Hansaplast donosi najbolja rješenja za njegu kože stopala!
Tijekom zime, stopala su često zanemarena te su skrivena u zatvorenoj obući. Međutim, hladan zrak, suh prostor i smanjena cirkulacija mogu uzrokovati suhoću, grubu kožu i ispucale pete. Bez pravilne njege, koža stopala može postati osjetljiva, sklona iritacijama i neugodnom zatezanju. Kako biste ih održali zdravima i hidratiziranima, važno je pružiti im svakodnevnu njegu i zaštitu od vanjskih utjecaja.
Dubinska njega za intenzivnu hidrataciju
Hansaplast intenzivna krema protiv zadebljane kože s 20% ureje pruža učinkovitu njegu suhe i zadebljale kože, osiguravajući dugotrajnu hidrataciju i obnovu. Zahvaljujući visokoj koncentraciji ureje, ova krema pomaže omekšati gruba područja i smanjiti hrapavost kože, dok Aquaporin tehnologija potiče prirodnu hidrataciju kože, čineći stopala mekim i glatkima. Osobe s dijabetesom sklonije su suhoći i pucanju kože zbog slabije cirkulacije, što može dovesti do komplikacija. Hansaplast intenzivna krema za stopala, dermatološki je testirana te pruža dugotrajnu hidrataciju i zaštitu, pomažući u očuvanju zdravih stopala.
Hansaplast intenzivna krema za stopala s 20% ureje
Pruža dubinsku hidrataciju i sprječava isušivanje
Smanjuje zadebljanja i omekšava grubu kožu
Pogodna je za osjetljivu kožu, uključujući osobe s dijabetesom
Tretman za meka i glatka stopala
Njega
Intenzivnu njegu stopala najbolje je započeti s kupkom. Temperatura kupke ne bi smjela biti viša od 36 °C. Stopala držite u kupki 10-15 minuta. Zatim uklonite višak zadebljane kože rašpicom ili kamenom plavcem. Nakon toga nježno umasirajte Hansaplast intenzivnu kremu protiv zadebljane kože s 20% ureje na svoja stopala.
Liječenje
Ako imate kurje oči i žuljeve koji se ne mogu ukloniti uobičajenom njegom, vaša stopala trebaju poseban tretman. Na zahvaćenim područjima trebali bi 2-4 dana držati Hansaplast flastere protiv kurjih očiju sa salicilnom kiselinom kako bi zadebljana i tvrda koža omekšala i lako uklonila.
Zaštita
Kako bi bili sigurni da vam žuljevi neće raditi probleme u svakodnevnim pothvatima, tu su Hansaplast SOS flasteri protiv žuljeva. Direktno štite kožu odmah nakon nanošenja i nude 48-satno prianjanje te zaštitu od boli zahvaljujući Active Gel jastučiću
Bez obzira na sezonu, njega stopala trebala bi biti dio vaše svakodnevne rutine. Pravilna hidratacija i zaštita omogućuju vam da uživate u osjećaju mekih i njegovanih stopala – čak i tijekom hladnih zimskih mjeseci.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.