Hiljson Mandela protiv mržnje: Pozvao mlade na promjenu!
Hrvatski Telekom započeo je kampanju "Pa-pa govoru mržnje" koja upozorava na rastući problem govora mržnje među mladima u Hrvatskoj. Kroz istraživanje, HT je otkrio da je čak 52% mladih doživjelo govor mržnje, a najčešće zbog seksualne orijentacije, fizičkog izgleda i etničke pripadnosti. U sklopu kampanje, HT se udružio s popularnim trap izvođačem Hiljsonom Mandelom koji je snimio hit "Pa pa pa", pozivajući mlade da dignu glas protiv netolerancije i mržnje.
„Pa-pa govoru mržnje“ jasna je i beskompromisna poruka društveno odgovorne kampanje Hrvatskog Telekoma kojom poziva sve, osobito mlade, da se suprotstave govoru mržnje. Tom inicijativom HT želi podići svijest o ovom problemu, rasprostranjenom ponajviše u online prostoru, upozoriti na njegove trajne posljedice po mentalno zdravlje žrtava i potaknuti društvo na veću toleranciju i razumijevanje.
U sklopu kampanje HTje udružio snage sHiljsonom Mandelom, najpopularnijim hrvatskim trap izvođačem koji svojim novim hitom „Pa pa pa“ poziva mlade da zajedno dignu glas protiv govora mržnje. Pjesma je danas premijerno izvedena na jedinstvenom pop-up događanju u centru Zagreba na oduševljenje brojnih fanova i prolaznika.
Rezultati istraživanja koje je HT proveo u srpnju 2024. godine među mladima u Hrvatskoj u dobi od 16 do 25 godina potvrđuju razmjere govora mržnje kao ozbiljnog društvenog problema. Zabrinjavajuće je da je svaka druga mlada osoba (52%) osobno doživjela govor mržnje, dok je njih čak 69% svjedočilo govoru mržnje prema drugima. Metom napada najčešće se postaje zbog svoje seksualne orijentacije, fizičkog izgleda te nacionalne ili etničke pripadnosti.
Više od tri četvrtine ispitanih (77%) smatra govor mržnje ozbiljnim problemom, a čak 81% vjeruje da govor mržnje ugrožava mentalno zdravlje mladih. Manjak samopouzdanja, pojačana anksioznost, depresija i osjećaj društvene izoliranosti samo su neke od dubokih i trajnih posljedica koje govor mržnje može ostaviti na mentalno zdravlje. A u vremenu u kojem su digitalne tehnologije neizostavan dio svakodnevice, 71% ispitanih smatra da govor mržnje na internetu dovodi do povećanja nasilja u stvarnom životu. Zbog toga je ključno otvoreno razgovarati o ovom problemu i ulagati u edukaciju koja potiče toleranciju, smatra polovica mladih koji su sudjelovali u istraživanju.
Ovi alarmantni podaci upozoravaju na hitnu potrebu za većom osviještenošću i djelovanjem protiv govora mržnje u društvu, a upravo je to cilj HT-ove nacionalne kampanje „Pa-pa govoru mržnje“.
„Hrvatski Telekom prepoznaje svoju odgovornost u stvaranju sigurnijeg digitalnog okruženja za mlade. Svjesni smo da često prividna anonimnost na internetu i društvenim mrežama olakšava širenje govora mržnje, a previše mladih svakodnevno postaje njegovim žrtvama. Zato kampanjom „Pa-pa govoru mržnje“ želimo ohrabriti pripadnike generacije Alpha i Z da dignu svoj glas, otvoreno govore o ovom problemu i zauzmu se jedni za druge, računajući pritom na našu podršku. Naša je poruka jasna: netoleranciji nema mjesta – ni u online ni u offline svijetu. Svaki glas može biti dio promjene, a zajedno možemo graditi tolerantnije i pozitivnije društvo u kojem umjesto mržnje biramo poštovanje”, istaknula je Branka Bajt, direktorica sektora za brend Hrvatskog Telekoma.
Hiljson Mandela jedan je od najslušanijih domaćih glazbenika među mladima. Dosad je otvoreno i iskreno progovarao o mentalnom zdravlju mladih, a njegova glazba, koja odražava iskustva generacija Z i Alpha, sada dobiva novu dimenziju kroz poruke koje osnažuju i potiču na promjene. Pod nazivom „Pa pa pa“ Hiljson je snimio prvu trap pjesmu koja širi pozitivnu energiju i poziva mlade da zauzmu stav protiv bilo kojeg oblika govora mržnje.
„Svijet bi stvarno mogao biti bolje mjesto, ‘di’ smo svi k’o jedno i živimo sretno. Zamisli kao Lennon da nema problema nego svi skupa pjevamo: Ništa hate speech, samo ‘pozitivo’“, poručuje Hiljson u pjesmi „Pa pa pa“.
