“Tražim svoj put, želim da mi glazba ima urbani zvuk, ali s dušom i mislim da se to polako sklapa u svim pjesmama koje pišem, uključujući ovu. Novim singlom najavljujem i obećavam prije svega sebi aktivan rad, a spot prikazuje stanje kojemu se ne treba vraćati,”objasnio je eugen.
Povratak na scenu za eugena neironično dolazi odmah nakon ovogodišnje Dore, a njega smo upoznali na istom natjecanju prošle godine, kad je sve do finala bio jedan od favorita.
Novi singl „na rubu plešem sam“ donosi novi, urbani i emotivni zvuk koji se ipak razlikuje od prethodnih pjesama. Dijelom je to zbog različite produkcije, a dijelom zbog eugenove zrelosti.
Pjesmom „tišine“, je osvojio srca publike melankolijom i zanimljivim vokalom, a s „dišem“, je dokazao da nije samo slučajni umjetnik budući da je prošla iznad svih očekivanja i nadmašila prvi singl koji je usput imao ogromnu platformu. Novi singl „na rubu plešem sam“ pokazatelj je da se kvaliteta samo nadograđuje, a da je mladi autor i pjevač jedan od onih koji imaju potencijal postati vrlo uzbudljivo novo ime na sceni.
U tekstu pjesme, ali i spotu „na rubu plešem sam“ slušatelja ne treba zanimati samo zvuk – ta priča koja ima svoju poruku te zaslužuje pomnije i ponovno slušanje, svakako je korak dalje u njegovom stvaralaštvu. Zahvaljujući zanimljivoj radnji i vizualnom identitetu spota, eugen po tko zna koji put nastavlja gurati tradiciju smislene vizualne umjetnosti uz glazbenu.
Sam eugen ovako opisuje inspiraciju za novi singl: “Da ne filozofiram, ovo je pjesma za sve kojima prekid miriše u zraku, a nikako da prekinu, znate tko ste. Pjesma je i za one koji su nekad prekinuli ili će tek prekinuti, ali i za one kojima se zbog straha to možda nikada ni ne dogodi. Siguran sam da je mnogima poznat taj osjećaj. Često se nađeš u situaciji da si ovisan o odnosu u kojem si zapravo sam, konstantno plešeš po rubu, stalno ponavljajući iste greške.“
Spot je snimljen na čak sedam različitih lokacija u Zagrebu i okolici, pod redateljskom palicom fenomenalne Djurdjine Samardžić GG help. Njegova estetika naglašava atmosferu nemira i unutarnje potrage, dok podvodne scene, snimljene na gradskim bazenima Velike Gorice, donose poseban pečat. Te scene unose nemir i strah u pjesmu, stvarajući snažnu poveznicu između zvuka i slike.
Scene u bazenu bile su izuzetno tehnički i fizički zahtjevne, a eugen je morao provesti i do minutu ispod vode. Maestralna izvedba snimatelja i svih uključenih olakšala je taj proces, ali je snimanje bilo iscrpljujuće.
“Ima nešto u tome da se potpuno predaš i posvetiš takvom snimanju jer je držanje daha i borba za udah koje vidite u spotu određena simbolika koju predajem pjesmom. Meni je trebala ta poruka, a sad neka je i drugi čuju,”objasnio je eugen zašto se odlučio na tako opasno iskustvo.
Redateljica spota GG help podijelila je svoje iskustvo rada s eugenom: „Cijeli proces na spotu građen je na uzajamnom povjerenju. Znate ono kad kažu: “Teško žabu u vodu natjerati. Nas dvoje smo se prvi put upoznali u procesu snimanja, ali se već nekako izgradio odnos malih brata i sestre koji su spremni za novu akciju. Nije bilo potrebno ni da se usuglasimo – uvijek je netko već rješavao sulude produkcijske ideje i niotkuda ponudio rješenje.“
Nastavljamo pratiti što će mladi autor i pjevač ponuditi sljedeće jer sve što je do sada napravio bilo je prilično iznenađujuće za novo lice na sceni.Poslušajte “na rubu plešem sam”.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.