Dugoočekivani modni spektakl sve je bliže baš kao i revija brenda KLISABnajavljena za 20. ožujka. Bogat program Bipa FASHION.HR-a upotpunio je omiljeni dizajnerski dvojac koji se na pistu ove modne platforme vraća s kolekcijom za proljeće/ljeto koju revijski nisu prikazali sezonama. „Posljednja je bila na FASHION.HR-u 2019. godine i uzbuđeni smo što ćemo baš ovu vidjeti na pisti. Revije su nam oduvijek bile prioritet, jer kroz njih ne samo da prikazujemo kolekcije, već stvaramo iskustvo, komuniciramo inspiraciju i izravno se obraćamo našoj publici. Bilo da organiziramo vlastite revije ili sudjelujemo na platformama poput ove, ovaj format ključan je za naš brend.“, objašnjavaju Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, dizajneri i vlasnici brenda, koji će u kolekciji PROLJEĆE/LJETO25 prikazati 35 total lookova, podijeljenih na muške i ženske modele.
Nagrađivani duo koji osvaja hrvatsku publiku odjećom, ali i asesoarom nove generacije na pisti ove modne manifestacije predstavit će komade koji bi mogli iznenaditi publiku. „Kolekciju osjećamo kao lagani zaokret u dizajnu, s prepoznatljivim KLISAB potpisom. Iako istražujemo novi smjer, temelji našeg dizajna ostaju nepromijenjeni.“, zaključuju.
Nakon 10 godina stvaranja, jubilarne obljetnice od pobjede na Fashion Incubatoru i slavljeničke samostalne revije, druga večer Bipa FASHION.HR-a bit će u znaku ovog brenda koji je danas primjer uspješne modne i poslovne priče. Još jedna velika samostalna revija bit će savršen „ulaz“ u drugo desetljeće njihovog stvaralaštva – tamo gdje je nekada njihov put bio na samim počecima, u Paviljonu 8 Zagrebačkog velesajma.
S estetikom prepoznatljivog minimalizma i imperativom izvrsnosti ručne izrade, KLISAB je postao jedan od najuspješnijih brendova na domaćoj sceni, koji će nakon prve večeri i otvaranja, nastaviti priču nadolazećeg modnog spektakla i ovog posebnog izdanja od 19. do 21. ožujka.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Neke žene ne trebaju scenografiju — one su scenografija. Iva Radić, u svom posljednjem ljetnom izdanju, utjelovljuje eleganciju stare škole mediteranskog glamura, nalik Sophiji Loren koja se spušta niz kamene uličice Positana. Samo što Iva to radi s dozom suvremenog minimalizma, u nekom istarskom selu koje, pod zlatnim svjetlom predvečerja, djeluje kao kulisa talijanskog art filma.
Zamišljeno prolazimo pored šarenih baroknih pročelja, u rukama nosimo ledenu kavu, a sunce u zlatnim valovima ljubi obalu. U zraku se osjeća sol, ali i nešto puno profinjenije — miris stila. Upravo u tom spoju urbanog i mediteranskog nastaje nova modna priča brenda ELFS, snimljena na šarmantnim lokacijama Rijeke i Voloskog.
U svijetu u kojem se moda sve češće svodi na minimalizam i monokromiju, nova kolekcija brenda Cataleya by Martina Ješe dolazi kao pravo modno osvježenje – raskošna, smjela i duboko ženstvena. Ova kolekcija ne pristaje na kompromise. Ona govori jasno, hrabro i samouvjereno – baš poput žene kojoj je namijenjena.
Na južnoj obali otoka Korčule, u skrivenoj i zelenilom zaklonjenoj uvali Brna, smjestila se kuća koja će vam, ako joj dopustite, promijeniti pogled na luksuz. Platinum Villa nije samo arhitektonski objekt – ona je iskustvo. Tiha prisutnost u krajoliku, koja ne traži pažnju, već je nježno poziva.
Naša poznata operna diva i glumica Sandra Bagarić ponovno je pokazala zašto je toliko voljena – ne samo zbog svog raskošnog glasa, već i zbog besprijekornog smisla za humor i šarma koji zrači gdje god se pojavi. Ovoga ljeta, Sandra uživa na zasluženom odmoru u sunčanoj (ovih dana i pomalo kišnoj) Dalmaciji, a jedan kišni dan iskoristila je za simpatičnu i duhovitu objavu koja je odmah osvojila društvene mreže.
Ulična moda više nikada neće biti ista – Lana Klingor Mihić još jednom je pokazala da zna kako spojiti sportski štih s glam chic estetikom i to tako da svi pogledi spontano skrenu za njom. U najnovijem street style izdanju, Lana izlazi iz zone komfora klasične elegancije i zaranja ravno u smjelo, urbano modno poglavlje.
Kad je riječ o ljetnoj modi s dozom šarma i osobnosti, Maja Šuput jednostavno ne promašuje. U najnovijem ljetnom izdanju uz rub bazena, Maja je ponovno spojila sve ono što je čini modnom ikonom – boje, stav i poruku koja mami osmijeh. I da, još jednom je pokazala da se može biti i seksi i simpatična mama – istovremeno.
U svijetu društvenih mreža gdje se često prikazuje samo ono savršeno, Meri Goldašić ponovno se izdvaja – iskrena, emotivna i duboko povezanu sa stvarnim emocijama svojih pratiteljica. Na svojim Instagram pričama, Meri je ovih dana podijelila nekoliko poruka koje su mnogim ženama bile poput toplog zagrljaja – pogotovo onima koje prolaze kroz razvod.