Boudoir, jedan od najprepoznatljivijih hrvatskih modnih brendova, iduće godine slavi 25 godina postojanja. Osnovale su ga sestre Martina Čičko Karapetrić i Morana Tomašević. Ovih dana su se uspješne dizajnerice prisjetile svojih početaka i izazova na putu do uspjeha. ‘Počele smo u malenom prostoru od samo 15 kvadrata, koji je bio i radionica i showroom – tu smo šivale, kreirale i primale naše prve klijentice‘, prisjetili su se na Facebook stranici brenda. Započele su 2001. godine, sa svega 25 godina, raditi na ostvarenju modnih snova.
‘Na početku smo sve same šivale, učile se na greškama i eksperimentirale između šivaće mašine i obaveza koje ima svaka mama‘, dodaju. U tom skromnom prostoru, moda je postala njihov cijeli svijet, a radile su isključivo svečane haljine i dvaput godišnje pripremale spektakularne modne revije.
Boudoir slavi 25 godina snova, stila i strasti
Osim revija, sanjale su o stvaranju modnih kampanja koje nisu samo prikazivale odjeću, već i emocionalne i umjetničke priče povezane s njihovom estetikom.
“Snimale smo nezaboravne modne kampanje pune emocija, umjetnosti i Boudoir estetike“, ističu s ponosom. Prekretnicu je označila 2009. godine kad se Boudoir preselio u Radićevu 22, u prostor koji je postao njihov kreativni centar. Kasnije su odlučile pokrenuti webshop, čime su njihove kreacije postale dostupne široj publici.
U tom procesu, Boudoir je počeo stvarati vlastite printeve i proizvoditi u manjim serijama, ostajući dosljedan svom principu kvalitete i održivosti. ‘Kupci su prepoznali našu kvalitetu i održivu proizvodnju. Svaka naša kreacija priča svoju priču i nastaje s istom ljubavlju i pažnjom kao i prvog dana‘, kažu Martina i Morana.
Tri godine zaredom bile su ambasadorice strukovnog obrazovanja i cjeloživotnog učenja pri Europskoj komisiji, a čak su održale i govor u Bruxellesu, predstavljajući važnost obrazovanja.
Nedavno je Boudoir osmislio svoju virtualnu maskotu, Bakicu – lik koji je postao simbol njihovog duha, duhovitosti i nepredvidljivosti.
S 25 godina iza sebe, Boudoir je brend koji je postao sinonim za inovaciju, umjetnost i kvalitetu. Njihove kolekcije ne samo da spajaju prošlost, sadašnjost i budućnost, već su također odraz nepresušne strasti i ljubavi prema modi.
‘25 godina Boudoira. 25 godina snova pretočenih u tkanine. 25 godina vas, koji ste dio naše priče‘, zaključuju Martina i Morana, ponosne na sve što su postigle.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.