Nova Chanel kolekcija je harmonija proporcija, slojeva i bezvremenske elegancije
Poput kazališta snovitih iluzija, Chanelova kolekcija za jesen-zimu 2025./26., koju je predstavio Studio za kreaciju, majstorski se poigrava dimenzijama, duljinama i proporcijama. Pod impozantnim staklenim svodom Grand Palaisa, scenograf Willo Perron stvara očaravajuću instalaciju koja lebdi iznad piste i uranja u visine, dok crna vrpca monumentalnih razmjera postaje dramatična kulisa kolekciji koja istovremeno evocira klasične referencije i izaziva percepciju promatrača.
U tom kontekstu, mini jakna od tvida u nijansama plave, bijele i ružičaste nosi se s izuzetno dugim hlačama, dok prostrana poplinska košulja doseže do gležnjeva. Mala crna tvid jakna, obrubljena pletenim ukrasima, poprima izgled duge haljine-kaputa s draguljskim gumbima, a ogrtač završava manšetama nalik onima na jakni.
CHANEL se vraća bezvremenskoj eleganciji
Prepoznatljivi simboli kuće CHANEL – mašna, vrpca, biseri i cvijeće – pojavljuju se u raskošnim reinterpretacijama: mašne se raskošno nižu na ovratnicima i manšetama bluza i haljina, nagomilavaju se na ogrlicama i protežu niz nogavice blistavog crnog donjeg dijela trenirke u kombinaciji s pernatom jaknom. Duga bijela pletena vrpca omotava crni džemper, završavajući u raskošnoj mašni na ramenu. Voluminozne i prozirne mašne dodatno naglašavaju ženstvenost haljina, kardigana i pletiva.
Detalji kolekcije otkrivaju optičke iluzije i majstorstvo obrade materijala: potpetice oblikovane poput jednog bisera, torbica koja nalikuje prenaglašenoj ogrlici od bisera, te nakit ukrašen maksimalističkim kristalima, potvrđuju nadmoć igrom proporcija.
Kako bi naglasila trompe l’œil efekt, kolekcija istražuje slojevitost i bogatstvo tekstura. Trokomplet od tvida boje grenadine sastoji se od mikro-jakne podstavljene svijetlocrvenim svilenim slojem, omotane suknje i zvonolikih hlača. Drugi komplet u brončanim nijansama uključuje tuniku i hlače prekrivene suknjom zakopčanom sprijeda, dok treći donosi dug prsluk bez rukava u kombinaciji s dugom suknjom s prorezom, slojevito prekrivenom minicom.
Kontrasti i ravnoteža ključni su elementi kolekcije: kostim od tvida u šampanj, crnoj ili bijeloj boji upotpunjen je lepršavim plaštem od crnog ili bijelog tila, dok se crna til haljina i suknja nose iznad odijela u boji ecru. Bijela košulja s puf rukavima od tila nježno obavija sako-haljinu, stvarajući efekt prozirnosti koji naglašava siluetu i dodaje pokret svakom izgledu.
Nježnost se ogleda i u neočekivanim detaljima poput traperica od šifona, svile koja imitira teksturu tvida, printeva s motivima vrpci koje lebde na vjetru te parka jakne s kapuljačom od crnog organza ukrašene mašnama. Istovremeno, ženstvenost dostiže vrhunac kroz čarapa-čizmice i satenske cipele s bogatim naborima duž gornjeg dijela.
Kolekciju prožima i romantična nota: odvojivi ovratnici nalik cvjetnim čaškama, kaputi od crne vunene čipke ukrašeni luksuznim lažnim krznom, te crni džemperi s trodimenzionalnim bijelim cvjetnim aplikacijama upotpunjuju ovu modnu poeziju.
Neprestano oscilirajući između nadrealnog i bajkovitog, Chanelova kolekcija za jesen-zimu 2025./26. utjelovljuje viziju majstorstva i imaginacije, istovremeno veličajući kodove kuće CHANEL kroz suvremenu reinterpretaciju.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Neke žene ne trebaju scenografiju — one su scenografija. Iva Radić, u svom posljednjem ljetnom izdanju, utjelovljuje eleganciju stare škole mediteranskog glamura, nalik Sophiji Loren koja se spušta niz kamene uličice Positana. Samo što Iva to radi s dozom suvremenog minimalizma, u nekom istarskom selu koje, pod zlatnim svjetlom predvečerja, djeluje kao kulisa talijanskog art filma.
Zamišljeno prolazimo pored šarenih baroknih pročelja, u rukama nosimo ledenu kavu, a sunce u zlatnim valovima ljubi obalu. U zraku se osjeća sol, ali i nešto puno profinjenije — miris stila. Upravo u tom spoju urbanog i mediteranskog nastaje nova modna priča brenda ELFS, snimljena na šarmantnim lokacijama Rijeke i Voloskog.
U svijetu u kojem se moda sve češće svodi na minimalizam i monokromiju, nova kolekcija brenda Cataleya by Martina Ješe dolazi kao pravo modno osvježenje – raskošna, smjela i duboko ženstvena. Ova kolekcija ne pristaje na kompromise. Ona govori jasno, hrabro i samouvjereno – baš poput žene kojoj je namijenjena.
Ulična moda više nikada neće biti ista – Lana Klingor Mihić još jednom je pokazala da zna kako spojiti sportski štih s glam chic estetikom i to tako da svi pogledi spontano skrenu za njom. U najnovijem street style izdanju, Lana izlazi iz zone komfora klasične elegancije i zaranja ravno u smjelo, urbano modno poglavlje.
Kad je riječ o ljetnoj modi s dozom šarma i osobnosti, Maja Šuput jednostavno ne promašuje. U najnovijem ljetnom izdanju uz rub bazena, Maja je ponovno spojila sve ono što je čini modnom ikonom – boje, stav i poruku koja mami osmijeh. I da, još jednom je pokazala da se može biti i seksi i simpatična mama – istovremeno.
U svijetu društvenih mreža gdje se često prikazuje samo ono savršeno, Meri Goldašić ponovno se izdvaja – iskrena, emotivna i duboko povezanu sa stvarnim emocijama svojih pratiteljica. Na svojim Instagram pričama, Meri je ovih dana podijelila nekoliko poruka koje su mnogim ženama bile poput toplog zagrljaja – pogotovo onima koje prolaze kroz razvod.
Tko bi rekao da ćemo “siledžijku”, modni sinonim za bunt, stav i sirovi šarm, vidjeti na glamuroznom eventu pokraj bazena, među bijelim balonima i dizajnerskim jastucima? Luka Nižetić, glazbenik poznat po svom modnom instinktu i drskoj eleganciji, ponovno je dokazao da pravila postoje zato da bi se kršila – i to s puno stila.
Jazmin Grace Grimaldi, kći princa Alberta, ponovno se odmara u Hrvatskoj – na Instagramu dijeli prizore s Jadrana koji odražavaju njezin slobodni kraljevski stil.