Kako i priliči broju koji slavi maksimalizam, kako u modi, tako i na svakom drugom životnom polju, proljetni ELLE pršti ekskluzivnim sadržajima na 260 bogatih stranica. U središtu pažnje je pop ikona Senidah, pjevačica koja je još 2018. osvojila regiju svojim hitom „Slađana“, nakon kojeg broji samo uspjehe i ruši sve tabue kao i očekivane obrasce puta do uspjeha, prkosi predrasudama i sve – radi sama.
Senidah i Konstrakta, dvije velike regionalne ikone dale su intervjue Elleu
„Senidah je svakako bila prvi i najbolji odabir za naslovnicunašeg proljetnog broja posvećenog maksimalizmu.Ekskluzivno za ELLE otkrilakako joj je najveća želja napuniti Arenu Zagreb, kako se nosi s razočarenjima, kakva je kad nije na sceni i što je u njezinim slušalicama trenutačno. Senzacionalno snimanje koje je rađeno u tri dana u Sarajevu, potpisuju nagrađeni fotografi 925STUDIO“, ističe glavna urednica Ellea Jelena Veljača.
Osim razgovora s regionalnom zvijezdom, ELLE donosi i intervju s umjetničkom ikonom Konstraktom, koja je u Zagrebu radila glazbu za predstavu Boruta Šeparovića „Slijepi vode slijepe“ i koja za ELLE otkriva boji li se umjetne inteligencije i kako se misli prilagoditi vremenu koje dolazi. Predivne fotografije potpisuje Sanja Jagatić, a Matea Smolčić potpisuje ekskluzivne fotografije Ivane Bodrožić i Klare Bodrožić Simić. Ne propustite emotivan razgovor mame i kćeri u kojem će se pronaći svaka mama – i svaka pripadnica generacije Z. Osim toga, uz povratak maksimalizmu, ovog proljeća Elle slavi i sezonu vjenčanja, sa spektakularnim specijalom koji prikazuje sve stilove za posebne mladence, uz izloge najmodernijih stilova za vjenčanje sada. Na 260 stranica nalazi se više od 30 stranica mode, trendova za proljeće i ljeto; provjerenih beauty tajni (od botoxa do top tretmana najboljih estetskih stručnjaka), interijera od kojih zastaje dah te gourmet savjeta naše proslavljene chefice Ane Ugarković, koja se nedavno ponovno vratila u Zagreb.
Modni editorijal inspiriran revolucijom koju osjećamo svuda oko nas snimljen je u do sada neviđenom novootvorenom prostoru, a bit će inspiracija za svaku djevojku i ženu kojoj je prkos dio ne samo karaktera već i modnog izričaja. Osim toga, nikad više autora nije pisalo za Elle: Ivana Bodrožić uz isječak romana donosi i kolumnu o želji, Ana Pecotić o tome mogu li žene doista „imati sve“, Dora Šahbazović o #slavicgirl trendu, Iva Ušćumlić o obrani divljih, ludih žena koje su mijenjale svijet, Hanan Bešović napisao je svoj najintimniji tekst do sada – o tome kada je i kako počeo nositi nakit. Rajna Racz donosi pregled neovisne umjetničke scene u Hrvatskoj, Nenad Korkut odabrao je svoj omiljen komad ženske mode, Ida Prester pisala je o tome smatra li se maksimalisticom, glazbena stručnjakinja Maja Trstenjak analizira nove trendove u glazbi, Slobodan Velicki izabrao je parfeme od najrjeđeg cvijeća, a naš Ivan Ilić (na TikToku poznat kao Đani V) napisao je dvije modno-socijalne analize kakve možete pronaći samo u Elleu.
Modni pregled trendova na dvadeset stranica dolazi ravno iz Pariza, a svi se slažu u jednom: uživanje i eksperimentiranje je opet u trendu! Kao što bi rekla naša zvijezda naslovnice: samo uživajte… Ovog proljeća je to apsolutni – must have!
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.