Nova pjesma „Pa pa pa“ može se poslušati na poveznici, a u kampanju protiv govora mržnje moći će se uključiti i svi mladi kroz aktivnosti na društvenim mrežama Hrvatskog Telekoma: Instagram i TikTok.
Kada Ilya Khrzhanovskiy dolazi na filmski festival, budite sigurni da ništa neće biti “obično”. Njegovo ime sinonim je za umjetničku hrabrost, filmske eksperimente i projekte koji brišu granice između stvarnosti i fikcije. Ove godine, Sarajevo Film Festival stavlja upravo njega u središte programa „Posvećeno“, a retrospektiva njegovih djela bit će jedno od najiščekivanijih događanja ljeta.
U znak priznanja za njegovu izuzetnu glumačku karijeru i izniman doprinos filmskoj umjetnosti, Ray Winstone primit će Počasno Srce Sarajeva na 31. Sarajevo Film Festivalu.
Sedma po redu manifestacija 'Trag u beskraju' privedena je kraju eko-akcijom čišćenja podmorja 'Ka i uvik gledam more', u organizaciji Kluba podvodnih aktivnosti Vodomar i uz podršku Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.
Ljeto u gradu upravo je postalo uzbudljivije! Sinsay, omiljeni brend pristupačne mode, otvorio je vrata svoje potpuno nove trgovine – i to ni manje ni više nego u Retail Parku Branimirova. Ovo nije bilo “samo još jedno otvorenje” – ovo je bio pravi mali lifestyle događaj!
Neki vole ljeto zbog sunca, drugi zbog mora – no svi znamo da je prava čarolija ljeta u onim malim, opipljivim trenucima uživanja: hladni napitak u ruci, lagani povjetarac u kosi i… sjajilo koje miriše na trešnju. Upravo zato novi broj časopisa Ljepota&Zdravlje za kolovoz 2025. donosi savršen spoj inspiracije i razmazivanja – ne samo da donosi aktualne i opuštajuće ljetne teme, već i dva poklona brenda Jana Nails uz svaki primjerak!
Ako postoji pravo vrijeme da svijet stavimo na pauzu, to je – sada. Ljeto je dosegnulo svoju zlatnu točku i poziva nas da prigrlimo trenutke bez žurbe, bez stresa i – bez ekrana. Vrijeme je za okretanje stranica, za miris tiska, za onaj osjećaj kad vam slova klize pod prstima dok vam sunce grije koljena. Vrijeme je za kolovoški broj časopisa Ljepota&Zdravlje, koji nas ovog mjeseca poziva da usporimo, ali i da se – razmazimo.
Dobrodošli u Baloo Lounge – mjesto gdje dani započinju uz šum valova i završavaju pod zvjezdanim nebom u ritmu Afro Housea. Najnovija lifestyle oaza na jadranskoj obali otvorila je svoja vrata i već plijeni pažnju svih koji znaju cijeniti ljepotu, dobar okus i osjećaj slobode.
Ljeto nas zove da budemo sve ono što tijekom godine skrivamo – bez filtera, bez pravila, bez potrebe da se uklapamo. To je onaj jedini trenutak u godini kada slobodno kažemo: “Ovo sam ja. I to mi je dovoljno.”
Vjenčanje pod zvijezdama oduvijek slovi kao vrhunac romantike - onaj poseban dan kada se sve svjetlosti ovog svijeta ugase, a upale se one koje dolaze s neba. Takva proslava očarat će sve goste, a mladence uvući u bajku o vječnoj ljubavi, daleko od gradske vreve i svjetala.
Dok planet napokon počinje disati lakše nakon godina woke kaosa, Lizzo, samoproglašena “kraljica body-positivity” i samozvani moralni kompas TikToka, odlučila je da baš njoj pripada zadnja riječ o – trapericama. Da, trapericama. Jer ništa više ne simbolizira kraj woke hipokrizije kao povratak jednostavnih, klasičnih, plavih traperica koje su danas ponovno postale oružje zdravog razuma.
Dok svijet ne prestaje tražiti granice koje ne smije prijeći, Hollywood ih već odavno ignorira. Najnoviji čin kulturne provokacije dolazi s pozornice slavnog Hollywood Bowla, gdje Adam Lambert s oduševljenjem brani odluku da Cynthia Erivo, žena, crnkinja i k tome deklarirana queer osoba, utjelovi Isusa Krista u mjuziklu Jesus Christ Superstar. U umjetnosti koja voli šokirati, ali nikad promišljati o posljedicama, ovo je još jedan primjer kako se svetinje gaze u ime “umjetničke slobode”.