Na najljepšem zagrebačkom klizalištu, onom na Šalati jučer je predstavljena nova IZIPIZI kolekcija, STADIUM. Kolekciju su među prvima isprobali Iva Šulentić, Ivan Vukušić, Ana Maras Harmander, Anđela Ramljak, Ivana Pirizović, Luna Valas i brojni drugi, a oduševila je one koji su već vješti klizači jednako kao i one koji su se po prvi put okušali u ovoj zabavnoj, aktivnosti.
Ova kolekcija utjelovljuje energiju nezaboravnih trenutaka koje provodimo na tribinama, od ushićenja do radosti. Naime, sportski stadioni oduvijek simboliziraju više od samog prostora za igranje – oni su centri zajedništva, strasti i identiteta. Kada se ljudi okupe na stadionu, stvaraju se jedinstvene veze koje nadmašuju razlike među njima što je i u samoj srži filozofije francuskog brenda IZIPIZI.
Naočale iz STADIUM kolekcije savršen su suputnik svima koji život žive punim plućima i nisu namijenjene samo strastvenim navijačima i sportskim entuzijastima već i svima koji uživaju u svakom trenutku, neovisno o tome kojoj dobnoj skupini pripadaju! Bilo da ste na utakmici, u parku ili jednostavno uživate u svakodnevnom životu ove naočale hvataju samu bit pokreta i emocija.
Nova IZIPIZI STADIUM kolekcija dolazi u 5 inspirativnih, živopisnih nijansi: vibrantna Athletic Purple kombinira stil i dinamiku, energična Orange Smash spaja odvažnost i eleganciju, donoseći energičnu notu svakom outfitu, suptilna ružičasta Sporty Blush – utjelovljuje ležernu eleganciju sporta, nježna, diskretna žuta Active Yellow evocira sklad, a osvježavajuća Dynamic Green donosi energiju i odvažnost.
Dizajnirane za ljubitelje stila, STADIUM sunčane naočale kombiniraju lagani i elegantni okvir s lećama kategorije 3 za optimalnu UV zaštitu. Idealne su za aktivan i moderan svakodnevni izgled, donoseći dašak sportskih performansi u vaš stil – čak i izvan sportskih terena. Okviri za čitanje dolaze u tri oblika: #C – Retro Square, #D- Iconic Pantos i #E – Iconic Trapeze, a osim u modelima #C i #D, okvire sunčanih naočala možete pronaći i u predimenzioniranom #N Oversized trapeze modelu. Junior Sun okvire ( 5 – 10 godina) možete pronaći u modelima : #c – Retro Square, #d- Iconic Mini i #e – Iconic Trapeze, a Young Child (9 mjeseci – 5 godina) u modelu #d.
Osim već poznatih modela, STADIUM kolekcija predstavlja i novi #PLAY! pravokutni model. Posebno dizajniran za stilske sladokusce, ovaj tanak i lagan okvir savršen je za aktivan, ali i sofisticiran izgled.
Nova STADIUM kolekcija inspirirana je pozitivnom i ujedinjujućom energijom sportskih događaja…svaki par naočala odražava uzbuđenje ovih kultnih mjesta, a boje, oblici i materijali čine ih pravim modnim statementom. Uživajte u svim trenucima sa stilom, bez obzira jeste li na terenu, ispred TV-a ili u društvu prijatelja.
Više od deset godina, pariški brend IZIPIZI nastoji izmamiti osmijeh svima dizajnirajući pristupačne i bezvremenske naočale za cijelu obitelj i svaki trenutak života. Danas je IZIPIZI prisutan u cijelom svijetu, a u 2023. godini stekli su i B Corp certifikat, koji potvrđuje njihovu predanost održivom razvoju i smanjenju štetnog utjecaja na planet.
Sve novosti vezane uz ovaj brend možete pratiti na službenim Facebook i Instagram stranicama.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.