Najveća dvorana u Hrvatskoj, Arena Zagreb, nakon tri godine, ponovno će ugostiti rado viđeno regionalno lice, legendu sevdaha, Halida Bešlića, čiji je koncert najavljen za subotu, 20. prosinca.
Halid Bešlić nastupa u Areni sedmi put
U karijeri dugoj preko 40 godina, Halidu će ovo biti čak sedmi put da svoje hitove poput ‘Prvi poljubac’, ‘Taman je’, ‘Miljacka’, ‘I zanesen tom ljepotom’, ‘Eh kad bi ti’, ‘Dvadesete’, ‘Požuri’, ‘Malo je malo dana’, ‘Zlate strune’ i mnoge druge evergreene, na oduševljenje svoje publike, izvede u zagrebačkoj Areni. Upravo više desetljeća duga karijera te tijekom nje mnogobrojni rasprodani najveći koncertni prostori, dokaz su kako Halidova popularnost ne jenjava, kao ni njegovih pjesama, koje, dapače, iznova osvajaju nove generacije.
Svojim vokalnim interpretacijama odavno je stekao epitet ‘kralja sevdaha’. Njegov glas, prepoznatljiv i emotivan, dirnuo je nebrojene obožavatelje diljem regije, ali i šire, baš kao i nadaleko poznata energija i atmosfera na njegovim koncertima, što dokazuje raspjevana i rasplesana publika iz grada u grad.
Halid Bešlić uvijek je rado viđen gost
Uz to, Halid Bešlić poznat je po svojoj iskrenosti i toplini, kako na sceni, tako i izvan nje, što su prepoznale već mnoge generacije njegove publike, s kojom je stvorio snažnu povezanost.
Ne čudi, stoga, kako je uvijek rado viđen gost, za čije se koncerte traži ulaznica više, a ulaznice za zagrebačku večer najvećih i najpopularnijih sevdaha dostupne su putem sustava Eventim.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.