U poliklinici dr. Igora Višnjara u Sloveniji predstavljena je revolucionarna metoda povećanja grudi koja omogućava prirodan izgled uz minimalno vrijeme oporavka. Ova tehnika, poznata kao Mia Femtech™, koristi se u vodećim svjetskim klinikama i sada je prvi put dostupna na ovim prostorima.
Za razliku od klasičnih metoda, Mia Femtech™ izvodi se bez opće anestezije, već uz lokalnu anesteziju i uz pomoć specijalnih medicinskih instrumenata. Zahvat traje samo 15 minuta upravo zahvaljujući ovim inovacijama, a pacijent može napustiti kliniku već 90 minuta nakon dolaska. Svakodnevnim aktivnostima moguće je vratiti se unutar nekoliko dana.
Mia Femtech tehnologija prvi je put dostupna na ovim prostorima
Ono što ovu metodu čini jedinstvenom jest korištenje prvih ikada inovativnih injektibilnih biokompatibilnih implantata s glatkom površinom od 4 mikrona. Ova tehnologija smanjuje upalne reakcije, trenje i mogućnost bakterijske kontaminacije, čime se značajno smanjuje rizik od komplikacija. Implantati su dizajnirani tako da pružaju prirodan izgled i osjećaj, a povećanje grudi moguće je za jedan do dva broja košarica, stvarajući proporcionalan i skladan rezultat. Još jedan važan aspekt ove tehnike je očuvanje tkiva dojke. Zahvat se izvodi pomoću patentirane metode koja ne zahtijeva korištenje skalpela na samoj dojci, što omogućuje očuvanje anatomskih struktura i prirodnog tkiva.
Dr. Igor VišnjarFOTO: Promo
Ugledni plastični kirurg dr. Igor Višnjar, koji je među prvima u Europi implementirao ovu metodu, ističe: “Mia Femtech™ donosi potpuno novi pristup povećanju grudi. Pacijenti traže sigurne, brze i prirodne metode, a upravo to omogućava ova tehnika. Velika prednost je minimalno vrijeme oporavka, što znači da zahvat ne zahtijeva dugotrajno izbivanje s posla ili svakodnevnih obaveza.”
Kako bi se metoda što bolje predstavila, u polikliniku dr. Višnjara tijekom vikenda je stigao i ugledni kirurg iz Londona prof. dr. Marcos Sforza, te su zajedno izveli šest zahvata koristeći ovu tehniku. Njihova suradnja još je jedan pokazatelj kako se radi o metodi koja mijenja standarde u estetskoj kirurgiji.
Što je Mia Femtech tehnologija?
Mia Femtech™ tehnika namijenjena je svim ženama koje možda nikada nisu razmišljale o klasičnom povećanju grudi, ali redovito koriste alternativna rješenja poput push-up grudnjaka. Rezultat ovog zahvata usporediv je s efektom push-up grudnjaka, ali bez potrebe za njegovim nošenjem.
Dizajnirana za potpuno prirodan izgled, Mia Femtech™ metoda dostupna je samo u odabranim svjetskim centrima, uključujući Tokio, Pariz, Ženevu, Zürich, Stockholm, a sada i Ljubljanu. S obzirom na blizinu Slovenije, očekuje se da će ova minimalno invazivna tehnika privući i veliki interes u Hrvatskoj, posebno među onima koji traže modernije alternative tradicionalnim metodama povećanja grudi.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.