Kako i priliči broju koji slavi maksimalizam, kako u modi, tako i na svakom drugom životnom polju, proljetni ELLE pršti ekskluzivnim sadržajima na 260 bogatih stranica. U središtu pažnje je pop ikona Senidah, pjevačica koja je još 2018. osvojila regiju svojim hitom „Slađana“, nakon kojeg broji samo uspjehe i ruši sve tabue kao i očekivane obrasce puta do uspjeha, prkosi predrasudama i sve – radi sama.
Senidah i Konstrakta, dvije velike regionalne ikone dale su intervjue Elleu
„Senidah je svakako bila prvi i najbolji odabir za naslovnicunašeg proljetnog broja posvećenog maksimalizmu.Ekskluzivno za ELLE otkrilakako joj je najveća želja napuniti Arenu Zagreb, kako se nosi s razočarenjima, kakva je kad nije na sceni i što je u njezinim slušalicama trenutačno. Senzacionalno snimanje koje je rađeno u tri dana u Sarajevu, potpisuju nagrađeni fotografi 925STUDIO“, ističe glavna urednica Ellea Jelena Veljača.
Osim razgovora s regionalnom zvijezdom, ELLE donosi i intervju s umjetničkom ikonom Konstraktom, koja je u Zagrebu radila glazbu za predstavu Boruta Šeparovića „Slijepi vode slijepe“ i koja za ELLE otkriva boji li se umjetne inteligencije i kako se misli prilagoditi vremenu koje dolazi. Predivne fotografije potpisuje Sanja Jagatić, a Matea Smolčić potpisuje ekskluzivne fotografije Ivane Bodrožić i Klare Bodrožić Simić. Ne propustite emotivan razgovor mame i kćeri u kojem će se pronaći svaka mama – i svaka pripadnica generacije Z. Osim toga, uz povratak maksimalizmu, ovog proljeća Elle slavi i sezonu vjenčanja, sa spektakularnim specijalom koji prikazuje sve stilove za posebne mladence, uz izloge najmodernijih stilova za vjenčanje sada. Na 260 stranica nalazi se više od 30 stranica mode, trendova za proljeće i ljeto; provjerenih beauty tajni (od botoxa do top tretmana najboljih estetskih stručnjaka), interijera od kojih zastaje dah te gourmet savjeta naše proslavljene chefice Ane Ugarković, koja se nedavno ponovno vratila u Zagreb.
Modni editorijal inspiriran revolucijom koju osjećamo svuda oko nas snimljen je u do sada neviđenom novootvorenom prostoru, a bit će inspiracija za svaku djevojku i ženu kojoj je prkos dio ne samo karaktera već i modnog izričaja. Osim toga, nikad više autora nije pisalo za Elle: Ivana Bodrožić uz isječak romana donosi i kolumnu o želji, Ana Pecotić o tome mogu li žene doista „imati sve“, Dora Šahbazović o #slavicgirl trendu, Iva Ušćumlić o obrani divljih, ludih žena koje su mijenjale svijet, Hanan Bešović napisao je svoj najintimniji tekst do sada – o tome kada je i kako počeo nositi nakit. Rajna Racz donosi pregled neovisne umjetničke scene u Hrvatskoj, Nenad Korkut odabrao je svoj omiljen komad ženske mode, Ida Prester pisala je o tome smatra li se maksimalisticom, glazbena stručnjakinja Maja Trstenjak analizira nove trendove u glazbi, Slobodan Velicki izabrao je parfeme od najrjeđeg cvijeća, a naš Ivan Ilić (na TikToku poznat kao Đani V) napisao je dvije modno-socijalne analize kakve možete pronaći samo u Elleu.
Modni pregled trendova na dvadeset stranica dolazi ravno iz Pariza, a svi se slažu u jednom: uživanje i eksperimentiranje je opet u trendu! Kao što bi rekla naša zvijezda naslovnice: samo uživajte… Ovog proljeća je to apsolutni – must have!
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.