja okoliša kroz edukativne radionice hrvatskih nacionalnih te parkova prirode. PLACE2GO je postao vitalna točka susreta za turističku industriju u Hrvatskoj i uvjereni smo da će ovogodišnji sajam ponuditi nove prilike poslovnim profesionalcima i široj javnosti za povezivanje, otkrivanje i istraživanje”, rekla je Damjana Domanovac, direktorica sajma PLACE2GO.

Dualno iskustvo – od sobe za sastanke do upoznavanja novih destinacija

I ove godine međunarodni sajam turizma PLACE2GO započet će B2B danom, u sklopu kojega će brojni poslovni stručnjaci iz područja turizma u paviljonu 7A Zagrebačkog velesajma od 10 do 16 sati moći održavati sastanke. Za sudjelovanje je potrebno osigurati kotizaciju preko sustava Entrio, koja sudionicima omogućava pristup web aplikaciji B2Btalks, gdje se mogu registrirati, kreirati osobne i profile tvrtki te se povezati s drugim stručnjacima, sudionicima radionica i izlagačima. Ulaznica također omogućuje pristup izložbenom prostoru i svim prezentacijama tijekom cijelog trajanja sajma te konzumaciju hrane i pića u B2B zoni.

place2go

Ove godine sva tri dana sajam će biti otvoren za sve posjetitelje u paviljonu 7 Zagrebačkog velesajma od 10 do 19 sati. Za ulaz će biti potrebne ulaznice – jednodnevne ili trodnevne, koje se mogu kupiti preko sustava Entrio i na ulazu u sajam, uz prigodne popuste za učenike, studente i umirovljenike.

Ove godine prvi put radionice za djecu i Travel Market

U suradnji s portalom Family Welcome i partnerima – nacionalnim parkovima, parkovima prirode te stručnjacima za interpretaciju baštine, u sklopu Dječjeg kutka – Kids Corner tijekom vikenda će se održati brojne kreativne i edukativne radionice za djecu. Broj sudionika po radionici ograničen je na 20 te se djeca na radionice moraju unaprijed predbilježiti, a Mladi istraživači (7 – 12 godina) i Znatiželjne okice (4 – 7 godina) moći će sudjelovati u interaktivnim aktivnostima, virtualnim avanturama, kreativnim zadacima i zabavnim igrama koje će im pomoći da nauče više o ključnim temama kao što su očuvanje voda, upoznavanje podzemnog i nadzemnog svijeta, zaštita morskih organizama. Upoznat će velike zvijeri, saznati koja je uloga šišmiša, otkriti tajne fascinantnih lokvi, naučit će kako razvrstavati otpad, procijeniti kvalitetu vode, voditi dnevnik u prirodi te će čuti povijesne priče o hrabrim gusarima.

U sklopu jedinstvenog Travel Marketa, posjetitelji će imati priliku kupiti atraktivne putne uz prigodne sajamske popuste za brojne destinacije koje će se predstavljati u Zagrebu.

Međunarodni sajam turizma PLACE2GO prepoznat je kao ključno središte turističke industrije u Hrvatskoj, koje pruža prostor za povezivanje izlagača s poslovnim profesionalcima i potencijalnim putnicima. Sajam svake godine raste i nudi nova iskustva i prilike za sve posjetitelje.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025