Nakon iznimno uspješnog prošlogodišnjeg izdanja, Sajam za bebe i trudnice, u organizaciji portala Bebe.hr i Family Mall-a, vraća se i ove godine, uz bogatu ponudu za sve buduće i mlade roditelje. Sajam će se održati od 14. do 16. ožujka 2025., a posjetitelji će imati priliku istražiti najnovije trendove i proizvode iz svijeta roditeljstva.
Na više od 4.000 m2 sajamskog prostora očekuje vas bogata ponuda dječje opreme, odjeće, igračaka, kozmetike i drugih potrepština za roditelje i djecu. Sajam je idealna prilika da na jednom mjestu pronađete sve što vam treba za prve dane roditeljstva, uz atraktivne sajamske cijene i posebne akcije.
Sajam za bebe i trudnice – što vas očekuje?
✔ Veliki izbor proizvoda za bebe i djecu – kolica, autosjedalice, nosiljke, krevetići, odjeća, obuća, igračke, kozmetika i još mnogo toga!
✔ Ekskluzivni sajamski popusti – opremite se po najpovoljnijim cijenama!
✔ Najpoznatiji brendovi na jednom mjestu – provjerena kvaliteta za vaše najmlađe!
Bebe.hr – Vaš saveznik u roditeljstvu
Najveći regionalni Sajam za bebe i trudnice nastao je u suradnji portala Bebe.hr i Family Mall-a. Bebe.hr je najbrže rastući portal za postojeće i buduće roditelje, koji pruža odgovore na važna pitanja o trudnoći, majčinstvu, odgoju i razvoju djece. Cilj portala je stvoriti mjesto podrške i edukacije, gdje roditelji mogu pronaći korisne informacije, stručne savjete i najnovije vijesti.
Ove godine, portal Bebe.hr donosi brojne novitete – očekuju vas uzbudljiva darivanja, interaktivni paneli za roditelje, Klub testerica i još mnogo zanimljivog sadržaja! Zapratite portal na društvenim mrežama i budite u tijeku s najnovijim aktivnostima koje će vam olakšati i uljepšati roditeljstvo.
Atraktivna ponuda po sajamskim cijenama
Kako biste osigurali sve što vam treba za vas i vaše dijete, na sajmu vas očekuju vrhunski brendovi s bogatom ponudom odjeće i opreme za bebe: Mali anđeo, Beba Store, Rosea, PegPerego, Baby Natur, Mali zakladi, Dada i Rocco, Kidsboxx, Shuz, Spectra Baby/Mamino, Cutie Cloud, Maras, Baby Centar, Najnaj.eu, Recaro, Bebastic, Choconillas, Happy kids, Pčelica, Ethereal, Ethna, Lunip Shop, Medalis i Dječji svijet. Kozmetiku za njegu osjetljive dječje kože kao i razne neizostavne higijenske potrepštine donose brendovi Bebica, Tosama Trade i Violeta. Razvoj djeteta kroz igru i edukaciju ključan je dio odrastanja, a na sajmu ćete pronaći razne kognitivne igračke, edukativne programe i humanitarne udruge kao što su: Philips, Alilo, Yamaha Music School, Helen Doron, Čiribiri bajka / Istraži Europu, Mati centar, Crveni nosovi i Baby First Progress.
Osim toga, na sajmu vas očekuje i široka ponuda dodatnih proizvoda i usluga koje će vam olakšati roditeljstvo, uključujući brendove poput Moja primalja, Biser, Aromara, Luster.hr, Nipcom, Leka rukotvorine, 6točka2, Cedulja / Luce Sunce, Elise, Jasmina Cviljak Fotograf, Merino, Pepiccolo, Miu Soleil, Oasis, Zepter, Bruno i Brunda, Foto Iris, Bajka obrt, Lika Garden, Flafi, Knofek, i KK Fabrics.
ULAZ NA SAJAM JE BESPLATAN!
Besplatno posjetite sajam i ne propustite ovu jedinstvenu priliku informirati se, opremiti po sniženim cijenama i provesti ugodno vrijeme sa svojom obitelji. Sajam za trudnice i bebe u Family Mall-u mjesto je gdje ćete pronaći baš sve što će vam olakšati prve godine roditeljstva i učiniti ih najslađim uspomenama.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.