Dugoočekivani modni spektakl sve je bliže baš kao i revija brenda KLISABnajavljena za 20. ožujak. Bogat program Bipa FASHION.HR-a upotpunio je omiljeni dizajnerski dvojac koji se na pistu ove modne platforme vraća s kolekcijom za proljeće/ljeto koju revijski nisu prikazali sezonama. „Posljednja je bila na FASHION.HR-u 2019.godine i uzbuđeni smo što ćemo baš ovu vidjeti na pisti. Revije su nam oduvijek bile prioritet, jer kroz njih ne samo da prikazujemo kolekcije, već stvaramo iskustvo, komuniciramo inspiraciju i izravno se obraćamo našoj publici. Bilo da organiziramo vlastite revije ili sudjelujemo na platformama poput ove, ovaj format ključan je za naš brend.“, objašnjavaju Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, dizajneri i vlasnici brenda, koji će u kolekciji PROLJEĆELJETO25 prikazati 35 total lookova, podijeljenih na muške i ženske modele.
Nagrađivani duo koji osvaja hrvatsku publikom odjećom, ali i asesoarom nove generacije na pisti ove modne manifestacije predstavit će komade koji bi mogli iznenaditi publiku. „Kolekciju osjećamo kao lagani zaokret u dizajnu, s prepoznatljivim KLISAB potpisom. Iako istražujemo novi smjer, temelji našeg dizajna ostaju nepromijenjeni.“, zaključuju.
Nakon 10 godina stvaranja, jubilarne obljetnice od pobjede na Fashion Incubatoru i slavljeničke samostalne revije, druga večer Bipa FASHION.HR-a bit će u znaku ovog brenda koji je danas primjer uspješne modne i poslovne priče. Još jedna velika samostalna revija bit će savršen „ulaz“ u drugo desetljeće njihovog stvaralaštva – tamo gdje je nekada njihov put bio na samim počecima, u Paviljonu 8 Zagrebačkog velesajma.
S estetikom prepoznatljivog minimalizma i imperativom izvrsnosti ručne izrade, KLISAB je postao jedan od najuspješnijih brendova na domaćoj sceni, koji će nakon prve večeri i otvaranja, nastaviti priču nadolazećeg modnog spektakla i ovog posebnog izdanja zakazanog od 19. do 21. ožujka.
Poput kazališta snovitih iluzija, CHANEL-ova kolekcija za jesen-zimu 2025./26., predstavljena od strane Studija za kreaciju, majstorski se poigrava dimenzijama, duljinama i proporcijama. Pod impozantnim staklenim svodom Grand Palaisa, scenograf Willo Perron stvara očaravajuću instalaciju koja lebdi iznad piste i uranja u visine, dok crna vrpca monumentalnih razmjera postaje dramatična kulisa kolekciji koja istovremeno evocira klasične reference i izaziva percepciju promatrača.
Posebno izdanje Bipa FASHION.HR-a započinje 19. ožujka! Modni dirigenti prve večeri dizajneri su mlađe generacije koji do sad nisu imali prilike biti na ovako velikom projektu, a svakako to zaslužuju. Čast da otvore najveći modni događaj tako će pripasti Vicku Racetinu, Helen Kelen, brandu SSYYNN koji je dio XD Fashion grupe te Jeleni Geštakovski s brandom y/GIA.
Lukabu, modni brend koji kroz svoje kolekcije vjenčanica i večernjih haljina slavi suvremeni modni izričaj predstavlja nam novu, capsule kolekciju vjenčanica koja donosi spoj elegancije i minimalizma, pružajući moderne i stylish opcije koje nadmašuju tradicionalne konvencije.
Na novoj fotografiji, Severina pozira u centru grada, odjevena u elegantni komplet s jaknom i kratkom suknjicom, no najviše pažnje privukao je detalj na njezinim nogama.
Adriana Ćaleta-Car pokazala je da za savršen izgled nije potrebno potrošiti cijelo bogatstvo - njezina modna kombinacija iz Zare dokaz je da i pristupačni komadi mogu izgledati fantastično.
Ne želim prenijeti nikakvu poruku. Volio bih da se ljudi pronađu u pjesmi i da im bude bolje ako trenutno prolaze kroz ono o čemu sam pisao. Bio bih sretan ako to postignem. Slanje poruke više je u sferi racionalnog, a ja bih volio da 'Na rubu plešem sam' bude emocionalni zagrljaj svima kojima je potreban i da kroz pjesmu znaju da nisu sami.“