Fenomenalna zabava za cijelu obitelj u zagrebačkom Z Centru – svima dostupna i nedjeljama!
Tražite savršeno mjesto za obiteljski vikend u Zagrebu? Ne tražite dalje! Z Centar, smješten u srcu zapadnog dijela grada, postao je omiljena destinacija za obitelji i posjetitelje svih generacija.
Dok su trgovine u Hrvatskoj zatvorene određenim nedjeljama, svi ugostiteljski i zabavni sadržaji u Z Centru rade svaki dan, pa i nedjeljama. Ovdje vas čeka raznovrstan program koji će svaki vaš vikend pretvoriti u avanturu!
Zabava je u Z Centru
Za najmlađe posjetitelje, MiniPolis je pravo čudo. Ovaj interaktivni dječji grad omogućuje djeci da istražuju različita zanimanja kroz igru, razvijajući kreativnost i timski duh. Dok se mališani zabavljaju u sigurnom okruženju, roditelji mogu uživati u opuštanju u kafićima i restoranima.
HALL OF GAME – GAMING RAJ U SRCU ZAGREBA
Za stariju djecu i ljubitelje tehnologije, Hall of Game je nezaobilazno odredište. Ova najveća gaming arena u regiji nudi sate adrenalinske zabave s najnovijim igrama, VR iskustvima i e-sport natjecanjima. Bez obzira na to jeste li iskusni igrač ili tek ulazite u svijet gaminga, Hall of Game pruža nezaboravno iskustvo.
MINI GOLF NA KROVU – ZABAVA UZ SPEKTAKULARAN POGLED
Ako tražite aktivnosti na otvorenom, Adventure mini golf na krovu Z Centra donosi jedinstvenu kombinaciju sporta, igre i panoramskog pogleda na grad. Savršen je za cijelu obitelj – od najmlađih do najstarijih članova.
PLANETARIJ NA TRGU – PUTOVANJE KROZ SVEMIR
Za one koji vole istraživati zvijezde, planetarij na glavnom vanjskom trgu Z Centra nudi edukativno i fascinantno iskustvo. Projekcije svemira, planeta i galaksija oduševit će i djecu i odrasle te ih povesti na nezaboravno putovanje kroz svemirske prostranstva.
CINESTAR KINO I GURMANSKI UŽITCI ZA CIJELU OBITELJ
Nakon dana ispunjenog zabavom, opustite se u CineStar kinu koje prikazuje najnovije filmske hitove, uključujući animirane i obiteljske filmove. A kad ogladnite, brojni restorani i kafići u Z Centru nude raznoliku gastronomsku ponudu – od brzih zalogaja do vrhunskih specijaliteta.
ZAŠTO BAŠ Z CENTAR?
Z Centar nije samo shopping destinacija – to je mjesto gdje se stvaraju obiteljske uspomene. A svi ugostiteljski objekti, zabavne atrakcije i kino u Z Centru su otvoreni svim mogućim nedjeljama, osim na blagdane. Zbog toga je Z Centar savršen izbor za vikend bijeg od rutine.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.