Luka Nižetić, čija je pjesma ‘Južina’ jedan od glavnih favorita za pobjedu na ovogodišnjoj Dori, danas je organizirao opušteno druženje pod nazivom ‘Južina Warm up’ u hotelu Continental u Opatiji, uoči svog nastupa na drugoj polufinalnoj večeri. Ovaj event okupio je predstavnike medija i kolege glazbenike, među kojima su bili članovi grupe Ogenj, Marko Bošnjak, Fenksta i Marin Jurić Čivro.
”Već sam šest dana u Opatiji, iza mene su tri odrađene probe, pa koristim slobodan dan da se malo podružim s kolegama i počastim ih pravim lijekom protiv južine – ukusnim, kompleksnim, slojevitim i umirujućim koktelom na bazi Old Pilot’s votke, kojeg je za ovu prigodu posebno osmislila destilerija Duh u boci”, izjavio je dobro raspoloženi Luka. Kao veliki obožavatelj slastica, Luka je uz prigodne poklone svojim gostima poslužio i komiške vinske kifliće, slatke delicije koje su direktno stigle iz komiške slastičarne Cukar.
Nakon uvodnog prikazivanja video broja ‘Južina’, za koji su se svi složili da je jedan od najoriginalnijih domaćih spotova u posljednje vrijeme, Luka je predstavio pet pratećih plesača koji će mu se pridružiti na pozornici sportske dvorane ‘Marino Cvetković’. To su Dag Marković, Josip Mustać, Luka Kelava, Maks Rucner i Mislav Balog.
Luka je također ekskluzivno otkrio da je za njegov nastup dizajner i umjetnik Silvio Vujičić osmislio i izradio potpuno novi tip tekstila s motivima lišajeva. Korištenjem eksperimentalnih tiskarskih tehnika, organske teksture prenio je u čvrste materijale slične koži, dok je kroz majice i hlače istkao dinamične strukture koje će dodatno naglasiti koreografiju izvedbe. Vizualni identitet kostima predstavlja stiliziranu viziju dalmatinske prirode – reinterpretaciju dalmatinskog krajolika, vjetrova i kamenjara.
Uz koreografiju Larise Lipovac i kostime Silvija Vujičića, prema Lukinim riječima značajnu ulogu u nastupu imat će i animacije na video wallu u izradi Aleksandra Rapaića: ”Oslonili smo se na vizualna rješenja redatelja Frane Pamića iz pratećeg video broja. Cijela pozadina iza nas na pozornici bit će puna boja, s vrlo intenzivnim kontrastima i dinamičnim detaljima, te efektnim svjetlosnim intervencijama. Riječ je o tri minute vizualne eksplozije.”
Što je Doris Dragović rekla na Južinu?
Luka je napokon otkrio što mu je Doris Dragović rekla nakon što je poslušala pjesmu u kojoj ju spominje: ‘’Južina je opasnija od juga i treba je proglasit za elementarnu nepogodu! Zato ovo brzo pišem prije nego udre! Luka je neviđeno dobro opisao što se tada događa s glavom i da Doris za to nije kriva’. Kao osoba koja je već bila na Eurosongu u duhovitom tonu mu je poručila: ‘Ajde, Luka u Europu i lipo im objasni šta mi ovdje patimo’’.
U kuloarima su se, na temelju dosadašnjih proba, proširile glasine da Luka priprema uzbudljiv, raskošan i snažan nastup koji nikoga od gledatelja, ni u dvorani ni ispred malih ekrana, neće ostaviti ravnodušnim. ”Puno smo truda uložili u ovogodišnju Doru. Spreman sam za Doru i za Eurosong!” ovim riječima zaključio je Luka službeni dio druženja.
Splitski glazbenik ima i dodatni razlog za veselje jer se njegova pjesma našla među pet najemitiranijih već pet tjedana zaredom na HR Top 100. Ovim rezultatom ‘Južina’ ostaje najemitiranija pjesma s Dore te jedina koja je ušla u Top 5 u tjednu koji prethodi natjecanju.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.