U svijetu mode, gdje se svaki detalj promišlja s preciznošću, a svaki kroj priča vlastitu priču, brend Izakova donosi nešto sasvim novo – Resort kolekciju koja nadilazi prolazne trendove i utjelovljuje modernu ženu. Ova kolekcija slavi ne samo estetiku i eleganciju, već i unutarnju snagu, slobodu izražavanja i beskompromisnu autentičnost.
Nova dimenzija sofisticiranosti
Dizajnerska vizija ove kolekcije temelji se na suptilnoj ravnoteži između strukturiranih krojeva i fluidnih linija, između klasičnih elemenata i suvremenih silueta. Svaki komad nosi priču o snazi žene – ona je odvažna, neovisna, ali istovremeno profinjena i ženstvena. Oversized forme u kombinaciji s naglašenim linijama tijela kreiraju modnu dinamiku koja omogućava slobodu pokreta bez gubitka elegancije.
Prvi put predstavljena na ekskluzivnom snimanju u Los Angelesu, ova kolekcija već je u startu pokazala globalne ambicije brenda Izakova. Kampanju su osmislili vrhunski modni stručnjaci: za viziju i estetiku zaslužna je poznata stilistica Dani Michelle, dok je objektiv renomiranog fotografa Iana Morrisona uhvatio suštinu ovih bezvremenskih komada. Victoria’s Secret manekenka Maryna Linchuk postala je zaštitno lice kolekcije, utjelovljujući njezin snažan i sofisticiran karakter.
Moda kao stav
Osnivačica brenda, Izabel Kovačić, s ponosom ističe da je ova kolekcija mnogo više od mode – ona je izjava, manifest suvremene žene koja se ne boji istaknuti.
“Ova kolekcija nije samo o odjeći, ona je priča o ženama koje se usude biti ono što jesu. Svaka žena koja nosi Izakova komad treba se osjećati snažno, elegantno i autentično. Ovaj put naglasak smo stavili na igru s formom, jer žena nije jednoznačna – ona je evolucija, stalni rast i neustrašivost,” kaže Kovačić.
Ključni komadi kolekcije
Svaki komad ove kolekcije pažljivo je dizajniran kako bi odražavao snagu i sofisticiranost modernih žena. Kolekcija uključuje:
Kožnu bomber jaknu i pripadajuću suknju – spoj urbanog i ženstvenog, redefinirajući klasične proporcije i naglašavajući voluminoznost na strateškim dijelovima.
Svilene košulje i suknje – igra teksturama koja spaja delikatnost svile s oštrim krojevima, dajući dojam luksuza i samouvjerenosti.
Capri traper hlače i traper jaknu – odvažan pristup denimu, koji ga prikazuje kao sofisticirani materijal, savršen za večernje kombinacije.
Ženstveno odijelo – fitted jakna s pomaknutim gumbima naglašava struk, dok široke hlače donose osjećaj moći i suverenosti.
Svaki od ovih komada nije samo odjevni predmet – on je produžetak osobnosti žene koja ga nosi.
Više od mode
Izakova Resort kolekcija nije samo još jedna linija odjeće. Ona je izraz transformacije brenda, koji se razvija zajedno sa ženama koje ga biraju. Svaka nit, svaki šav i svaki kroj osmišljeni su s namjerom da osnaže ženu u svim njezinim ulogama – od poslovne arene do večernjeg izlaska.
Dostupna u ekskluzivnim lokacijama, poput Izakova dućana u Kaptol centru te showrooma u Ilici 26, ova kolekcija konačno je postala dostupna onima koje su je s nestrpljenjem iščekivale.
Ovo nije samo modna priča – ovo je revolucija stila i stavova. Ovo je Izakova.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Tko kaže da su najljepši trenuci oni najglasniji? Ponekad su to upravo oni najtiši – zabilježeni bez pompe, bez filtera, bez režije. Upravo takav trenutak živi ovih dana poznata domaća glumica Tara Thaller, koja ljeto 2025. provodi na hrvatskoj obali, daleko od reflektora, ali jako blizu onome što zaista vrijedi.
Kada se spoje more, sunce, prijatelji i ljubav – rezultat ne može biti ništa drugo nego dan iz snova. Upravo tako bi se mogla opisati idilična morska avantura poznate glumice Nataše Janjić Medančić, koja je sa suprugom Nenadom Medančićem i bliskim prijateljima provela savršen dan istražujući skrivene ljepote Dalmacije.