Dan žena savršena je prilika da pokažemo zahvalnost, poštovanje i ljubav prema posebnim ženama u našim životima – majkama, suprugama, sestrama, prijateljicama i kolegicama. I dok su cvijeće i čokolada klasični znakovi pažnje, zašto ove godine ne biste poklonili nešto zaista posebno, nešto što će stvoriti trajne uspomene?
Primjerice, SelectBox poklon paketi nude nezaboravna iskustva koja svakoj ženi omogućuju da se osjeća voljeno i cijenjeno. Umjesto materijalnih darova, poklonite iskustvo – bilo da se radi o masaži, wellness odmoru, gastronomskom užitku ili avanturističkom izletu, sigurno nećete pogriješiti pri odabiru. U nastavku saznajte zašto su SelectBox poklon paketi idealan izbor za Dan žena i kako odabrati savršeno iskustvo za sve posebne žene u životu.
Još više izbora
Fleksibilnost i mogućnost izbora svakako su najznačajnije prednosti SelectBox poklon paketa. Naime, svaka je žena jedinstvena i ne postoji jedna zajednička „formula“ za savršen dar. Dok će jedna uživati u opuštajućem Detox tretmanu i ritualima ljepote uz koje će koža oštećena zimom i niskim temperaturama ponovno zablistati, druga će poželjeti opustiti se uz cjelodnevno spa iskustvo, saunu ili prepuštanje ayurvedskim masažama.
No, sve one imaju nešto zajedničko: potreban im je predah od svakodnevnog života i popratnog stresa. Na vama je samo da im poklonite ovaj izvrstan poklon uz koji će one same odabrati svoju oazu mira i opuštanja.
Elegancija s kojom ne možete pogriješiti za Dan žena
Zaboravite na lutanje po trgovinama u potrazi za idealnim poklonom i iznenadite svoju partnericu romantičnim bijegom udvoje! Pružite joj dašak elegancije obogaćen prstohvatom luksuza u hotelu Villa Tuttorotto koji nudi savršen spoj povijesti, luksuza i mediteranskog šarma Rovinja s pogledom na more ili u primorskoj ladanjskoj kući Casa Villanova Romance u kojoj možete uživati u autentičnom ugođaju. Savršena destinacija za parove koji se žele otisnuti u istraživanje šumskih predjela i netaknute prirode ne mora biti daleko.
A tko će to sve zapakirati? Ne brinite se, SelectBox pokloni dolaze u elegantnom pakovanju, a dostupna je i opcija e-poklon bona, idealna za last-minute darivanje!
Stvaranje nezaboravnih uspomena
Nikada nećemo pogriješiti ako dragoj osobi odlučimo pokloniti male, ali važne trenutke opuštanja, smijeha i uživanja u dobrom društvu. To mogu biti tečajevi ili radionice, kao što je zabava uz koktele i slikanje pod UV svjetlima i neonskim bojama koje svijetle u mraku ili nešto poput vrhunskog iskustva letenja u zračnom tunelu Logatec u kojem vas struja zraka održava u zraku i omogućuje da lebdite poput ptice – mogućnosti lude zabave mnogobrojne su i šarolike. Pritom treba imati na umu da će poklon koji sa sobom nosi avanturu i uzbuđenje biti nešto što će ne samo pružiti dozu adrenalina, već i uspomena koja ostaje za cijeli život.
Za razliku od materijalnih poklona koji mogu izgubiti vrijednost, predivna iskustva ostaju trajno urezana u lijepom sjećanju.
Poklon za svaku ženu za Dan žena
Neovisno o tome tražite li poklon za majku, sestru ili prijateljicu, SelectBox nudi raznolike opcije prilagođene svakom karakteru i interesu, a bome i nepcu!
Gurmanski paketi pravi su izbor za žene koje vole isprobavati nove okuse! Uostalom, tko od nas ne voli uživati u hrani ili vrhunskim vinima? Od restorana Stari Puntijar u Zagrebu gdje dobra, stara hrvatska jela vesele nepce, do šibenske vinarije Baraka gdje je fokus na vrhunskim vinima iz srca Dalmacije, gastronomska pustolovina je zagarantirana. Gurmanski doživljaji koji za cilj imaju isprobavanje novih okusa i mirisa uvijek su savršen poklon s kojim ne možete pogriješiti!
Zašto pokloniti iskustvo, a ne stvar?
Kada razmišljamo o poklonima, najčešće nam na pamet padaju materijalne stvari poput parfema, odjeće, knjiga ili cvijeća. No, u posljednje vrijeme sve više ljudi prepoznaje vrijednost poklanjanja iskustava jer upravo novo iskustvo pruža priliku za stvaranje uspomena koje traju, a baš to čini SelectBox poklon pakete jedinstvenima. Zašto umjesto još jednog uobičajenog poklona najdražoj ženi u svom životu ovog puta ne biste darovali magične trenutke u kojima će se osjećati sretno, opušteno i nadahnuto? Neka joj osmi mart bude najdraži datum u godini!
Stoga, ne čekajte posljednji trenutak – odaberite emociju i iskustvo, poklon koji istovremeno govori „hvala” i „volim te”!
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.