Tko je glas iza ceremonije inauguracije Predsjednika Republike Hrvatske?
Vokalni virtuoz koji je oduševio gledatelje predsjedničke inauguracije. Ljubomir Hlobik po drugi put bio je u ulozi voditelja inauguracije Predsjednika Republike Hrvatske.
Svečanost inauguracije predsjednika Republike Hrvatske uvijek privlači pozornost javnosti, ali jedan glas posebno je odjeknuo – onaj Ljubomira Hlobika. Ugledni voice-over umjetnik, spiker i predavač po drugi je put odabran da vodi ovu prestižnu ceremoniju, potvrđujući svoju iznimnu profesionalnost i prepoznatljivost u industriji.
Njegov glas nije samo narativni alat – on je instrument koji gradi atmosferu i naglašava simboliku trenutka. Jasnoća, snaga i emocija koje unosi u svoj rad učinili su ga neizostavnim dijelom svečanosti koja nadilazi političke okvire i postaje kulturni događaj nacionalnog značaja.
Glas iza ceremonije
Ljubomir nije samo jedan od mnogih – njegova jedinstvena kombinacija stručnosti, iskustva i školovane dikcije čini ga predvodnikom u svom području. Njegova sposobnost prilagodbe tonu i dinamici sadržaja omogućila mu je uspješnu karijeru u različitim granama audiovizualne industrije.
U svojoj dugogodišnjoj karijeri moderirao je razna događanja, glasom oživio brojne reklame i dokumentarce, sinkronizirao likove u animiranim filmovima, a kao najveće priznanje i nagradu za svoj dosadašnji rad vidi upravo ponovni angažman na polaganju predsjedničke prisege.
Ponovni angažman na inauguraciji potvrda je njegova statusa u industriji, ali i njegove uloge u oblikovanju percepcije događaja od nacionalne važnosti.
“Čast je i privilegija voditi svečanost inauguracije Republike Hrvatske, a čast je još veća kada ponovno dobijete poziv za sudjelovanje. Iskustvo je to koje nadilazi svako dosadašnje. I ovo je kruna moje dosadašnje karijere.” – ističe Ljubomir.
Svečanost u Predsjedničkom uredu kulminacija je višemjesečne kampanje u kojoj je Ljubomir ponovo dokazao kako je zvuk bilo kojeg audiovizualnog djela ili kampanje itekako važan za dobar rezultat.
Ljubomir Hlobik donosi autentičnost u eri umjetne inteligencije
U vremenu kada digitalna tehnologija preuzima brojne segmente medijske industrije, Ljubomir ostaje primjer da ništa ne može zamijeniti školovan glas s dušom. Njegova predanost poslu i posvećenost detaljima postavili su ga na vrh industrije koja cijeni izvornost i emociju.
Njegova profesionalna priča inspiracija je za sve koji vjeruju da glas može biti moćan alat – ne samo u svijetu medija, već i u stvaranju snažnih, autentičnih priča koje odjekuju kroz generacije.
Prvo izdanje Sjever media & design festa, koji se 24. i 25. travnja održava na Sveučilištu Sjever u Koprivnici, uspješno je započelo danas, okupivši gotovo tisuću gostiju, studenata i stručnjaka iz svijeta dizajna, medija i kreativnih industrija. Festival, koji se odvija pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija, Grada Koprivnice i Googlea, privukao je vodeće stručnjake, dizajnere, medijske profesionalce i kreatore, a program obuhvaća brojne panele, predavanja i radionice koji slave kreativnost i sadržaj s pečatom.
U utorak 29. travnja u terminu od 23:15 sati na Prvom programu Hrvatske televizije (HRT– HTV1) pogledajte posljednju epizodu ove sezone emisije „Razgovor s razlogom“ urednice i voditeljice Morane Kasapović.
David Peranić jedini je hrvatski stručnjak za digitalni marketing koji je dobio priliku gostovati na HeroConf & BrightonSEO - središnjem europskom događanju koje svake godine okuplja vodeće profesionalce iz svijeta digitalnog oglašavanja i SEO industrije.
Jedan od najuspješnijih filmova prošle godine „Konklava“ možete ekskluzivno ponovno pogledati od 24.4. do 7.5. u CineStaru i ostalim kinima u distribuciji Blitz filma.
Sa svojih 100 godina u 2025., Esplanade ostaje simbol zagrebačke elegancije, otpornosti i zajedništva. Od svojih veličanstvenih početaka do dinamične sadašnjosti, hotel Esplanade dokazuje da neke stvari s godinama doista postaju sve bolje.
L'Oréal Grupa objavila je da su sve njezine operativne lokacije u Europi, odnosno tvornice, distribucijski i istraživački centri te uredi, uključujući i ured u Hrvatskoj, prešle na 100% korištene energije iz obnovljivih izvora. Ovaj važan korak dio je L'Oréalove strategije održivosti i ambicioznih planova do 2030. godine. Europa ima važnu ulogu u globalnom poslovanju kompanije, s 19 od ukupno 38 tvornica, od kojih se 11 nalazi u Francuskoj.
Dan planeta Zemlje nosi snažnu poruku i podsjetnik je svima nama: naš odnos prema planeti oblikuje našu budućnost. Važno je da se ne zadržimo samo na riječima već donesemo male svakodnevne odluke koje stvaraju kolektivni efekt. Klimatske promjene, gubitak bioraznolikosti i prekomjerno korištenje resursa zahtijevaju naše djelovanje. Dan planeta Zemlje zato više nije samo datum – on je snažan podsjetnik da je promjena nužna.